Коректност? - Не и в България!!!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 02 Май, 2024, 03:37:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Коректност? - Не и в България!!!  (Прочетена 13088 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kkkvd
Гост
« Отговор #30 -: Петък, 02 Март, 2012, 09:52:52 »
ОтговорОтговор

Темата е друга момци, не се карайте кой кого дразни...става въпрос за коректност и контра-коректност.
Тук един колега каза, че в българия трудово-правните взаимоотношения са така, че да не можеш да съдиш шефа си. Уверявам те, така беше до към 2008-09, вече не е така. Инспекция по труда обикаля като бесно куче, а глобите са нечовешки, за неявяване на призовка за справка - 20000 лв. (с думи: двадесет хиляди). Закона в момента пази работника.
Казвам ви ги тия неща щото не съм бил цял живот шофьор, но просто обстановката налага, на мен и на много други колеги.
Иначе за некоректност от работодатели само аз мога да напиша новела... примерно за това, че ти спират за гуми които не са изкарали 200000 км. а само 120000, после продълбочени и съвсем логично гръмнали след още 20000.. и други тъпизми..
После как да не му оставиш камиона само по въздухопроводи на първия паркинг... образно казано

Впрочем доста съм защитавал гилдията и в другия форум, на шефовете, тук отнесох БАН, там не, въпреки че доста ги солих. Просто съм по-директен, не ми се обиждайте.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Петък, 02 Март, 2012, 09:52:52 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #31 -: Петък, 02 Март, 2012, 09:53:08 »
ОтговорОтговор

Баце като се дразниш не моем да ти помогнем,само да те светнем,че товарим по 40-50 тона и вместо да ми викат утре требва да си некаде,ми викат неска требва да врътнеш 6 курса.За гаврене не ми говори,ако искаш да видиш какво е гавра,ела тука да те уредиме у е некое фирме,да видиш кво е гавра,ама що ли си мислим,че знаеш за какво ти пее радиото у милата България.
Остави "международните шофьори" на мира те са с европейски разбирания и нямат представа за действителността в България.
 Карат по шайби искат заплащане  по европейски и забравят, че са  гастербайтери.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Петък, 02 Март, 2012, 09:53:08 »

 Активен
kkkvd
Гост
« Отговор #32 -: Петък, 02 Март, 2012, 10:04:53 »
ОтговорОтговор

Остави "международните шофьори" на мира те са с европейски разбирания и нямат представа за действителността в България.
 Карат по шайби искат заплащане  по европейски и забравят, че са  гастербайтери.
 
Приятел, гастарбайтер в ЕС може да е албанеца или сърбина. Ние българските шофьори в ЕС сме редовни работници с права и задължения. Не виждам нищо лошо да искаш по-добро заплащане и условия на труд, и да не се сравняваш с многострадалния български шофьор. Вярно, има още какво да се желае от заплащането на вътре европейското каране, докато се изравним с баш европейците, но и това ще стане с времето, на нас малко повече ще дадат, на тях малко ще намалят, понеже пазара го налага...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2389/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #33 -: Петък, 02 Март, 2012, 10:11:50 »
ОтговорОтговор

........Впрочем доста съм защитавал гилдията и в другия форум, на шефовете, тук отнесох БАН, там не, въпреки че доста ги солих. Просто съм по-директен, не ми се обиждайте.

Не прави трагедия от този бан. Беше напълно заслужен. Старая се да съм обективен и честен спрямо всички. Струва ми се, че имаш какво да споделиш с всички нас и нека да гледаме напред.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #34 -: Петък, 02 Март, 2012, 10:16:05 »
ОтговорОтговор

Когато германеца или холандеца дойде в България да работи за по-добро заплащане.
 А  ти престанеш да търсиш работа на вънка, фирмите  почнат да получават  нормални навла (а не да подбиват пазара) тогава вече няма да бъдем гастербайтеи.
 До тогава единственият начин  да се пребориш с конкуренцията е да намалиш цената,от което го отнася шофьора, камиона....
 Така че  си оставаш гастербайтер колкото и да си европеец.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
kkkvd
Гост
« Отговор #35 -: Петък, 02 Март, 2012, 10:47:07 »
ОтговорОтговор

Тази теория работеше до 2006. Впрочем защо смятате, че едва ли не ние подбиваме цените на труда? Не приемаш ли варианта, че след като сме в ЕС може да работим на всякакви цени, така както има компании които си работят на високи цени, има и такива които подбиват цените дори в собствената си Германия. И те ли са гастарбайтери? Откак свят светува а не от началото на ЕС, подбиването на цени е било начин за оцеляване. Евала на тия които успяват да продват на високи цени въпреки всичко. Това са компании от високите технологии, с продукти без аналози. Ние в транспортния бранш какво сме измислили? За това този модел за българина шофьор в ЕС работи.
Извода е, че подбиването на заплати и търсенето на работа на вън не те прави гастарбайтер, при еднакви икономически условия. Защото както ние търсим работа навъм, така има фирми които търсят пазар навън и подбиват цената на френското вино примерно. Поддържам мнението си че българския работник не е гастарбайтер, независимо дали става въпрос за инженер или шофьор в Германия. Призовавам всички да се държим като равни с останалите. Аз поне не им се давам. Не мислете като гастарбайтери!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #36 -: Петък, 02 Март, 2012, 14:48:27 »
ОтговорОтговор

И си прав, и не си съвсем

Технически погледнато, в по голямата част от ЕС, все още има разрешителен режим за нашенци.

И по тази причина, когато работодател поеме ангажимент да ти изкара разрешително, рядко го прави за черните ти очи, а с ясната идея че ще ти плаща по малко.

По мои лични впечатления, колкото и необективни да са - в Германия, когато нямаш разрешително за работа почваш с около 30% по малка заплата от обичайната. Когато изкараш необходимото време, и получиш постоянно право на работа -чак тогава ситуацията се променя и можеш свободно да си търсиш заплащане,което да отговаря на уменията ти.

Сега дали това е подбиване на пазара на труда от страна на чуждите работници - не знам. Но фактите са такива.

Отделен е въпроса, че доста германци хукнаха да работят в Швейцария и Норвегия  Ухилен Не съм сигурен дали тях не ги цакат по същия начин, но честно казано - не вярвам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #37 -: Петък, 02 Март, 2012, 15:14:12 »
ОтговорОтговор

Как да ви обясня моето виждане за да ме разберете.
 До като си в нужда, До като си зависим, До като нямаш избор.
 До тогава си гастербайтер.
 Ако ти се обадят  в къщи( и си имаш друга постоянна работа) и ти предлагат работа в Германия, то тогава Ти можеш да определяш  условията.
 За това  германците работят в .... Дори в България съм ги виждал командировка за германска заплата.
 Но няма кой българин да го свърши и  се обаждат на швбата да го монтира. За това той не е гастербайтер.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
kkkvd
Гост
« Отговор #38 -: Петък, 02 Март, 2012, 17:31:01 »
ОтговорОтговор

Темата не е тази, аз също залитнах, но да уточним все пак, смятам, че имаме причина да се гордеем, нищо че сме българи, то това даже е добре... та по въпроса, ето едно определение,смятам че всички ще се съгласите:
Гастарбайтер (на немски: Gastarbeiter; в превод гостуващ чуждестранен работник) е заемка от немски. В българския език тя се употребява като синоним за икономически имигрант или гурбетчия. В Германия думата започва да се употребява след 1960.

Днес в ЕС ние не можем да имигрираме, следователно едва ли сме имигранти, тоест остава да работим в чужбина по икономически причини.. но това го прави всеки чужденец, без да е гастарбайтер.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Станислав
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #39 -: Вторник, 10 Април, 2012, 14:20:45 »
ОтговорОтговор

Такова животно няма в България(коректност).В България можеш и да не спазваш(регламент-а)но в Европа преди няколко години Поляците са се бесели(заради глоби) в ремаркетата.Намирали са ги смирисани.Ай тръгни за Европа със 100 евра,като за една грешка в бележката ми за почивка(1ден)грешна дата е написал моя шеф поляка ме поряза с 500 злоти(125евра).Ако не платиш,на паркинг 40 евра на ден докато не си платиш глобата и после съответно и паркинга(дните)докато чакаш за пари от БГ.Така че има голяма разлика в България ли караш или в Европа.Все ми е тая гастербайтер ли съм или шматка аз искам това което съм изработил да ми се плати,но като чета и слушам колеги нее така.В България става все по трудно и по трудно ама ние българите все се "навеждаме".

Извинявам се ако съм обидил някого или съм го засегнал по някакъв начин.

Причина за редакция: Правопис!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 10 Април, 2012, 16:34:40 от admin » Активен
kkkvd
Гост
« Отговор #40 -: Вторник, 10 Април, 2012, 15:10:29 »
ОтговорОтговор

Ама това, че някои шофьори "клякат" на шефовете си е въпрос на личен избор. Ето моя настоящ чорбаджия иска да претоварвам композицията, че иначе нямало смисъл да се ходи. ОК, викам, плати си таксата в АПИ и няма проблеми. Аз така няма да карам. Да видиш ти чудо, как рече шефа правилно и край.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
peshko66
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #41 -: Понеделник, 11 Юни, 2012, 23:17:59 »
ОтговорОтговор

Здравей, Дани!Или Бранко! Защо отиваш чак Пловдивско? Боклучави фирми има и в Троян!има М+Н ООД,има Ластик-Транс,има Чопар-Транс иТ.Н.... Сутрин се сбират в Джамиата-кафенето и обсьждат шофьорите как да ги дерат! Ти просто влизаш и избираш!
Надявам се, че вече си добре! Аз сьм Мальк Бранко!Сега сьм у дома.Чета ви и оплаквам БГ-Транспорта! Не ми се работи-поне не за БГ-фирма или с БГ-участие!Има много работа в Европа и се чудя защо работим за тези галоши? Аз се ориентирах!Ориентираите се и Вие! .....С уважение кьм всички колеги!....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 12 Юни, 2012, 01:01:03 от admin » Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!