• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dino412

Просто КрАЗ
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

mylord56

Навремето вървеше шега, че ако оставиш КрАЗ с работещ двигател на бензиностанция, докато зареждаш, никога няма да успееш да напълниш резервоара догоре.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

mylord56

Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

admin

Цитат на: mylord56 - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 16:06:30
Навремето вървеше шега, че ако оставиш КрАЗ с работещ двигател на бензиностанция, докато зареждаш, никога няма да успееш да напълниш резервоара догоре.

Колко ли харчи това чудо в тайгата, натоварено с дърва?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Цитат на: admin - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:20:35
Колко ли харчи това чудо в тайгата, натоварено с дърва?
Колкото модерен камион форсиран на ниска предавка.
Кой не верва да си погледне компютъра. ;)


admin

Цитат на: Бригадира - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:30:09
Колкото модерен камион форсиран на ниска предавка.
Кой не верва да си погледне компютъра. ;)

Бях писал преди време за един наклон 16% в Австрия. Та точно там ДАФ-инка показа 200 на 100 с 11 тона товар и на втора бавна. Даже ми се стори, че 200 на 100 е максимума, който показва компютъра. Този баир е 4 километра и през цялото време си показваше този разход.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SEMPER

Харчи си. че чак ме може да му се хване сметката  ;D ;D ;D




Едно ей такова карах по едно време в казармата, ама с най дългата стрела май 22 метра беше ... и на военните през комунизма им беше трудно да му насмогват на резервоара  ;D


Ако трябва съм честен, имаше и извращения с молива, ама те по скоро бяха за машиночасовете  ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Баце колко тежи ,мислим къде 36 тончета нейде има ни поече ни по-малко от 5 предавки и ако си бачкал на ток от генератора монтиран на него съвсем нормално е разхода измерен за единица път да е висок.
То ако го стационираш на един обект и го местиш около обекта,а работиш с крана всеки ден може и тон на 100 да удари.
В магистрални условия натоварен до 35-40 т седлови влекач мисля гори около 50-60/100 стига да не е буброк,че там ойдееме на трицифренно число.

За мен КРАЗ няма аналог -лично мнение не ме апете.
Това е камион ,който съм виждал да работи със свален картер,тва е камион ,който е в състояние да се кара(сърди) на бетонна стена с дни ,това е камион с дървена кабина и в прекия и в преносният смисъл на думата,тва е камион с малко коне ,но с потенциала да дърпа каквото си пожелае и където пожелае,за мен няма аналог.


driver1

   Карал съм МАЗ с двигател от КрАЗ. Какво да кажа - 8 цилиндъра - 330к/с! Изкачването на Крушата за и от Солун си беше цяло приключение. Верно няма аналог...

Бриги Магнито

Цитат на: driver1 - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:12:58
  Карал съм МАЗ с двигател от КрАЗ. Какво да кажа - 8 цилиндъра - 330к/с! Изкачването на Крушата за и от Солун си беше цяло приключение. Верно няма аналог...
Драйвер баце Мазурката в оригиналният си вид е малкото събратче на КРАЗ,но разликата е доста големшка баце едното е Майко Аз Загивам ,а другото е просто КРАЗ.
МАЗ при бесните 50км/ч получава вибрации ,които няма създадена машина де може да ги доближи.Иначе предполагам ,какво имаш впредвид с качването на Крушата било е нещо от сорта на 3-та с 20-25км/ч и за 1-2 часа си горе  ;) или бъркам?


SEMPER

Цитат на: Бригадира - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:58:55
Баце колко тежи ,мислим къде 36 тончета нейде има ни поече ни по-малко от 5 предавки и ако си бачкал на ток от генератора монтиран на него съвсем нормално е разхода измерен за единица път да е висок.
То ако го стационираш на един обект и го местиш около обекта,а работиш с крана всеки ден може и тон на 100 да удари.
В магистрални условия натоварен до 35-40 т седлови влекач мисля гори около 50-60/100 стига да не е буброк,че там ойдееме на трицифренно число.

За мен КРАЗ няма аналог -лично мнение не ме апете.
Това е камион ,който съм виждал да работи със свален картер,тва е камион ,който е в състояние да се кара(сърди) на бетонна стена с дни ,това е камион с дървена кабина и в прекия и в преносният смисъл на думата,тва е камион с малко коне ,но с потенциала да дърпа каквото си пожелае и където пожелае,за мен няма аналог.

Мисля че по малко тежеше. къде 25 тона ма може и да бъркам. Иначе генератора беше 36 киловата

То нормално каране нямаше изобщо - или маневра, или на генератор, или най голямата дивотия - маневра с товар на стрелата.
Колко гориво е заминавало, нямам спомен вече никакъв, ама ГСМ цистерната беше като негов агрегат. Бая народ си пълнеше резервоарите от него  ;D моята кирия беше само смяна на гориво за ракия, при това по безкрайно изгоден курс за собственика на ракията  ;D ;D ;D

За конете ми е останало в главата че беше към 240 коня, ама пак може да бъркам с киловати
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

driver1

Цитат на: Бригадира - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:22:18
Драйвер баце Мазурката в оригиналният си вид е малкото събратче на КРАЗ,но разликата е доста големшка баце едното е Майко Аз Загивам ,а другото е просто КРАЗ.
МАЗ при бесните 50км/ч получава вибрации ,които няма създадена машина де може да ги доближи.Иначе предполагам ,какво имаш впредвид с качването на Крушата било е нещо от сорта на 3-та с 20-25км/ч и за 1-2 часа си горе  ;) или бъркам?

   Изобщо не бъркаш. И верно е, че МАЗ-а си е Майко Аз Загивам, ама нали темата си е за руската прехвалена от някои тук техника?  Да не говорим, за ефикасността на спирачките - руснаците може да произвеждат пет марки камиони, но им монтират един модел компресор - този, двуцилиндровия, който слагат и на ЗИЛ. И е ясно какво се случва на третото натискане на спирачния педал.

Бриги Магнито

Драйвер искам да уточна ,значи ЗИЛ е може би единственният камион с алуминиеви накладки (оригинално) и има доста завиден спирачен ефект.
Взаимозаменяемостта на части и агрегати е част от военната политика .

Семпер баце много си прав,че крана е окло 25 т като тегло и толкоз му и капацитета на вдигане .
За агрегата ако имаш данни мъцни нещичко,че гаранция ти давам половината ора тук не знаят,че крановата уредба бачка на ток  ;)
Относно конете не съм сигура,но мисля,че и ти и Драйвера с те прави разликата в конете се дължи на турбина. ;)
Драйвера е карал МАЗ,но от новите ,май им викаха евро МАЗ.


driver1

    Драйвера е карал МАЗ на който не съм чувал да му казват "Перестройка", но му казваха "Супер-МАЗ", от първите с по-"модерната" кабина. На баир ми идеше да сляза и да бутам, на спускане - да спирам. В равното, ако му е кеф вдигаше 80-90км.ч. с не много тежък товар. Предимството му беше, че и в най-големия студ, ако можеш да убедиш акумулаторите да завъртят мотора на два оборота и с малко етер, палеше и на 2 цилиндъра даже.

ivailo079


Бриги Магнито

Браво Драйвер сефте да мъцнеш нещо със свето и без да искаш некой лев капаро за нещата де си писал ,бравос.
Ако некогиш те мернем,че те черпим една бира  за положеният труд таз вечер в таз тема.
Драйверо да сподели нещо по същество,тва не моем го повервам още бря.

Драйвер не се нерви де знааш ,че си лалам тъпотий та едни названия на МАЗ ли нема да сбъркам ми кажи  ;)
Обаче мое се цаним за Ванга усетих модела Мазурка  ;) :D :D :D


Бриги Магнито