Руска техника!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 17 Октомври, 2019, 08:59:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 [2] 3 4 ... 27   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 88175 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +120/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 466
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 12:28:03 »
ОтговорОтговор

Просто КрАЗ

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 255 БАМ+.jpeg (140.87 KB, 1853x900 - видяно 2319 пъти.)

* 255Б + 144ЛЛ 1998.JPG (145.98 KB, 1267x983 - видяно 4135 пъти.)

* autowp.ru_yaaz_210_3.jpg (219.54 KB, 1024x768 - видяно 3360 пъти.)

* Изображение 001.jpg (244.68 KB, 1024x596 - видяно 4169 пъти.)
Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 12:28:03 »

 Активен
mylord56
Старши потребител
****

Рейтинг: +91/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 308
Теми: 36



Активност
0%


« Отговор #16 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 17:06:30 »
ОтговорОтговор

Навремето вървеше шега, че ако оставиш КрАЗ с работещ двигател на бензиностанция, докато зареждаш, никога няма да успееш да напълниш резервоара догоре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 17:06:30 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1587/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7057
Теми: 527



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:20:35 »
ОтговорОтговор

Навремето вървеше шега, че ако оставиш КрАЗ с работещ двигател на бензиностанция, докато зареждаш, никога няма да успееш да напълниш резервоара догоре.

Колко ли харчи това чудо в тайгата, натоварено с дърва?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4785
Теми: 302



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:30:09 »
ОтговорОтговор

Колко ли харчи това чудо в тайгата, натоварено с дърва?
Колкото модерен камион форсиран на ниска предавка.
Кой не верва да си погледне компютъра. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1587/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7057
Теми: 527



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #19 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:44:09 »
ОтговорОтговор

Колкото модерен камион форсиран на ниска предавка.
Кой не верва да си погледне компютъра. Намигване

Бях писал преди време за един наклон 16% в Австрия. Та точно там ДАФ-инка показа 200 на 100 с 11 тона товар и на втора бавна. Даже ми се стори, че 200 на 100 е максимума, който показва компютъра. Този баир е 4 километра и през цялото време си показваше този разход.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
SEMPER
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-95
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #20 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:47:01 »
ОтговорОтговор

Харчи си. че чак ме може да му се хване сметката  Ухилен Ухилен Ухилен




Едно ей такова карах по едно време в казармата, ама с най дългата стрела май 22 метра беше ... и на военните през комунизма им беше трудно да му насмогват на резервоара  Ухилен


Ако трябва съм честен, имаше и извращения с молива, ама те по скоро бяха за машиночасовете  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4785
Теми: 302



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #21 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:58:55 »
ОтговорОтговор

Баце колко тежи ,мислим къде 36 тончета нейде има ни поече ни по-малко от 5 предавки и ако си бачкал на ток от генератора монтиран на него съвсем нормално е разхода измерен за единица път да е висок.
То ако го стационираш на един обект и го местиш около обекта,а работиш с крана всеки ден може и тон на 100 да удари.
В магистрални условия натоварен до 35-40 т седлови влекач мисля гори около 50-60/100 стига да не е буброк,че там ойдееме на трицифренно число.

За мен КРАЗ няма аналог -лично мнение не ме апете.
Това е камион ,който съм виждал да работи със свален картер,тва е камион ,който е в състояние да се кара(сърди) на бетонна стена с дни ,това е камион с дървена кабина и в прекия и в преносният смисъл на думата,тва е камион с малко коне ,но с потенциала да дърпа каквото си пожелае и където пожелае,за мен няма аналог.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-2278
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #22 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:12:58 »
ОтговорОтговор

   Карал съм МАЗ с двигател от КрАЗ. Какво да кажа - 8 цилиндъра - 330к/с! Изкачването на Крушата за и от Солун си беше цяло приключение. Верно няма аналог...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4785
Теми: 302



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #23 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:22:18 »
ОтговорОтговор

  Карал съм МАЗ с двигател от КрАЗ. Какво да кажа - 8 цилиндъра - 330к/с! Изкачването на Крушата за и от Солун си беше цяло приключение. Верно няма аналог...
Драйвер баце Мазурката в оригиналният си вид е малкото събратче на КРАЗ,но разликата е доста големшка баце едното е Майко Аз Загивам ,а другото е просто КРАЗ.
МАЗ при бесните 50км/ч получава вибрации ,които няма създадена машина де може да ги доближи.Иначе предполагам ,какво имаш впредвид с качването на Крушата било е нещо от сорта на 3-та с 20-25км/ч и за 1-2 часа си горе  Намигване или бъркам?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


SEMPER
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-95
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #24 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:31:29 »
ОтговорОтговор

Баце колко тежи ,мислим къде 36 тончета нейде има ни поече ни по-малко от 5 предавки и ако си бачкал на ток от генератора монтиран на него съвсем нормално е разхода измерен за единица път да е висок.
То ако го стационираш на един обект и го местиш около обекта,а работиш с крана всеки ден може и тон на 100 да удари.
В магистрални условия натоварен до 35-40 т седлови влекач мисля гори около 50-60/100 стига да не е буброк,че там ойдееме на трицифренно число.

За мен КРАЗ няма аналог -лично мнение не ме апете.
Това е камион ,който съм виждал да работи със свален картер,тва е камион ,който е в състояние да се кара(сърди) на бетонна стена с дни ,това е камион с дървена кабина и в прекия и в преносният смисъл на думата,тва е камион с малко коне ,но с потенциала да дърпа каквото си пожелае и където пожелае,за мен няма аналог.

Мисля че по малко тежеше. къде 25 тона ма може и да бъркам. Иначе генератора беше 36 киловата

То нормално каране нямаше изобщо - или маневра, или на генератор, или най голямата дивотия - маневра с товар на стрелата.
Колко гориво е заминавало, нямам спомен вече никакъв, ама ГСМ цистерната беше като негов агрегат. Бая народ си пълнеше резервоарите от него  Ухилен моята кирия беше само смяна на гориво за ракия, при това по безкрайно изгоден курс за собственика на ракията  Ухилен Ухилен Ухилен

За конете ми е останало в главата че беше към 240 коня, ама пак може да бъркам с киловати

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-2278
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #25 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:37:44 »
ОтговорОтговор

Драйвер баце Мазурката в оригиналният си вид е малкото събратче на КРАЗ,но разликата е доста големшка баце едното е Майко Аз Загивам ,а другото е просто КРАЗ.
МАЗ при бесните 50км/ч получава вибрации ,които няма създадена машина де може да ги доближи.Иначе предполагам ,какво имаш впредвид с качването на Крушата било е нещо от сорта на 3-та с 20-25км/ч и за 1-2 часа си горе  Намигване или бъркам?

   Изобщо не бъркаш. И верно е, че МАЗ-а си е Майко Аз Загивам, ама нали темата си е за руската прехвалена от някои тук техника?  Да не говорим, за ефикасността на спирачките - руснаците може да произвеждат пет марки камиони, но им монтират един модел компресор - този, двуцилиндровия, който слагат и на ЗИЛ. И е ясно какво се случва на третото натискане на спирачния педал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4785
Теми: 302



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:45:41 »
ОтговорОтговор

Драйвер искам да уточна ,значи ЗИЛ е може би единственният камион с алуминиеви накладки (оригинално) и има доста завиден спирачен ефект.
Взаимозаменяемостта на части и агрегати е част от военната политика .

Семпер баце много си прав,че крана е окло 25 т като тегло и толкоз му и капацитета на вдигане .
За агрегата ако имаш данни мъцни нещичко,че гаранция ти давам половината ора тук не знаят,че крановата уредба бачка на ток  Намигване
Относно конете не съм сигура,но мисля,че и ти и Драйвера с те прави разликата в конете се дължи на турбина. Намигване
Драйвера е карал МАЗ,но от новите ,май им викаха евро МАЗ.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-2278
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #27 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:55:39 »
ОтговорОтговор

    Драйвера е карал МАЗ на който не съм чувал да му казват "Перестройка", но му казваха "Супер-МАЗ", от първите с по-"модерната" кабина. На баир ми идеше да сляза и да бутам, на спускане - да спирам. В равното, ако му е кеф вдигаше 80-90км.ч. с не много тежък товар. Предимството му беше, че и в най-големия студ, ако можеш да убедиш акумулаторите да завъртят мотора на два оборота и с малко етер, палеше и на 2 цилиндъра даже.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivailo079
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 68
Теми: 7



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #28 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:59:14 »
ОтговорОтговор

http://youtu.be/RfFOLHyPpVQ

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4785
Теми: 302



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #29 -: Понеделник, 27 Февруари, 2012, 21:02:58 »
ОтговорОтговор

Браво Драйвер сефте да мъцнеш нещо със свето и без да искаш некой лев капаро за нещата де си писал ,бравос.
Ако некогиш те мернем,че те черпим една бира  за положеният труд таз вечер в таз тема.
Драйверо да сподели нещо по същество,тва не моем го повервам още бря.

Драйвер не се нерви де знааш ,че си лалам тъпотий та едни названия на МАЗ ли нема да сбъркам ми кажи  Намигване
Обаче мое се цаним за Ванга усетих модела Мазурка  Намигване Смотан Смотан Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 ... 27   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!