Питане от техническо естество
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 08:40:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Питане от техническо естество  (Прочетена 5955 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:37:41 »
ОтговорОтговор

Колеги реших да питам,никога през живота си не съм дърпал ,,буре,, интересуваме ако има някой колега възможност да обясни с 2-3 думи при разтоварване какво се случва и как например се избягва ,,тапата,, и друго за каквото се сети,питам за обща култура не съм решил да закачам такова,но пък знае ли човек,какво ще ми поднесе живота.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:37:41 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +415/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:46:59 »
ОтговорОтговор

Колеги реших да питам,никога през живота си не съм дърпал ,,буре,, интересуваме ако има някой колега възможност да обясни с 2-3 думи при разтоварване какво се случва и как например се избягва ,,тапата,, и друго за каквото се сети,питам за обща култура не съм решил да закачам такова,но пък знае ли човек,какво ще ми поднесе живота.
Какво имаш в предвид под буре Усмивчица,цистерна ли?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:46:59 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #2 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:48:18 »
ОтговорОтговор

Буре за цимент

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +415/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:50:46 »
ОтговорОтговор

Не съм те разбрал колега Усмивчица,за съжаление и аз не съм карал такова нещо,ако е за цистерна мога да ти кажа някои работи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #4 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 12:52:38 »
ОтговорОтговор

Цистерна съм влачил и аз,мерси за отзива

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bobisilata
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 11
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 23:23:19 »
ОтговорОтговор

Здравей, колега. Аз съм влачил 4 години няма нищо сложно. Запалваш камиона,пускаш компресора който се намира зад кабината и чакаш да вдигне минимум 1 атмосфера. На бурето има манометър - следиш него. Преди това трябва да си отворил крановете за разрохването. След като вдигне 1 атм. отваряш малко крана за избутването и пускаш крана за цимента. След като падне налягнето на 0 значи си разтоварил. Това е общо казано.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 08 Май, 2011, 01:08:05 от SOLAR » Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #6 -: Неделя, 23 Януари, 2011, 23:36:18 »
ОтговорОтговор

Мерси колега за инфото,само да питам требва ли отначало да пускам по -малко та да не задръсти маркучите

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bobisilata
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 11
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 24 Януари, 2011, 02:01:50 »
ОтговорОтговор

Отначало пускаш по вече въздух за избутването и няма проблем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #8 -: Сряда, 26 Януари, 2011, 20:58:20 »
ОтговорОтговор

Искренни благодарности колега.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #9 -: Събота, 07 Май, 2011, 22:41:22 »
ОтговорОтговор

Аз пак да питам.
Значи появи се теч от масления филтър моя милост пита трябва ли да се смени масления филтър или може да се смени само гумичката?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: Събота, 07 Май, 2011, 22:51:31 »
ОтговорОтговор

За кой точно маслен филтър става дума?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #11 -: Събота, 07 Май, 2011, 23:05:12 »
ОтговорОтговор

За кой точно маслен филтър става дума?
Масления филтър на двигателя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #12 -: Събота, 07 Май, 2011, 23:15:08 »
ОтговорОтговор

Освен да те попитам сега и за какъв точно двигател става дума и ще разбереш, че въпроса ти беше зададен доста опростено и се затрудних да се ориентирам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #13 -: Събота, 07 Май, 2011, 23:18:29 »
ОтговорОтговор

Освен да те попитам сега и за какъв точно двигател става дума и ще разбереш, че въпроса ти беше зададен доста опростено и се затрудних да се ориентирам.
Шеф без значение аз питах по принцип иначе става въпрос за МЕРЦЕДЕС 1820 на въпрос,но питах пак казвам принципно,аз го отвъртях и смених гумичката и теча спря,но правилно ли съм постъпил?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 07 Май, 2011, 23:24:51 »
ОтговорОтговор

На този модел филтъра в цял метален корпус ли е или е само елемент? Аз съм се занимавал преди години със смяна на масла и разбирам от тези неща. Но въпроса ти е някак подвеждащ. Ако теча се е появил малко след смяната на филтъра, нормално е да не го сменяш и да смениш само уплътнението. Но ми се е случвало на хубав автомобил да сменям маслото и собственика да ми каже, че филтъра го сменя на всяка втора смяна на маслото. Това просто не го разбирам. Да не говорим, че слагахме лепенки с информация за датата на смяната и за пробега, и са идвали след това автомобили с пробег по близо 20 000 км от смяната. Иначе често сменях маслото на един Мерцедес 711Д и на него беше цял метален филтър.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!