• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос за Даф

Започната от kickerlike, Четвъртък, 29 Декември, 2011, 20:15:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kickerlike

Здравейте , има малко тъпо питане.
Въпросът ми е в кабината на ДАФ 105 2011 има ли оригинално изведено 12 волта ?

kickerlike


driver1

Цитат на: kickerlike - Четвъртък, 29 Декември, 2011, 20:15:44
Здравейте , има малко тъпо питане.
Въпросът ми е в кабината на ДАФ 105 2011 има ли оригинално изведено 12 волта ?

Не, няма, но ако извадиш двете пластмасови ниши на таблото, зад тях има букси на които има изведен 12в. Само трябва да ги намериш.

driver1


admin

На DAF XF 105 гнездото на запалката до тахографа е 12 волта. Ползвах го за захранване на лаптопа и със сигурност е 12 волта.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kickerlike

Предполагам , че говориш за мястото на което слагат радиостанциите , но в нашите камиони там ще монтират немската машинка.
Или имаш предвид до тахографа нещо като джоб с капаче.
Не съм се качвал на даф никога за това питам.
До сега съм карал Ман и Волво и затова задавам дебилни въпроси  :o

admin

Цитат на: kickerlike - Четвъртък, 29 Декември, 2011, 20:59:35
Предполагам , че говориш за мястото на което слагат радиостанциите , но в нашите камиони там ще монтират немската машинка.
Или имаш предвид до тахографа нещо като джоб с капаче.
Не съм се качвал на даф никога за това питам.
До сега съм карал Ман и Волво и затова задавам дебилни въпроси  :o

Ами точно до тахографа над волана има гнездо за запалка и то е на 12 волта. Поне на този DAF, който карах беше така. Но нямам ясен спомен дали е напълно оригинално, или го е слагал някой допълнително.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

LKW

Запалките на DAF са на 24V ,две.Горе при тахографа има свободни места за копчета и две или една колонки.Колегата щом казва ,че Дафа е 2011 предполагам ,че е DAF XF105 EEV?Щом колегата иска 12волта нека си вземе конвектор 24/12/220волта.Не се излагайте да ровите по електрониката.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

kickerlike

Понеже камиона е чисто нов и не ми се поБългарява , ще си взема конвертор 24-220в.
Но имам 2 12-220в от стария камион и не знаех дали ще мога да ги ползвам.
Ако на някой му трябва такъв от 12-220 да ми пише ще измислим нещо.

admin

Цитат на: kickerlike - Четвъртък, 29 Декември, 2011, 21:29:14
Понеже камиона е чисто нов и не ми се поБългарява , ще си взема конвертор 24-220в.
Но имам 2 12-220в от стария камион и не знаех дали ще мога да ги ползвам.
Ако на някой му трябва такъв от 12-220 да ми пише ще измислим нещо.

Инверторът има доста загуби при трансформацията от 12 или 24 на 220 волта. Със сигурност около тахографа има 12 волта. Какво толкова ще се побългари, ако си изведеш напрежението, което ти трябва?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kickerlike

Аз не ползвам зарядни за лаптопа поради не възможност да си намеря оригинално такова на цена под 114лв.
С един приятел ползваме много евтини и за момента надеждни инвертори на цена 35лв.
А универсалните зарядни за лаптоп съкращават живота на батерията доволно. 

admin

Дай някакъв линк за тези евтини и надеждни инвертори.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

#10
Аз ползвам за лаптопа инвертор "Belkin" и съм много доволен.

   http://www.plesio.bg/zahranvaniya-i-zashtita-c-69977947/power-inverter-for-nb-300w-p-237291.html

LKW

#11
35 лева за конвектор ??? .Това http://qdeca.snimka.bg/travel/taxograf.639428.25955513 струва около 50-60 евро и е много добро.Има ги по бензиностанците навънка.Хубаво е след като е работил и ни се наложи да извадим буксата от запалката да му цъкнеме копчето на включено защото понякой път остава малко напрежение в самия конвектор и като го ползваме пак може да изгури бушон.Този прави от 24волта / 220волта.Не създава никакви проблеми ,а си се ползва стабилно.

Е сега се разрових в гугала , предполагам че колегата  kickerlike има предвид тези инвертори за 35 лева де то са http://elektronikabg.com/product/95/invertor-100w-12vvhod-220-240v-izhod.html?gclid=CNj11sLSqK0CFYMXzQodHCzm_Q
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

kickerlike

Не по 500 и 800вата са , продават се на илиенци имат една година гаранция.
Един приятел с 800 ватовия си ползва бормашина.

Lorinser

Цитат на: LKW - Петък, 30 Декември, 2011, 03:05:16
35 лева за конвектор ??? .Това http://qdeca.snimka.bg/travel/taxograf.639428.25955513 струва около 50-60 евро и е много добро.Има ги по бензиностанците навънка.Хубаво е след като е работил и ни се наложи да извадим буксата от запалката да му цъкнеме копчето на включено защото понякой път остава малко напрежение в самия конвектор и като го ползваме пак може да изгури бушон.Този прави от 24волта / 220волта.Не създава никакви проблеми ,а си се ползва стабилно.

Е сега се разрових в гугала , предполагам че колегата  kickerlike има предвид тези инвертори за 35 лева де то са http://elektronikabg.com/product/95/invertor-100w-12vvhod-220-240v-izhod.html?gclid=CNj11sLSqK0CFYMXzQodHCzm_Q

Същият ползвам и аз , купих си го от бензиностанция в франция за 50 евро, работи не само на 24 волта, а и на 12. :)

kickerlike

Днес си взех камиона , с няколко думи мога да кажа само новото си е ново.
Модела е XF 105.460 Ръчни скорости стандартните екстри ЦД без мп3 , климатик и обичайните неща.
Има 12в. запалка което ми беше проблем има 24в. но е с малката букса.
Благодаря на всички които помогнаха с мненията си.
Поздрави и весело посрещане на новата година.

kickerlike