• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Управление на тежкотоварен автомобил в зимна обстановка

Започната от Boroman21, Сряда, 21 Декември, 2011, 23:29:06

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: Boroman21 - Вторник, 31 Януари, 2012, 19:44:35
Е добре де на тез клипчета що палят без подгрев?Аз си права зимата 2-3пъти подгрев на една дизелова корса и ако не е замръзнала нафтата си кине бендикса от въртене ;D
Баце не всички дизели имат подгряване,а дори и да имат подгряване може да се приложи и под формата на ,,факел,, когато пък ползваш етър на спрей пък въобще не ти е нужно да грееш квото и да било.

И тъй като зафанах големите градуси ето Ви едно клипче баш за -50-60 градуса,приятно гледане.

На края на клипчето има покана за риалити шоу към 7-те големи  ;),но мисля колко и да са големи в такива условия не виреят,тъй че няма да има риалити. :D :D :D :D


Палене на нафтофа печка при -20-30 градуса с българска нафтичка също си е приключение,но това е за друга тема. ;)


Бриги Магнито



georgi87

 ;D Седемте големи са големи само по Европа и по аутобана при тия условия ще умрат веднага даже и при по-високи температури от -60 градуса.А и с тия електроники и компютри по тях.....

georgi87


dimich87

Цитат на: georgi87 - Събота, 04 Февруари, 2012, 10:28:47
;D Седемте големи са големи само по Европа и по аутобана при тия условия ще умрат веднага даже и при по-високи температури от -60 градуса.А и с тия електроники и компютри по тях.....

То в такива условия само дизел може да работи и то дето е без никакви токове по него. Съвременните ако се намокрят толкова много и ще останат на място.

loshdancho

  В Норвегия колко ли е минус. Карал съм MERCEDES 2033 правен за Финландия , мога да ти кажа- имаше вграден отоплител на 220V в мотора, грее водата и маслото, даже имаше и помпа ,която върти  , за подгревателите на горивото  - реотани . На SCANIA съм виждал подгревател в  балансьора, стъклата са стъклопакети и още куп други екстри
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: loshdancho - Събота, 04 Февруари, 2012, 22:21:50
 В Норвегия колко ли е минус. Карал съм MERCEDES 2033 правен за Финландия , мога да ти кажа- имаше вграден отоплител на 220V в мотора, грее водата и маслото, даже имаше и помпа ,която върти  , за подгревателите на горивото  - реотани . На SCANIA съм виждал подгревател в  балансьора, стъклата са стъклопакети и още куп други екстри

Като написа стъклопакети и се замислих защо не ги въведат в масово производство? Според мен ефекта от едни странични стъкла със стъклопакет ще е поразителен като ефективност.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Това май е опция в комплект с други , и сигурно би се оскъпило много. За тукашния регион е безсмислено.

 За южните страни сигурно има други опции.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

Тъй като имах шанса да карам една от първите бройки Скания, внесени в България от гамата топ-лайн, та на тях бяха монтирани странични стъкла дебели около 1.5см. Много тежки бяха и чупеха често механизма за повдигане. После ги премахнаха и вече не се монтират. Сигурно не са оправдали очакванията.

Бриги Магнито

Момци всичкото сигур е верно ,но че ми мъцнете ли от де да Ви дирим па 220V ток а?
За подгреване западните дръгели имат и водни печки грее целото мотор,руските имат нагреватели от сорта на бензинови или нафтови печки ,който при запалване си подават топъл въздух на мотора.
Са за изолацията бем ли го сигур е хубаво да е по-добра ,но температури минусови по-сериозни ,когато мотора не се гаси се губи смисъла от дебела и солидна изолация,която също добавя килца към дръгела и оттам разхода му полита.
Електрониките на много дръгели са дянливи може би на студове ,но са подвластни на явлението наречено конденз,студената платка може да стане топла и честито дотам сте.

Тва мойто тъпо мнение де иначе факт у Норвегията има студ и снег и 7-те големи бишкат некво,но само да не е на принципа телефона ми е у ръката загасне ли въртим и идват да ме извлачат.


Mandor

Електрониките нямат проблем с ниските температури. На тях им пречат високите. И най-вече конденза.
Колкото до изолацията и разхода- при слаба изолация печката ще харчи повече от мотора за тези няколко килограма в повече. Проблема са няколкото килограма полезен товар в по-малко. Та всичко е компромис- дали да вози повече и да работи печката или да вози по-малко, но без печка.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Бриги Магнито

Цитат на: georgi87 - Събота, 04 Февруари, 2012, 10:28:47
;D Седемте големи са големи само по Европа и по аутобана при тия условия ще умрат веднага даже и при по-високи температури от -60 градуса.А и с тия електроники и компютри по тях.....
Те за туй едно поздравче към големите седем

Рашън технологиджи пресент:


sasho

Бригадирче, нали не искаш да повярвам, че в Швеция, Финландия и Норвегия, където не е по-топло от Русия, карат Камаз и Маз? А ако някога си бил там със сигурност ще знаеш, че никаде там няма и на снимка да видиш руски камион. Чудя се, кое по-точно те впечатлява в клипчето!

Бриги Магнито

Мотора ЯМЗ-3 баце ,мноо корава техника.
Прав си не съм одил нагоре,ма я и у Русията не съм одил,тъй че....
И ко лошо има си се впечатлявам от нещо,не мое да уденем.


DeDo Vi

Истината е, че колкото по-високотехнологиен е дръгело, толкова повече ядове че ти дава зимъска у студо. Елементарния и опростен двигател пали много по-лесно и вобще не го засяга ни студ ни жега. Примери има колкото искате.

DeDo Vi

Цитат на: Бригадира - Събота, 25 Февруари, 2012, 19:53:48
Мотора ЯМЗ-3 баце ,мноо корава техника.
Прав си не съм одил нагоре,ма я и у Русията не съм одил,тъй че....
И ко лошо има си се впечатлявам от нещо,не мое да уденем.
Баце, не обръщай внимание на дървените философи. Аз съм изпитал на гърба си голяма гама от руска и западна техника на екстремни студове, и мога да кажа че руското си е най-добро за техните температури. Историята го е доказала, гледайте Дискавъри Ченъл бре диваци, и по-спецялно за ВСВ, как високотехнологичните танкове на Хитлер са дали фира у Руската зима и кал. И в днешно време е същото.

sasho

Явно ще трябва да гледам повече телевизия. Добре Де до,ще взема акъл и от теб,но нито съм дървен философ,нито толкова глупав,както се изразяваш. Запомни,че големите фирми са големи,защото наистина е така. Нали и в Скандинавия е същия студ, но не работят там с руски машини. Моля те, не оставай с впечатлението, че подценявам руската техника! А ако ми кажеш,че караш МАЗ в моментав, то веднага си мятам лаптопа от кабината. А защо Хитлер е дал фира в Русия, май трябва да прочетеш малко повече допълнителна литература. А колкото до това, какви техники си управлявал си го знаеш само ти.

sasho