Ян Де Райк Логистикс
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 11:48:42 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ян Де Райк Логистикс  (Прочетена 68195 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +299/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #75 -: Четвъртък, 13 Март, 2014, 21:18:05 »
ОтговорОтговор

... Усмивчица..Пиши си не пречиш..и ти влезна във графата ЕШК..(Един,Шофьор Каза)..!За протокола,звънни да провериш дали се търсят шофьори..нищо че обявата седи във Jobs-a!?!..
Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Днес във времето в което си ми писал ( ако си писал на мене де , понеже не се разбира Ъ?)
един познат ме разпитва за тази хубава фирма . После ми сподели че се е записал за изпит на 26 или 27 този месец 2014г. в Бургас. Гарантирано не на 100 а на 1000%% че не ме е излъгал.
Обаче щом за тебе всички приказват ЕШК , и само ти казваш истината ОК.
Никой не говори за неплащане в тази фирма, говорим за рязане и неспазване на регламенти и тем подобни.
Но ...... всеки разбира нещата различно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
Форум на българските шофьори
« Отговор #75 -: Четвъртък, 13 Март, 2014, 21:18:05 »

 Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #76 -: Четвъртък, 10 Април, 2014, 20:14:37 »
ОтговорОтговор

Какво знаем и какво не знаем за Ян Де Райк Логистикс ?
Фирмата била със 100% холандско участие, нямало българско участие. Само един от офисите бил и в България. Този в България се управлявал от двама братя. Единият отговарял за техническата част по всички камиони във фирмата. Другия бъл по финансовата част. Хм, холадска фирма , намерили двама братя от Севлиево да въртят цялата работа - лично мнение.
Заплащане, както е описано в обявата им Джобс.бг. Караш , не караш 10-12000км вземаш заплатат за определения стаж, 1400-1500-1600-1700Е на месец. Договора се подписва само в Севлиево! Защо холандска фирма, а с български договор? Осигуряват те на 465лв. Тези 465лв влизат в останалите , примерно 1500Е. Парите се пускат в сметката ти, без значение от банката, точно на 15 число, а ако е почивен ден тази дата, на предния ден. Това е добре. И е 100% вярно. Карат се само ДАФ 105. Старите Скания са на доизживяване, а и те R 340, след месец -2 , ще ги продадат, господата от Севлиево  Нерешителен
 Какво трябва , за да работиш в тази фирма? Опит в ЕС. Основно да си карал Англия и Швейцария, много важно условие. Трябва и да знаеш градовете в дадена държава, къде се намират, от къде се минава, без да гледаш карти, навигации и интернет. Макар, че си има в камиона тяхна сателитна връзка и навигация, ти трябва да знаеш всички градове в ЕС. В базата им в Холандия си имат малки къщички, в които шофьорите правят 45 ч си почивка. Камиони не се сменят , примерно както е в КИМ. Може да се наложи да се смени камион, само ако той е в сервиз или е освободен от друг шофьор, който ще прави паузата си 45ч.
Изпит , за да почнеш в Ян Де Райк Логистикс.
Подаваш документи с CV по интернет в Севлиево. Ако отговаряш на условията им, ти определят дата за интервю. На интервюто, се кара камион с полуремарке, камион с регистрация от BG , на фирмата от Холандия и има и теория. Прави се 90 градуса паркиране на ляво и дясно огледало, разкачане и закачане на ремарке и каране по опредлн маршрут, примерно 20-30км.
На теорията, има лист с въпроси, 30 въпроса записани на български с латински букви, защото навигациите им били така и много хора неможели да ги разчитат, да четат  на български с латински букви. След това те препитват , къде и колко си карал, от къде се минава за град Х от Франция, ако си влязъл от към Швейцария, проверяват ти документите, записват до кога са валидни. Ако всичко е ОК, ти копират документите и ги носят в Севлиево. Там пак се преглеждат от вещо лице и ако пак си ОК, ти се обаждат за още информация. Трябва да дадеш връзка с предишните 1-2 работодатели, за да им се обадят и да ги разпитат за Вас. Ако пак вскичко е ОК, документите ги пращат в Холандия на работодателя. Чакаме, 3-5-6 дни, за да ни отхвърлят или одобрят. Ако пак е всичко ОК, ни се обаждат , да отидем в Севлиево и да подпишем договора и да ни обяснят това онова. Получава се и билет за самолета. Можем да вземем само 30кг багаж +10 кг ръчен.
От фирмата гонят за алкохол и кражба на нафта, може и без заплата да останете.
Е лека работа, друго не се сещам от моето проучване за Ян Де Райк Логистикс.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #76 -: Четвъртък, 10 Април, 2014, 20:14:37 »

 Активен
chukche
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 23
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #77 -: Четвъртък, 10 Април, 2014, 22:02:12 »
ОтговорОтговор

Браво,много изчерпателно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver77
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #78 -: Понеделник, 14 Юли, 2014, 13:18:19 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги, аз напуснах съвсем скоро от тази фирма и нещата там не са никак добре.Работих 5 месеца и изхабих толкова нерви чеее...
Ето нещо което ми се случи там: шасито което дърпах имаше силно износени гуми от които едната на 1ос отдясно бе с голям балон,около 2 седмици им писах по системата но даже не си правеха труда и да отговорят докато един ден за малко не отнех човешки живот,гумата с балона гръмна в едно задръстване в едно селце и от ударната вълна изхвърли една бебешка количка на повече от 10м. Късмет бе ме майката беше извадила бебето секунди преди това да стане дойде и полиция и линейка защото ми стана лошо от притеснение сложиха ми инжекция и няколко часа седях там, след което пак писах на системата за случката и отговора бе(изолирай гумата и продължавай).Ето малко информация и за самата фирма , там постоянно се нарушава не само работният ден както казват в Севлиево работният ден го правиш по 17 до 22ч. А като им откажеш да караш ти пращат някой да вземе камиона ти си сваляш багажа (и това ти влиза в паузата от 9ч.) Взимаш буса с който е дошъл колегата и отиваш в базата камиона заминава на някъде а ти взимаш друг и започваш с багажа пак същата процедура това се случва почти всеки ден .Има още много минуси от рода на претоварванията ,нарушаване на часовете за каране, неизправни камиони, лошо отношение  ,докато си пауза ти взимат камиона да си докарват контейнери от Венло с ти седиш в кантината и го чакаш без да спиш,липсата на хладилници шуробаджанащината,и още куп негативи.Ако започвате работа там колеги ,много ама много добре си помислете там не се работи нормално просто нямам думи.Ако наистина сте много на зор опитайте но се пригответе за ужасен ритъм на работа и нечовешко отношение към вас. Успех!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
chefolini
Младши потребител
**

Рейтинг: +31/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 98
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #79 -: Събота, 26 Юли, 2014, 01:23:08 »
ОтговорОтговор

..Хар Ваесен...и Ян де Райк са две различни..неща!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
iliyanbg
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #80 -: Понеделник, 30 Март, 2015, 15:44:25 »
ОтговорОтговор

Да, за заплащане бива ама съм чувал че те карат да караш с помощници кара се предимно карго и има доста 2 ки а ако не обичаш да караш 2 ка не си за там да допълня на колегата имах 5 тима познати вече са 3 ма най вече заради неспазването на времето за каране парите са точни

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
gazibarev
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 71
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #81 -: Понеделник, 25 Януари, 2016, 14:21:23 »
ОтговорОтговор

Гледам в джобса постоянно им върви обявата.... Днес какво да видя?....влекач с полуремарке а на него с големи букви... Търсим спешно шофьори ...логото на фирмата и телефон. Толкова ли са я окъсали? Защо има такова текучество там?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
navara
Младши потребител
**

Рейтинг: +56/-6
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #82 -: Понеделник, 25 Януари, 2016, 17:53:39 »
ОтговорОтговор

Защото ще работиш с български договор в холандска фирма и ще взимаш заплата за българския стандарт.Ако наеме холандец трябва да му направи холандски договор и да му дава заплата която е по закон и отговаря за стандарта там.Човека си е направил сметката,лично аз избягвам такива фирми.Та той ме цака още преди да съм тръгнал.Не вярвам да са толкова закъсали че да са опряли до българите спешно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #83 -: Понеделник, 25 Април, 2016, 14:23:54 »
ОтговорОтговор

Един колага почна в нашата фирма и разправя за Ян де райка, че всеки ден работното време е 15 часа. Откачат се ремаркета, колани като гламав се слагат, може и цял ден да те пратят да товариш ремаркета, закачаш-товариш-колани-откачаш и пак следващото. По 15 часа всеки ден. Иначе само едно било добре там, парите на датата в картата. Издържал 3 месеца и повече не иска и да чуе за там. Преди е карал 1 г в Бомакс във Франция. Там било в пъти по-добре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #84 -: Понеделник, 25 Април, 2016, 16:17:24 »
ОтговорОтговор

Много е важно с каква настройка си започнал в фирмата.(говоря по принцип)
Някой иска да трупа километри,друг часове,трети иска само заплата да взима ....Едно е ясно ,щом си си дал г..а под наем,така ще е!
Още с подписването на БГ договор ,трябва да ти е ясно ,че ти си роб там.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
P2227BK
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #85 -: Петък, 18 Май, 2018, 20:30:33 »
ОтговорОтговор

Към днешна дата нещо ново?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +299/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #86 -: Неделя, 10 Юни, 2018, 16:41:42 »
ОтговорОтговор

Към днешна дата нещо ново?

Всичко ново , е забравеното старо  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
Етикети:
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!