• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Техническа неизправност.

Започната от Бриги Магнито, Събота, 31 Декември, 2011, 18:36:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

!na

Цитат на: admin - Събота, 07 Януари, 2012, 13:33:59
Цитат на: !na - Събота, 07 Януари, 2012, 12:08:49
Логично е техническата поддръжка и отговорността за евентуална неизправност да са на собственика, а не на водача.
Мое мнение.

Логично е също за определени неща и шофьорите да носят отговорност. Особено за неизправности, които са се случили по време на пътуването. Няма как собственика да огрее навсякъде.

Какво имаш предвид?
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито


Цитат на: !na - Събота, 07 Януари, 2012, 13:34:44
Цитат на: admin - Събота, 07 Януари, 2012, 13:33:59


Логично е също за определени неща и шофьорите да носят отговорност. Особено за неизправности, които са се случили по време на пътуването. Няма как собственика да огрее навсякъде.

Какво имаш предвид?
Ма верно ,какво имаш впредвид ?
Дайте да видим и какво ни убягва,че аз писах ,ма мое и да съм сгазил луко.Не е гот да се изложим.


Бриги Магнито



admin

Например колко от шофьорите си проверяват гумите по време на пътуване? Налягане, цялост, състояние. Имам предвид, че техническото състояние на едно превозно средство е много относително понятие. Обикновено глоби за лошо техническо състояние се налагат и при констатирани нарушения, за които собственика на камиона не знае. Случвало ми се е да срещам колеги, които са небрежни в това отношение. Карат, докато стигнат до среща с контролните органи, а след това опитват да прехвърлят отговорността на собственика.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!na

По-малко от 5 минути отнема огледа и проверката на състоянието на автомобила преди път.
Дали го правите, вие си знаете.
Ако се констатира нещо по време на тази проверка, водачът съобщи и собственика отговори "абе, карай, ще изкара и тоя курс, пък после ще видим" какво се случва и кой е отговорен?
Ако се случи нещо по време на път и/или възникне проблем, който не може да бъде установен с проверката преди път, съм далече от мисълта че водачът не информира собственика. Но какво се случва след това чия отговорност е?
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

Ина, едва ли си имала удоволствието да спиш по разни паркинги в камион. Обаче аз с очите си съм виждал как някой още не си е измил очите, пали и тръгва. И не става дума само за гумите. За 5 минути и една обиколка на композицията едва ли ще видиш кой знае какво. Случвало ми се е да кажа на колега, че не му свети например левия фар. Отговорът е, знам! И толкова. Преди време ми гръмна възглавница на ремаркето на ферибота Свищов-Зимнич. Звъня на собственика на камиона, а той ми казва "да я изолирам". Обяснявам му, че не зная как, а той ми обяснява, че ставало с монета от 50 стотинки.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!na

Няма как преди всяко потегляне да се прави диагностика на камиона.
Затова се прави оглед за видими с просто око неизправности и той отнема не повече от 5 минути.

Цитат на: admin - Събота, 07 Януари, 2012, 14:38:49
...Преди време ми гръмна възглавница на ремаркето на ферибота Свищов-Зимнич. Звъня на собственика на камиона, а той ми казва "да я изолирам". Обяснявам му, че не зная как, а той ми обяснява, че ставало с монета от 50 стотинки.

Чия е отговорността в случая? Твоя или на собственика?

В случая с фара също - ако се е случило по път, водачът е запознат, информирал е собственика и в резултат пари за смяна на крушка или ремонт няма, чия е отговорността?
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

И чия е отговорността в крайна сметка? Не само, че не отстрани неизправността, но когато се прибрах в България, стана голям скандал за тази възглавница. Първо ме обвини, че аз съм бил виновен за възглавницата. После започна да ми обяснява колко лесно ставал ремонта. Слагала се монетата от 50 стотинки и готово. И накрая добави, че нямало да плаща глоби заради това, че не съм искал да направя този дребен ремонт.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!na

Цитат на: admin - Събота, 07 Януари, 2012, 15:02:09
И чия е отговорността в крайна сметка? ....

Ей затова иде реч. Отговорността не е твоя, според мен.
За да направиш дори минимален ремонт, носиш отговорност за качеството му и евентуалните последствия.
Нямаш квалификацията и правото за това.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

Ей, разбрахме се най-после. Само да добавя, че със същия работодател имах спор и за цената на крушка в Германия. Недоумявяше как една крушка за фар Н7 струва 25 евро. Намерих му за 15 евро от един сервиз на Ивеко. И това му се видя много.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!na

Админе, моето мнение си беше такова от самото начало.
Ти написа, че
Цитат на: admin - Събота, 07 Януари, 2012, 13:33:59
Логично е също за определени неща и шофьорите да носят отговорност. Особено за неизправности, които са се случили по време на пътуването. Няма как собственика да огрее навсякъде.
и го изяснихме.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Бриги Магнито

Чудесно,че постигнахте разбирателство,но Аз да си мъцна,че всички ,които заложиха,че ше ме отбраздат като крайпътен камък,момци и моми оказахте се прави ,отговор на тоз етап няма. :'(


!na

Ти на кого, кога, какво и как писа?
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: Емил - Събота, 07 Януари, 2012, 09:19:40
KTITF@parlament.bg ---- ИНА тел.  029877237 експерт .
На адашката ти бре,метнах мейлче у съботата ,че скучаех.


!na

Може и да ти отговорят, в рамките на 30 дни.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion