• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ким Йохансен - Дания

Започната от Roshko, Четвъртък, 05 Януари, 2012, 19:28:47

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Фирмата към този момент черна ли е или бяла?

Черна, работя/ил съм там.
Бяла, работя/ил съм там.
Черна, от написаното в интернет.
Бяла, от написаното в интернет.
Информацията за нея не е достатъчна за да си създам мнение.

shisho

Цитат на: Stoyanpol - Петък, 27 Януари, 2017, 10:57:10
Возил съм всякакви товари, ами не съм хванал нищо!!!

Ако и болест не те е хващала има голяма вероятност да си и безсмъртен!

shisho


briko

Дървеницата е кръвосмучещо насекомо, а дървояда е, сещаш се кво яде. Като возиш дървесина няма как да те нахапе дървояд.
Най- опасно да закачиш дървеница или бълха е като возиш платове, вата, матраци, дрехи втора употреба и т.н. Докато са малко на брой, като пасажери в кабината, започват да те ядат от долу на горе. Първо около глезените и прасците,а после е кошмар като крастав

briko


Stoyanpol

Значи съм късметлия, не съм возил такива матеряли.

micyri

Пичове,ама вие сериозно ли?
Аз също много години возех предимно текстил,също и матраци и други подобни материали,но не бях и чувал за дървеници или там други гадини!
Тези  ми се струва се въдят в кабината от лоша хигиена !

briko

 :)Съвсем сериозно, това са паразити, които ние самите вкарваме в кабината. Дървениците като попаднат по някакъв начин по дрехите ни и от там в кабината и се заселват в матрака на който спим и си ни ядат, докато някой от нас не ги изтрепи с подходящия препарат. Хигиената е хактор разбира се. Най тъпото е, че като не знаеш те си те ядат и нищо не правиш. Всичко започва, след сърбеж и пъпки около глезените, после около корема и т.н. Бях писал тук и колегата Мехмед ме светна, матраците се вадят и пръскат обилно с препарат после кабината на затворен празорец/1флакон/  чакаш 2-3 часа и след това праветряваш. Използвайте маска на мен ми стана гадно от препарата.

briko

Прясна информация ;)
Към белите фирми са, но с доста забележки!
Румънски договор-700лв. които получаваш като почиваш.
8/3 раб. цикъл, но ти си плащаш транспорта до Бг. Защо, по дяволите!
Хонорар - 1550е, ако си икономичен още 100е.
Камионите се сменят постоянно.
Имат прилични бази за почивка.
Имат програма за нови колеги и приемат такива, огромен плюс за което ги поздравявам!
Аз отказах, заради румънския договор, ниските осигуровки и неорганизирания транспорт до Бг.
Успех им пожелавам, също така и на колегите, които работят там!

micyri

Защо трябва да ви осигуряват транспорт?

briko

 ;D Обявявам ти въпроса за тъп, обяснявам си го, че те няма в Бг от доста време. Отговарям ти с въпрос. Твоя работодател те изпраща в командировка в чужбина за определен период от време, длъжен ли е да ти плати транспорта до там където те командирова и обратно ?


micyri

Цитат на: briko - Вторник, 23 Май, 2017, 14:28:08
;D Обявявам ти въпроса за тъп, обяснявам си го, че те няма в Бг от доста време. Отговарям ти с въпрос. Твоя работодател те изпраща в командировка в чужбина за определен период от време, длъжен ли е да ти плати транспорта до там където те командирова и обратно ?


Да ,фирмата няма офис в България и ти искаш да ти платят пътя от Бг до Румъния ли?
Това не е командировка.

briko

Цитат на: micyri - Вторник, 23 Май, 2017, 16:30:21
Да ,фирмата няма офис в България и ти искаш да ти платят пътя от Бг до Румъния ли?
Това не е командировка.

Ким Йохансен те командироват да работиш от Румъния в Австрия, Германия и т.н. за период от 8 седмици и плащат само ВЕДНЪЖ в годината пътните разходи до България. След това НЕ ти покриват пътните разходи когато трябва да почиваш въпросните 3 седмици ДОРИ и до Румъния. В смисъл командироват те за 8 седмици, следват 3 седмици почивка, ти си в Германия и от там си намираш транспорт до Бг и се връщаш, след това камиона те чака в база Австрия и хоп от Бг пътуваш до Австрия на твои разходи. Сега разбра ли? Разходи за път няма ! Не те прибират в Румъния, искаш да почиваш.....оправяй се ! Повтарям, румънския клон на Ким Йохансен покрива веднъж годишно стойността на пътя по който ТЕ самите те командироват. И пак повтарям, след като ти свърши наряда от 8 седмици, румънския работодател не те прибира и до Румъния даже. Надявам се да си разбрал. Цитирам:
" Започнахме да плащаме заплата/700/, когато шофьорите почиват през тези 3 седмици и за това, вече не плащаме транспорт".....уникална тъпотия.
Ядосах се на тази среща с тях днес, невероятна глупост, изложиш моята теза и отговор нямаше!
Някой случайно да знае, ако работя за румънски работодател 5 г. как мога да си прехвърля стажа към българската осигурителна система или чисто и просто гориш? Като пример го написах.

micyri

Явно не се разбрахме в началото,мислех че те прибират до Румъния.
Сега разбрах.Странно е.

briko

 ;D Наздраве за абитуриентите!

Boroman21

Цитат на: briko - Вторник, 23 Май, 2017, 16:56:02Някой случайно да знае, ако работя за румънски работодател 5 г. как мога да си прехвърля стажа към българската осигурителна система или чисто и просто гориш? Като пример го написах.


Гориш като факел , това от опит ти го казвам . Ама проблема мисля че е основно у наща система не Румънската. Евентуално началото на 2018 може да има подобрение ама пак няма да е розово положението.
Като цяло Румънския контракт е голяма набутвация която излиза солено.



Sent from my iPhone using Tapatalk

micyri

Цитат на: briko - Вторник, 23 Май, 2017, 18:11:12
;D Наздраве за абитуриентите!
Оооо и ти ли,страшно е ,ама наздраве ...

briko

Цитат на: Boroman21 - Вторник, 23 Май, 2017, 19:57:28

Гориш като факел , това от опит ти го казвам . Ама проблема мисля че е основно у наща система не Румънската. Евентуално началото на 2018 може да има подобрение ама пак няма да е розово положението.
Като цяло Румънския контракт е голяма набутвация която излиза солено.

Фирмата посивя, даже към черно върви.



Sent from my iPhone using Tapatalk

briko