• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Падане на ремаркето

Започната от admin, Понеделник, 02 Януари, 2012, 23:19:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Случвало ли ви се е да падне ремаркето и как стана?  ::)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Цитат на: admin - Понеделник, 02 Януари, 2012, 23:19:16
Случвало ли ви се е да падне ремаркето и как стана?  ::)
Шеф ремарке или полуремарке,че едното трудно пада ма падне ли стана купона.Ако е за полу немам честта ако е за другио вариант също.


Бриги Магнито



admin

Ще питам отново тогава. Случвало ли ви се е да падне полуремаркето?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kaloyan Mladenov

за една бройка при мене щеше да падне .
Ходих да прибера един зарязан камион в Испания ,и колегата дет го беше зарязал решил пича да напрай мръсно на шефа и така беше прикарал влекача ,че оставали милиметри да се закопчае ,ама не.
Паля аз и тръгвам ,обаче го видях...ремаркето не идва с мен :o малко оставаше и щеше да падне ,а мани другото ама беше фриго ,и ако беше паднало направо на машинарийте ...абе ебати белята щеше да стане.

abator

За сега съм се опазил от такива изживявания. Надявам се и в бъдеще да няма такива екшъни.

Trucker_Boy

Цитат на: kaloyan Mladenov - Понеделник, 02 Януари, 2012, 23:37:44
за една бройка при мене щеше да падне .
Ходих да прибера един зарязан камион в Испания ,и колегата дет го беше зарязал решил пича да напрай мръсно на шефа и така беше прикарал влекача ,че оставали милиметри да се закопчае ,ама не.
Паля аз и тръгвам ,обаче го видях...ремаркето не идва с мен :o малко оставаше и щеше да падне ,а мани другото ама беше фриго ,и ако беше паднало направо на машинарийте ...абе ебати белята щеше да стане.

Аз от по-опитни шофьори съм чувал, че абсолютно винаги след като се събудиш и пуснеш една вода оглеждаш лафета (и не само него) за евентуални набези докато ти си почивал.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

bruto

Понякога места ремъркетата в двора от док на док или в двора и като бързам и не проверявам  дали съм закачил се откачат и падат като за световно , късане на кабели и вдигане на краката на ремъркето а и псуване , но който не внимава е така .

Trucker_Boy

Цитат на: bruto - Вторник, 03 Януари, 2012, 00:29:56
Понякога места ремъркетата в двора от док на док или в двора и като бързам и не проверявам  дали съм закачил се откачат и падат като за световно , късане на кабели и вдигане на краката на ремъркето а и псуване , но който не внимава е така .

Щетите големи ли са ?
Защото все пак Американските ремаркета са по-различни от Европейските :

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Trucker_Boy

Цитат на: Mandor - Вторник, 03 Януари, 2012, 00:36:50

Става, става. И е дъвкано тук.

Там до колкото си спомням темата беше пусната от Тракториста и питаше за евентуалните причини.
Тук вече се споделя опит, защото все пак поговорката е "Не питай старило , питай патило !"  ;D
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

bruto

А щетите май не са големи.....едни маркучи и псуването . Идват едни момчета с бус и ги сменяват  за 10 минути .

Бриги Магнито

Момци шо ми се струва,че щетите са свързани с марката и модела на дръгело и монтираният на него лафетец иначе освен скъсани два маркуча и откачени и скъсани макс два кабела не е болка за умиране,но ако имаме откъртени калници,стопове изкривена греда на шасито счупени или изкривени крака на латерната работата отива към по-значими материални щети.


admin

Цитат на: Бригадира - Вторник, 03 Януари, 2012, 18:27:56
Момци шо ми се струва,че щетите са свързани с марката и модела на дръгело и монтираният на него лафетец иначе освен скъсани два маркуча и откачени и скъсани макс два кабела не е болка за умиране,но ако имаме откъртени калници,стопове изкривена греда на шасито счупени или изкривени крака на латерната работата отива към по-значими материални щети.

То и два маркуча, и два кабела са си значителни материални щети. Някой има ли представа колко струват тези неща?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Маркучи по 25-до 50лв. в зависимост с или без лули.
Кабели ABS- 90 лв.
Кабели за светлините 70-75лв.
Но ако имаш късмет можеш само с ремонт да минеш. Редовно ми се оплитаха кабелите и маркучите заради малкото разстояние между кабината и ремаркето и при завой (дори лек) се късаха.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Димитър Гебшеменов

това се е случило на 1 мои приятел...7000 км без проблем
мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

Димитър Гебшеменов

мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.