• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

RFF

Цитат на: loshdancho - Вторник, 24 Февруари, 2015, 00:04:24
Хе-хе как ме разсмиваш,   и каква цел имаше МИР? Щот  НАСА създаде технология от шпионските спътници, сателитна телевизия, GPS, синоптични спътници, телескопи. А технологиите после влизат в употреба и печалба. Тефлона е едно от нещата.
Руснаците обикаляха за да докажат колко са велики и нищо от това не вкараха в употреба. Грандомания и безмозъчност.
А това за молива го разправяй на децата.

Лека и спокойна вечер!
0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

RFF

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

driver1

Цитат на: loshdancho - Вторник, 24 Февруари, 2015, 00:04:24
Хе-хе как ме разсмиваш,   и каква цел имаше МИР? Щот  НАСА създаде технология от шпионските спътници, сателитна телевизия, GPS, синоптични спътници, телескопи. А технологиите после влизат в употреба и печалба. Тефлона е едно от нещата.
Руснаците обикаляха за да докажат колко са велики и нищо от това не вкараха в употреба. Грандомания и безмозъчност.
А това за молива го разправяй на децата.

   Тук ще добавя, че дори аз ползвам у дома си една от разработките на НАСА за совалките! Това е портативния кислороден концентратор. Разработен е точно от НАСА и вече има широко приложение в медицината, заменил огромните и тежки кислородни бутилки.
   А това, че мужикът се сетил да пише с молив...ми и аз като дете предпочитах молива пред писалката, че много се разливаше мастилото. После пък се намериха едни умни хора, които изобретиха писалки, които не цапат, а по-късно и химикалки. А рашата си пишеше с молив! Защото е рационален и не му се занимава с открития.  Освен, ако не са за стреляне и убиване...

driver1


Бриги Магнито

Лошио само некой Камаз  ти е давал ядове,усещам аз
Колегата с  молива искаше да  ти подскаже,че не е нужна прекомерна  технология за  някой неща.
И аз се чудим у дараците де ги търкаляме,защо им е алтернатор при толкова насрещно въздушно съпротивление или толкова светлина и топлина отишли на вятъра,ма те ..инженерите търсят  икономия на влаганата енергия,а за загубената зор си недават.
Рускио инженер е човек размишляващ над прости и евтини решения,защото такъв свят  го заобикаля


admin

Цитат на: loshdancho - Сряда, 18 Февруари, 2015, 12:53:09
Ще произвеждат дръжки... спряха им всичко, трябва да си минат пак на камазакита.Волво спря завода, мерцедес(камаз) също.

Лошио, други неща чета тук - http://tass.ru/ekonomika/1789757

На руски е, но май подвеждаш аудиторията с неверни твърдения.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

loshdancho

Аз знам за това, от 2014 ми е информацията.
КамАЗ снизил продажи грузовиков на рынке РФ на 14,4%, до 32,6 тыс.
Ford Sollers в 2014 году сократил производство автомобилей на 19%, КАМАЗ - на 9%
СМИ: Daimler не будет увеличивать долю в КамАЗ



ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Haydutyn

   Интересувал съм се от въпроса защо падат продажбите на Камаз от руснаци. Те ми казват няколко причини:
-руската армия от преди две години до сега на търгове си продава техниката/почти нови смисъл на малко километри/на търгове и се купуват нова. Камазите от края на 80-те и началото на 90-те години са най-здрави изкарват до половин милион километра без основен ремонт и рядко дават дефекти. Положението е като при Татра там са здрави до средата на 90 или 91 и после със всяка следваща пада качеството, вероятно заради демокрацията и капитализма-евтини матеряли и много пластмаси.
-Края на 80-те и началото на 90-те години Краз, Урал и Камаз са с еднакви двигателите ЯМЗ 236 и 238 със и без турбо, които са най-добрите и частите са евтини. Двигател Камаз 740 е слаб или имаш скорост или мощност,двете едновременно не може. Двигател Къминс е със електронен педал на газта и в тундрата , ако се развали трудно се преправя. Има бразилски Къминси изкарват до 1млн. без основен ремонт, китайския до 750 000.
-Прекалено много разшириха асортимента, а трябваше да се съсредоточът върху няколко модела, а не да пряват всичко. Напримел Урал прави само 6х6 и 8х8.  Атего,Аксор и Актрос се пряват в завода на Камаз. Който иска да прави международен транспорт, както е отбелязвал друг колега от 7-те големи марки само Даф нямат заводи на територията на Евразийския Съюз.
-Краз 6х6 най-бързо са се продали-ползват ги за извънгабаритен товар. Урал го ползват за дърва-няма значение датата на производство само потдръжката е важна.
Защо да даваш пари за нов камион като можеш да си купиш евтино на малко километри?

славее

Хайдутин не знам откъде ги четеш тия работи за камаз 80-90г че били здрави,
Инжстрой имаше доста такива и трудно изкарваха над сто хиляди.

rider777

87ма година в ДАПа на един МАЗ му смених 3 скоростни кутии,,,, 3 двигателя и 2 диференциала,,,,, то верно, че си го карах като ендуро и Дедо Тоше не правеше проблеми за честите ремонт ама то пък съвсем не издържаше тази машина в ръцете ми,,,, иначе в интерес на Истината двигателите ЯМЗ са уникални като конструкция,,, трябва му само половин оборот и пали в най-големия студ ,,,,,  а Славе с КАМАЗ се уреждаха само връзкарите,,,,, аз си карах РОМАН в Инжстрой и не беше лошо,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

loshdancho

 :D Да  се надявам ли, че любителите на техника поне знаят руски.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dinko_ferrari

От руската техника най-много ми харесва.....Шарапова!!!!!! :) :) :) :) :)

loshdancho

Ама Гришо я разработва. ;)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Haydutyn

  славее не си на ясно с няколко неща и се изказваш неподготвен:
-Камаз се произвежда в 3 завода в три държави/Казахстан, Украйна и Русия-най-здравите/
-Не правиш разлика между афгянец, совок, сайгак, батыр и т.н.

Monster

   славее не си на ясно и с други неща:
-Камаз с единични гуми, Колхозник-а и Селхозник-а имат по-малка товароподемност и общо тегло и така по-малко се натоварва двигателя и се доближават до полувин милион километра.
-Ясно ,че държавния камион , както и фирмения яко се експлуатира. Ако е на баща ти ще го пазиш. Руснаците правят друг пиниз сменят червяка от 49 на 45,46,47 зъба или обратно - така променяш предавателното отношение да не тормозиш моторя и може да направиш бавни диференциали на Камаз
-Може да сложиш Швитцер, незнайно защо извесно като чешка турбина след като създателя и не е чеш по произход.
-В съвецките заводи с рязмерите на Кремиковци има ведомствени камиони, които никога не са излизали от съответното предприятие. Те нямат регистрационни номера, прегледи , застраховки и данъци -не им трябват ,защото влизат от единия цех в другия. Продават ги, когато изгние кабината, сещате се че вероятно някой от шофйорите ги купува и възтановява ламарините. Такъв камион никога не се претоварва и следователно защо да не направи голям пробег?
    Колегата Няйдутин е пропуснал да отбележи, че има Камаз-и с Крайслер двигател под 6000 кубика. Те са много слаби и карат помощите за изтобна Украйна.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.