Снимки на композицията,която управлявате
Форум на българските шофьори
Понеделник, 17 Януари, 2022, 07:20:47 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 25 26 [27] 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Снимки на композицията,която управлявате  (Прочетена 131289 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1707/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1707
Теми: 89



Активност
2.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #390 -: Петък, 29 Октомври, 2021, 23:39:23 »
ОтговорОтговор


Завива си защото на полуремаркето гумите са 9-ки/магистрално/,иначе по-големи. На влекача са 10-ки/магистрален/най-често, ако е за извън пътя е слагат и 24цола

     Междуосието на европейските влекачи е 3,8 - 4 метра, а американските 5 метра (например). Самосвалите 3-осни и дори 4-осни с два завиващи моста трудно завиват, поради близките мостове и че двойни гуми. Тези "24 - инча (цола)" става за диаметър на джанта. А "9-ки и 10-ки" не идват за диаметър на джанта, за ширина - стават. Какво точно е?


Регистрацията на тази най-масова (композиция) горе на снимката е до 80К паунда, което е 36288кг
Това е композиция плюс товар. Ако те хванат превишен, там ще разтоварваш докато не нагласиш тежеста.
Но дори и да не превишаваш този грос, от 36тона, може да си отгоре на някой от осите и пак да имаш ядове, а те са:
на кормилната ос 12К паунда
на двойката диф 34К паунда
на двойката на ремаркето 34К пауда


има ремаркета с раздалечени оси (spread axle) най-често рифер или фледбед, на които позволяват до 40К паунда
изглеждат така:


Ремаркето на снимката е 53 фута, най често срещаните ремаркета.

     Интересно е, благодаря за разяснението!

     За първата ос на влекача, ще е теглото на 5 450 килограма, за задните (както и осите на ремаркето) 15 440 - така ли идва? Има много европейски влекачи с по-натоварена предна ос. При натоварване на лафета една не малка част (например 20%) отива и на предната ос и често стигат теглото на 7-8 и повече тона. На американските, освен на тези лафети които се местят, разположението на лафета е такова, че не прехвърля към първа ос. Натоварване с максимална маса и спазване на осовото натоварване изглежда трудно.
     При вас ползват ли се Евро палета, изглежда ще се хващат по 40 в 53' полуремарке?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #390 -: Петък, 29 Октомври, 2021, 23:39:23 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 25 26 [27] 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!