• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ян Де Райк Логистикс

Започната от bobisilata, Четвъртък, 06 Януари, 2011, 13:38:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ingenera7

До колкото знам от баща ми товарите им са предимно Карго и се товари нощно време от летищата.За заплащането незнам,но факта че се кара повече нощно време не говори много добре според мен

ingenera7


malev

#31
Не се лъжете да ходите в "Jan De Rijk". Ужас!

Причина за редакция: правопис!

malev

#31

stoil nedev

Malev колега би ли споделил за ужаса ? Много мнения има тука за тази фирма обаче има много голямо противоречие в тях.
Е кажи за ужаса!!!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

malev

Доколкото разбрах от колега които работи там,парите се дават редовно.Нямаш норма за нафта.Може да не е цвете ,но ще е по добре от бг фирмите.

Roshko

Цитат на: stoil nedev - Сряда, 02 Май, 2012, 09:06:07
Malev колега би ли споделил за ужаса ? Много мнения има тука за тази фирма обаче има много голямо противоречие в тях.
Е кажи за ужаса!!!

Са скива ли колко може да се вярва на писаното... Един човек, една седмица, две коренно противоположни мнения...  ::)

dinko_ferrari

За обявата съм сигурен, че виси в джобса с месеци и в почти всички големи градове я има,сори друго не знам.

stoil nedev

Такааааа. Сега тука преди няколко дни колега ме пита за АДР-а и аз му отговорих вярно и точно!!! Целта ми бе да му помогна ....тъй като минах обучението за което той питаше преди около месец.
Във всички други теми ако съм дал мнение то е въз основа на моя опит или на нещо видяно или изпитано от мен.  Ако някой не е международен шофьор или такъв на вид товарен автомобил над 10т било то и в България нека да не хиперболизира непонятни за него неща. Който иска да си направи бъзик или майтап О.К.
Ама който му се приказват лудории и щуротии да се премести в раздел празни приказки .
А ако иска да отиде в спортните сайтове и там да си пише щуротии колко ще! Там поне може и да си избира и отбори и хора които да хука и да псува и какво ли още не...
Нека да не омазваме нещата моля Ви се.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

!.!.!

Актуална информация? Ако, може някой да даде лични наблюдения, освен това което е подадено като информация в обява jobs.bg. Информация като: отношение към шофьора, заплащане навреме, проблеми с релациите и товарите ( какви са те )? Благодаря предварително на отзовалите се колеги.
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

pip

прочети отговор 20 там е написано всичко

chefolini

...и аз чух доста добри отзиви напоследък!!!Но нека някой да даде прясна информация.отговор 20 е от преди две години...не смятам че е много надежден,не че сега положението може да се е подобрило но все пак да сподели някой (ако има такъв ) който работи към момента там

chefolini

...И така,положението в Ян Де Райк е още същото(че и по зле) както го описва колегата във отговор 20.Направих си труда да се обадя на колега който работи още там (достоверен источник)и който всъщност ще напуска,за да ми обясни по подробно..или накратко по 7-8 работни дена(при опит да се надигне глас против това..отговорът е:"Ян де Райк плаща")...45 часовите паузи се правят във някой от депата им,като преминават в откачане и закачане на ремъркета и местене по рампите при това без да се заплаща!!!През това време камиона със който сте били предходната седмица вече не се знае къде,не се знае дали изобщо ще го видите..да не говорим за каране....Камион със хладилник,рядко срещано явление,ако Да,той няма да работи!?!Във депата спят във бунгала във които условията са ужасни..няма да изброявам.От скоро е влязла и забрана за употребата на алкохол през паузите предполагам да са в кондиция колегите ако се наложи да им се наруши паузата да могат да тръгнат,или както казахме да са свежарки за маневрите из Депата!!!..Спирам да пиша,тъй като ще напиша неща които,общо взето са известни...С две думи,колеги не си правете труда въобще да ходите на интервюта и каквото и да било!!Леки Пътища..без контроли и аварии..;)

!.!.!

Чефолини 1+ от мен за положеният труд. Явно инфото ти е от първа ръка и актуално към момента. Вчера се записах за изпит но май ще го пропусна. И без друго се самонавивах за тази фирма. Успех в начинанията ти желая!
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

chefolini

....гаранция!!Пича с който говорих (всъщност около 15мин.) е съпруг на много добра приятелка на жена ми...чували сме се задочно само по телефона,все не можем да си нацелим отпуските че да се видим.Знаех че работи там но не бях проявявал интерес, тъй като и аз се обадих и ме поканиха на интервю реших да се поразровя и да проверя!Във интерес на истината,първо тук разбрах за гадориите...но все се надявах да не е баш така...и казвайки ми всичко което написах по горе,се отказах тотално!...:) Даже интервюто ми е за днес..

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: chefolini - Четвъртък, 07 Март, 2013, 08:14:33
... или накратко по 7-8 работни дена(при опит да се надигне глас против това..отговорът е:"Ян де Райк плаща")...45 часовите паузи се правят във някой от депата им,като преминават в откачане и закачане на ремъркета и местене по рампите при това без да се заплаща!!!
...

     Какво точно означава по 7-8 работни дни? Спазва ли се от започване на седмицата до края 144 часа? И да не се надвишава седмичното (56 часа) и двуседмичното каране (90 часа).
     Предимно нощно време ли се кара?

     Как стават маневрите по време на почивка? Без карта или на магнит.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

chefolini

  Когато голямата (45 часа )пауза е правена през седмицата,се сещаш че например събота и неделя ти е рано да спреш за следваща,тъй като имаш три дена карано (примерно)!!Следващата седмица ти се пада пак някъде по средата или началото да спреш т.е до една нормална пауза (събота и неделя ) имаш един два дена,на уважаемите обаче спедитори това не им изнася тъй като е през седмицата и са ги напънали заявки и.т.н,но ти трябва да караш,което автоматично ти влиза като нарушение,тъй като ако си карал (елементарно и без десетки) 7 дена по 9 часа си е чисто нарушение ,да не говорим за осми ден че и да кажем две 10ки в този период, с две думи законите там не се зачитат!
  Маневрите са без магнит(все пак камионите не излизат от депата)и без карта,нали аджеба трябва да се направи пауза!
  Тези които карат през ноща са и именно тези които говорят добре за фирмата.Карат прави кирии от летище до летище максимум по 500-600км.,но пък те са винаги на ръба със работния ден ( 15те часа)..и само си представете как си почиват през деня особенно лятото и на летище!!!С две думи от всякъде гърч...а за 1200 евро заплата смятам че не си заслужава.
 
 

chefolini