• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ким Йохансен - Дания

Започната от Roshko, Четвъртък, 05 Януари, 2012, 19:28:47

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

Фирмата към този момент черна ли е или бяла?

Черна, работя/ил съм там.
Бяла, работя/ил съм там.
Черна, от написаното в интернет.
Бяла, от написаното в интернет.
Информацията за нея не е достатъчна за да си създам мнение.

ВЪЛЧЕВИЯ

Здравейте колеги.Искам да попитам през целия период 6-8 седмици се работи с един камион или се сменят шофьорите по различни камиони? Дайте още информация за фирмата ако може?Благодаря предварително.

ВЪЛЧЕВИЯ


Roshko

Цитат на: ВЪЛЧЕВИЯ - Сряда, 06 Юни, 2012, 18:14:58
Здравейте колеги.Искам да попитам през целия период 6-8 седмици се работи с един камион или се сменят шофьорите по различни камиони? Дайте още информация за фирмата ако може?Благодаря предварително.

Накратко: стила на работа с който е известна фирмата е - камиона не спира да се движи, а по пътя му се сменят шофьорите, които почиват в наети и оборудвани за тази цел квартири. Всяка релация е решена по различен начин. Дали ще са двойка шофьори нон-стоп, дали двойката ще кара в средата на маршрута а от двата му края си има помощници за товарене и разтоварване и всички подобни комбинации които ти дойдат на ум, важното е камиона да е възможно най-много в движение. Това не значи че няма изключения... В момента трима колеги работим на два камиона. Като двама от нас са за по 5-6 дена съответно в по един от камионите, а третия ги разтоварва/товари на 550км от едното място на размяна и 900 от другото. Май не се получи много кратко...

Фирмата НЕ е фалирала, НЕ е преустановила набирането на опитни шофьори, както и няма подобни индикации това някога да се случи, най-малкото скоро, както вещаеха световно-неизвестни "спецЯлисти"!!!
Ръководството е наясно, че либералния европейски стил на трудови взаимоотношения НЕ работи при почти изключително източно-европейския персонал и не спира да въвежда все нови и нови ограничения на удобствата, които любезно ни бе осигурил, но с които ние волно или неволно прекаляваме и злоупотребяваме. Аванс, обмяна на валута, Шел-картите, почивки където и когато ни скимне по маршрута, прекомерната работа на място /някои гасят камионите само когато си лягат да спят или гледат ТВ да не им пречи мотора/ и т.н.
Успех!!!

Roshko


ВЪЛЧЕВИЯ

Благодаря много за информацията колега  :o

padreto

Ето ви малко инфо. и от мен колеги . Май си търсат  работници .

http://www.jobs.bg/f1467802

ВЪЛЧЕВИЯ

Здравейте колеги набират работници ама само с английски език , ще има прием и с руски след 10 дни поне така ми обясниха на мен по телефона

Boroman21

Ъъъ ,  работници или шофьори ?Иначе обявата е интересна но много постна .

SEMPER

Е ти какво, романи ли искаш да четеш.

Има обява, проверяваш си от други места читав ли е евентуалния работодател, и кандидатстваш ... струва ми се че е просто.
След това работодателя вече си преценя дали пък ти му пасваш ...

Само нещо ми е наистина чудно, от къде някои хора имат желание да работят в чужбина, че и претенции , а не знаят елементарно някой друг чужд език.


Още повече, че постоянното джиткане по Европата предполага да се ползват, респективно понаучат с времето малко други езици.

Примерно аз къде от училище, къде от мерак, къде от зор знам прилично говоримо и писмено три езика, на още един се оправям сравнително добре, и на още 3-4 езика разполагам  с относително добър набор от думи,които биха ме извадили от разни ситуации.

Единствено в Унгария се чувствам безпомощен напълно  ;D ;D ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Rammbon

Международни шофьори Дания
Описание и
Изисквания:    KIM JOHANSEN TRANSPORT търси шофъори. Добър английски ,C+E , АДР , дигитална карта. За контакти тел. 004543959359 , или 004541938726
Месторабота:   Greve / Дания
Заплата:    от 2600 до 3500 BGN (Нето)

Тази заплата от 2600 лв / 1350 Е не ли малко за тази работа?  Или само за българите в Дания  заплатите ни са толкова :(  Тези пари и тук се вадят , е с малко повече каране, но си си у BG  с нашите си закони и джедаи.

Roshko

Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 07 Юни, 2012, 22:53:56
Тази заплата от 2600 лв / 1350 Е не ли малко за тази работа?  Или само за българите в Дания  заплатите ни са толкова :(  Тези пари и тук се вадят , е с малко повече каране, но си си у BG  с нашите си закони и джедаи.

Сподели моля те къде се изкарват, че нещо почна да ми става скучно тук, та мисля малко да сменя обстановката...

Rammbon

Ако се разровиш из транспортните фирми в BG ще намериш кои фирма карат най-много, а и се срещат най-често по пътищата. Аз минах през такава фирма, но не бях галеник на шефа и оставах с по 12000км на месец. А добрите му хора правиха по 16-20 000км на месец. Сметни ги по цени на километър и ще стигнеш до суми и над 2600лв за 30 дни.
Та затова тези 1350 Е в Дания са ми като трохи за работа в развита страна.

Roshko

Цитат на: Rammbon - Петък, 08 Юни, 2012, 05:24:12
Ако се разровиш из транспортните фирми в BG ще намериш кои фирма карат най-много, а и се срещат най-често по пътищата. Аз минах през такава фирма, но не бях галеник на шефа и оставах с по 12000км на месец. А добрите му хора правиха по 16-20 000км на месец. Сметни ги по цени на километър и ще стигнеш до суми и над 2600лв за 30 дни.
Та затова тези 1350 Е в Дания са ми като трохи за работа в развита страна.

;D ;D ;D ;D ;D  ти ме разби заклеам се!!! Пробвах да сметна колко ще получа за 50 000км. Аз тук повече от 8 000 не съм виждал. даже и тези редко ги стигам...  :D :D :D :D :D

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Петък, 08 Юни, 2012, 08:25:35
;D ;D ;D ;D ;D  ти ме разби заклеам се!!! Пробвах да сметна колко ще получа за 50 000км. Аз тук повече от 8 000 не съм виждал. даже и тези редко ги стигам...  :D :D :D :D :D

     Ама 8'000 км, нали? Че помислих, лева, евро. Аз не мисля, че мога повече от 13'000 км на месец. В 90 часа повече, от 6,300 км не мога да направя и то на много дълги курсове, без чакане, за товар и 2-3 места за товарене. За месец, съответно до 13'000. Нека каже някой, как прави към 20'000 км/месец. На писта, 90 ч х 90 км/ч, са 8'100 км.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

stoil nedev

#102
Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 07 Юни, 2012, 22:53:56
Тази заплата от 2600 лв / 1350 Е не ли малко за тази работа?  Или само за българите в Дания  заплатите ни са толкова :(  Тези пари и тук се вадят , е с малко повече каране, но си си у BG  с нашите си закони и джедаи.
Чеша се по главата и се мъча да се сетя кои са тия нашенски превозвачи дето дават такива големи заплати ...ама не мога?
Не ми и трябва да се сещам... обаче се питам защо в тази тема за Ким Йохансен все се набъркват некви фенове ..ба ти!
Преди време тука споделяше некви врели-некипели някъв фен дето си няма понятие от абсолютно нищо.... че сестра му беряла ягоди за 3-4000 евра в Дания!? :o
После се яви някъв дето приказва че взимал 30-40 евро на час за някаква пакетажна дейност ли беше що ли??? ::)
А бе Вие вярно ли си вярвате на изгъзиците дето ги ръсите тук или сте просто некви напушили се фенове ...бацета ,а!?
Е всеки може да си говори щуротии ....но нека да не лети над облаците .... а мааалко по надолу към земята.... не сме някъде в 6-7 клас, нали? ;).
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Rammbon

Сега няма да спорим, има колеги , които карат и други, които като стане 17 ч , вадят ракията и салатата и осъмват :))).
1000км съм ги правил за 23 часа. 23 часа не е само каране, има товарене чакане и яко каране. После 4-5 часа сън и пак каране . Примерно днес тръгнах в 6:00 ч , каране на шайба. До София - Казичене , с товарене и обратно спирам за 1 часа и ще продължа има още едни 170 км. Или ще ми трябват 2-3 часа, че вече се поуморих. До тук съм минал 704 км  и знам всички дупки до София и обратно. Джедай имаше само в Сливен на пътя за Ямбол тази вечер към 17 :30 ч . Катаджии поне на 5 места, и още 7-8 стационарни камери, и още 170 ще ги направя 874км, за едни 16 часа. Всички знаем как се кара със шайби, не се правете на ударени. Все пак се работи за пари, а не са слава. Или отворене нова тема и да си пишем там, всеки кой колко кара на ден и как му е минал деня.
За Дания, българи живеещи от години там вземат и по 3000Е на месец. Е карайте си в Ким и да сте щасливи .

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Rammbon - Петък, 08 Юни, 2012, 19:48:29
Сега няма да спорим, има колеги , които карат и други, които като стане 17 ч , вадят ракията и салатата и осъмват :))).
1000км съм ги правил за 23 часа. 23 часа не е само каране, има товарене чакане и яко каране. После 4-5 часа сън и пак каране . Примерно днес тръгнах в 6:00 ч , каране на шайба. До София - Казичене , с товарене и обратно спирам за 1 часа и ще продължа има още едни 170 км. Или ще ми трябват 2-3 часа, че вече се поуморих. До тук съм минал 704 км  и знам всички дупки до София и обратно. Джедай имаше само в Сливен на пътя за Ямбол тази вечер към 17 :30 ч . Катаджии поне на 5 места, и още 7-8 стационарни камери, и още 170 ще ги направя 874км, за едни 16 часа. Всички знаем как се кара със шайби, не се правете на ударени. Все пак се работи за пари, а не са слава. Или отворене нова тема и да си пишем там, всеки кой колко кара на ден и как му е минал деня.
За Дания, българи живеещи от години там вземат и по 3000Е на месец. Е карайте си в Ким и да сте щасливи .

     Нямаше как да се сетя, че говориш за такава работа. По подразбиране, говорим за нормална работа, без щуротии. И аз съм, на мнение като Росен, че е по-добре по-спокойна и по-малък пробег. Преди години, исках да се доказвам, на този и онзи да доказвам, какво мога. Можех 9-10 вечери да спя по 3 часа и се чувствах добре, сега и една такава ми е трудна. Като направих 10-12 г. стаж, приоритетите ми се смениха.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!