• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Вили Бетц

Започната от imter, Сряда, 05 Януари, 2011, 19:52:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

imter

Колеги искам да попитам,знае ли някой от вас,как стоят нещата им в отдела за вътрешни превози в България?Дали търсят шофьори,необходим ли е пак да бъде каран ПУЦ при тях,заплащане и друга информация разбира се?Опитах се да намеря информация,звънях на телефони от сайта им,но без резултат,хората които ми вдигнаха,само ми казаха,че те не знаят нищо.

imter


admin

Преди 2 години се обаждах и ми казаха, че се кара ПУЦ и е за сметка на шофьора. Ставаше дума за 3 седмици някъде и направо се отказах. След това не съм питал изобщо.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Илиян

Здрасти колега звъни на тоя номер:02/9356320-Валентин Христов се казва човека само тои може да ти каже как стоят нещата с назначаването и друго което те интересува Успех !
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

imter

Благодаря много колега :)

imter

За информацията,която исках да получа.Получих я,за тези които ги интересува,нещата не са се променили,пак трябва да да се кара ПУЦ-при тях,в размер на 360 лева за сметка на кандидата,и е в продължение на 3 седмици,трябва да имате задграничен паспорт,АДР и евентуално дигитална карта.Релацийте са Афганистан и там наоколо :),дано съм бил полезен на някой който иска да кандидатства :)

Илиян

Колега кара се Рига (Латвия)-Термез (Узбекистан) границата с Авганистан .
Имам приятел които е на тая линия сега на 24-ти декември си доиде от линия в европа на 2-ри януари замина за Рига.
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

imter

#6
Аз така и не рабрах точно до къде,тъй като си търся работа в България,за това и за други подробности не питах :)И още веднъж ти благодаря колега за телефона :)

Илиян

Радвам се че съм помогнал
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

Michael

Здравейте на всички,интересува ме дали някой знае колко пари дават за узбекистанската релация.Благодаря ви предварително :)

admin

И ще пътуваш за Афганистан ли? Явно си падаш по интересните приключения. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

mintcho

ако искате да спонсорирате търтеите от високите етажи на властта  в СОМАТ/willi betz заповядайте.Чакат ви с нетърпение да ви оскубят на отчета. ; ;D

DeDo Vi

#11
Положението е такова, вътрешна логистика вече няма в СоМат. Взимат и куцо и кьопаво, стига да има паспорт и да си плати пуца. Относно Афганистанската релация, пътува се с бус до Рига, там висиш 8-10 дни докато ти дойде камиона който трябва да получиш, получаваш го и веднага тръгваш. Маршрута е: Латвия-Литва-Беларус-Русия-Казакстан-Узбекистан, около 10000км. по най-лошите пътища които съществуват в света. Да не говорим за Жегата (+40-50 градуса лятото и -30 градуса зимата). Прахоляк и пясък ще се наядете на корем, водата е супер лукс, за бяна само си мечтаеш. Мога и още да пиша но не искам да ви плаша. С една дума Рига-Термез-Рига излиза около 1000-1100 евро за месец. При положение, че не даваш много бакшиши и не те мародерстват руските полицай, и си достатъчно умен за да си направиш разчет на разходите, за да не те осакатят на отчета в гаража. Сами преценете дали си струва. Аз бях и прецених, че не си струва.

DeDo Vi

Цитат на: admin - Петък, 11 Февруари, 2011, 14:22:53
И ще пътуваш за Афганистан ли? Явно си падаш по интересните приключения. :)
Оооо, да приключение си е, но не от приятните. От тези за мазохисти е.

georgi87

#13
Здравейте колеги.Аз съм оня дето по-нагоре Илиян ви писа че пътувам по релацията.На 12.04.2011 тръгнах за Рига с бус и на 23.07 2011 се прибрах от рига с бус през това време направих 3 курса от Рига до Термез и обратно.И сега г-н В.Христов (цара) иска мен и още двама колеги да ни уволни защото сме карали като костенурки бавно.

Първия курс на отиване съм го направил за 12 дни а на връщане за 12 дни.Втория курс на отиване за 15 дни а на връщане за 12 дни. И третия курс на отиване за 14 дни а на връщане за 11 дни.Като се има предвид че от Рига тръгвам с 4 воалетен ТИР карнет и в гр.Могильов-BY имаме терминал и там на митницата го приключваме и задействаме 14 воалетен ТИР и след това продължаваме на долу по релацията а това чакане на митницата е всеки път различно дълго.Отделно на това като оставим LV-LT граница че тя е европейска и на нея само се спира да се купи LT винетка. На всички други граници LT-BY, BY-RUS, RUS-KZ, KZ-UZB и обратно независимо че на връщане сме празни чакането по границите UZB-KZ, KZ-RUS, RUS-LV си е същото.
Продължаваме надолу по релацията а това чакане на митницата е всеки път различно дълго.Оделно на това като оставим LV-LT граница че тя е европейска и на нея само се спира да се купи LT винетка. На всички други граници LT-BY, BY-RUS, RUS-KZ, KZ-UZB и обратно независимо че на връщане сме празни чакането по границите UZB-KZ, KZ-RUS, RUS-LV си е същото.

Болшинството от Големите "СОМАТАДЖИИ" като сложат магнитите и забравят да ги махнат има ударници които за 5 дни отиват от Термез до Рига и после клепат на Цара как ние не караме и за това сега ни уволняват. Но ще ви кажа под секрет че 1 ударник миналата година в гр. Досор в KZ катастрофира и загина човек и все още като минат от там колеги по тъмно им чупят стъклата а сега май месц друг такъв в гр. Кулсары KZ удари и уби 2 камили. Изобщо KZ и UZB не са за нощно каране там излизат на пътя камили,коне,крави,хора и автомобили без светлини, то и Русия не е много за нощно каране но ако се е стъмнило може да се кара до първия паркинг Руските милиционери имат всичката апаратура която може да чете дигитални карти и са съвсем наясно с 561 и глобите им са добри аз KZ и UZB съм ги карал без карта защото е по-добре от колкото на магнит камиона си върви с 90 и няма опасност да строша скоростната кутия но Русия сме си я карали според правилата и смеси правили каквито  трябва паузи вкл и 24часа и сега за това искат да ни уволнят тримата.

Сега натиснаха богопомазаните колеги да си дават паспортите за визи,много малко ги дадоха другите или напуснаха или си подадоха молбите за автовозаджий за да не ходят на долу.Сега се отваря нова релация за AFG през Кушка - Туркменистан наще почнаха да правят ПУЦ-ове с по-трима човека от които я почнал 1 я не . А ние искаме само Азия да работиме имаме годишни BY RUS KZ визи и сме съгласни и Туркменска виза да ни бият А те идиоти те ни уволняват понеже имат излишък от шофьори мераклии за Азия.

Лошото е че при постъпване там като си пишеш молбата за назначаване те принуждават да пишеш и за напускане и те сега няма да ни уволнят а ще излезе така че напускаме сами и незнам дали ще си получа парите от трите курса.Аз сега съм болнични защото трябваше вчера да ида да оправяме документите дайте съвет кво да правя Или кажете ако знаете за коректна фирма която пътува Русия и републиките имам BY и RUS визи до февруари и KZ до ноември готов съм да пътувам и в други азиатски държави в които не съм бил стига да не се водят военни действия там.

До мераклийте да бачкат там . Внимавайте какво говорите и пред кой го говорите. Това е 1 от фирмите с най-много буклуци и ушета работещи в нея  има и свестни хора там но са малко от повечето нищо не ставаи се пригответе да се скъсате нервите с тоя сателит и с това дето ви пишат по негои дано на първия ви курс да не се паднете с някой от магнитаджийте да ви води щото може да се откажете още на Термез от работата в тази хубава фирма.

Най-лошото от цялата работа е че Бец е собственик на 92процента от Сомат а другите 8 са си държавни и много от парите които се дават от Германия за заплати и други неща остават в джобовете на ръководството в Горубляне и Видин ако има как Бец да купи и тия 8 процента и да уволни всички началници и да сложи немци ще е много добро но невярвам че това ще стане някога наще да изпуснат този голям кокал.м че това ще стане някога наще да изпуснат този голям кокал.

Причина за редакция: Няколко поредни публикации. Редактира се първата!

DeDo Vi

Цитат на: georgi87 - Четвъртък, 28 Юли, 2011, 13:01:57
Здравейте колеги.Аз съм оня дето по-нагоре Илиян ви писа че пътувам по релацията.На 12.04.2011 тръгнах за Рига с бус и на 23.07 2011 се прибрах от рига с бус през това време направих 3 курса от Рига до Термез и обратно.И сега г-н В.Христов (цара) иска мен и още двама колеги да ни уволни защото сме карали като костенурки бавно.

Първия курс на отиване съм го направил за 12 дни а на връщане за 12 дни.Втория курс на отиване за 15 дни а на връщане за 12 дни. И третия курс на отиване за 14 дни а на връщане за 11 дни.Като се има предвид че от Рига тръгвам с 4 воалетен ТИР карнет и в гр.Могильов-BY имаме терминал и там на митницата го приключваме и задействаме 14 воалетен ТИР и след това продължаваме на долу по релацията а това чакане на митницата е всеки път различно дълго.Отделно на това като оставим LV-LT граница че тя е европейска и на нея само се спира да се купи LT винетка. На всички други граници LT-BY, BY-RUS, RUS-KZ, KZ-UZB и обратно независимо че на връщане сме празни чакането по границите UZB-KZ, KZ-RUS, RUS-LV си е същото.
Продължаваме надолу по релацията а това чакане на митницата е всеки път различно дълго.Оделно на това като оставим LV-LT граница че тя е европейска и на нея само се спира да се купи LT винетка. На всички други граници LT-BY, BY-RUS, RUS-KZ, KZ-UZB и обратно независимо че на връщане сме празни чакането по границите UZB-KZ, KZ-RUS, RUS-LV си е същото.

Болшинството от Големите "СОМАТАДЖИИ" като сложат магнитите и забравят да ги махнат има ударници които за 5 дни отиват от Термез до Рига и после клепат на Цара как ние не караме и за това сега ни уволняват. Но ще ви кажа под секрет че 1 ударник миналата година в гр. Досор в KZ катастрофира и загина човек и все още като минат от там колеги по тъмно им чупят стъклата а сега май месц друг такъв в гр. Кулсары KZ удари и уби 2 камили. Изобщо KZ и UZB не са за нощно каране там излизат на пътя камили,коне,крави,хора и автомобили без светлини, то и Русия не е много за нощно каране но ако се е стъмнило може да се кара до първия паркинг Руските милиционери имат всичката апаратура която може да чете дигитални карти и са съвсем наясно с 561 и глобите им са добри аз KZ и UZB съм ги карал без карта защото е по-добре от колкото на магнит камиона си върви с 90 и няма опасност да строша скоростната кутия но Русия сме си я карали според правилата и смеси правили каквито  трябва паузи вкл и 24часа и сега за това искат да ни уволнят тримата.

Сега натиснаха богопомазаните колеги да си дават паспортите за визи,много малко ги дадоха другите или напуснаха или си подадоха молбите за автовозаджий за да не ходят на долу.Сега се отваря нова релация за AFG през Кушка - Туркменистан наще почнаха да правят ПУЦ-ове с по-трима човека от които я почнал 1 я не . А ние искаме само Азия да работиме имаме годишни BY RUS KZ визи и сме съгласни и Туркменска виза да ни бият А те идиоти те ни уволняват понеже имат излишък от шофьори мераклии за Азия.

Лошото е че при постъпване там като си пишеш молбата за назначаване те принуждават да пишеш и за напускане и те сега няма да ни уволнят а ще излезе така че напускаме сами и незнам дали ще си получа парите от трите курса.Аз сега съм болнични защото трябваше вчера да ида да оправяме документите дайте съвет кво да правя Или кажете ако знаете за коректна фирма която пътува Русия и републиките имам BY и RUS визи до февруари и KZ до ноември готов съм да пътувам и в други азиатски държави в които не съм бил стига да не се водят военни действия там.

До мераклийте да бачкат там . Внимавайте какво говорите и пред кой го говорите. Това е 1 от фирмите с най-много буклуци и ушета работещи в нея  има и свестни хора там но са малко от повечето нищо не ставаи се пригответе да се скъсате нервите с тоя сателит и с това дето ви пишат по негои дано на първия ви курс да не се паднете с някой от магнитаджийте да ви води щото може да се откажете още на Термез от работата в тази хубава фирма.

Най-лошото от цялата работа е че Бец е собственик на 92процента от Сомат а другите 8 са си държавни и много от парите които се дават от Германия за заплати и други неща остават в джобовете на ръководството в Горубляне и Видин ако има как Бец да купи и тия 8 процента и да уволни всички началници и да сложи немци ще е много добро но невярвам че това ще стане някога наще да изпуснат този голям кокал.м че това ще стане някога наще да изпуснат този голям кокал.

Причина за редакция: Няколко поредни публикации. Редактира се първата!
Жоре, как не те мързя да изпишеш всичко това :) Майтапа на страна, Жоро е описал всичко много точно и подробно. Евала Жоре, само дето не мога да се сетя кой си? Ама няма значение, важното е че даваш точна и вярна информация. М/у другото аз съм този който удари камилите при град Кулсари.

DeDo Vi