Руска техника!
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 07:02:55 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 189581 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #345 -: Петък, 02 Юни, 2017, 17:15:59 »
ОтговорОтговор

Haydutyn, един въпрос към теб относно.... Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане ..... къде е виското и къде ниското налягане Ъ?? или просто ни проверяваш дали ти четем глупостите ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #345 -: Петък, 02 Юни, 2017, 17:15:59 »

 Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #346 -: Събота, 03 Юни, 2017, 15:41:57 »
ОтговорОтговор

    Да добавя и аз към речника:Татарин е общо название на Камаз.
Афганец е болдови 6х4 колесна формула.
Батыр е болдови с 6х6 колесна формула.
Сайгак е фургон с 6х6 колесна формула.
Совок е самосвал с едностранно разтоварване и 6х4 колесна формула.
Сельхозник и Колхозник самосвал с двустрано и тристрано разтоварване и 6х4 колесна формула.
   За двойното стъкло ето https://www.drive2.ru/l/5584046/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #346 -: Събота, 03 Юни, 2017, 15:41:57 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #347 -: Събота, 03 Юни, 2017, 18:13:36 »
ОтговорОтговор

Малко руска техника.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GkTnier2U7g" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GkTnier2U7g</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #348 -: Понеделник, 05 Юни, 2017, 13:40:00 »
ОтговорОтговор

Специално за Joro Stoqnow
 http://www.ibd.bg/priroda/resursi/show/kakva_e_razlikata_mezhdu_nisko_atmosferno_i_visoko_atmosferno_naliagane.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #349 -: Понеделник, 05 Юни, 2017, 21:24:32 »
ОтговорОтговор

Haydutyn , друго имах на предвид ......Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане. В следствие се пука предното стъкло именно за това се лепи още едно при Урал или Камаз.

Явно не разбираш каква глупост си написал ..... но щом не ме разбираш е още по зле положението ....... само от разлика в налягането няма да се пукне стъкло пък камоли на Урал или Камаз дето и с компресор да надуваш кабината отвсякъде ще издъша  Ухилен
Те като направиха предните двойни и страничните взеха да се пукат а ?
Чини ми се за изолация се прави тази хватка
АААА и още нещо това което казваш отвън минус 60 а вътре + 20 при Урал или Камаз е сигурно виц нали  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #350 -: Неделя, 02 Юли, 2017, 21:50:06 »
ОтговорОтговор

Заплата от 87000 рубли или 2508лв. по днешния курс-това предполагам е заплатат, когато си отпуска 1 месец до 165 000 рубли или 4756.74. - това предполагам е когато си на работа  включително северните надбавки за Гаспром.
   Лукоил от 100000 рубли или 2882.87лв. до 135000 рубли или 3891.88лв.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #351 -: Неделя, 27 Август, 2017, 12:21:51 »
ОтговорОтговор

Заплата от 87000 рубли или 2508лв. по днешния курс-това предполагам е заплатат, когато си отпуска 1 месец до 165 000 рубли или 4756.74. - това предполагам е когато си на работа  включително северните надбавки за Гаспром.
   Лукоил от 100000 рубли или 2882.87лв. до 135000 рубли или 3891.88лв.
Максимальное количество надбавок, полагающихся при работе вахтовым методом, — восемь штук, то есть +80% к официальному окладу. http://www.mhealth.ru/life/karera/8-faktov-o-rabote-vaxtovym-metodom/ Правилно си разбрал.


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #352 -: Събота, 23 Септември, 2017, 13:47:53 »
ОтговорОтговор

   И аз към речника:
 Моторист не е мотоциклетист, а този който прави основни ремонти на ДВГ.
 Арбузтранс е композиция с 35-36тона дини, която се тътрузи и прави задръстване. Съответно водача става началник колона.
 Талега- двуосно полуремарке с липсващи канати или само платформа или преправяно за дърва/тръби. Традиционно с лош външен вид, но отлично техническо състояние.
 Племянник - последното ремарке в 25,25метрова композиция характерна за Скандинавия-150кубика. Нормално полуремарке13,62м + тандемно ремарке или триосен камион + четириосно ремарке ит.н. Племянника е легално се използва/без разрешителни за извънгабаритен товар/от Питер до Москва, както от Китай до Алма-Ата.
  Паровоз - освен локомотив е и Хенгер на възглавници. Ако 120 кубиков стандартен е и Юмбо т.е. Джъмбо.
 

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #353 -: Неделя, 24 Септември, 2017, 13:17:20 »
ОтговорОтговор

   Към речника:
 Колега изпусна Нискорамник т.е Лоу Лайнер или Мега Влекач.
 Шашликчия е централноазиатец. Това е малко обидно.
 Хахлъй е украинец превод означава сланина, руската дума за сланина е салла. Украинеците си продават месото на руснаците и зимата няма какво друго да ядат освен сланина.
 Хачики са кавказци, това е много обидно и вероятността да се стигне до бой е 99%. Все едно си казал на пакистанеца, че е паки.
  Трябваше да започнем с красивата дума Далнобойщик-военен термин, означава  артилерист за най-далечен бой. Няма кой да каже, че тираджия днес почти няма, освен тъпо звучашта е и неправилна и неточна. По тази логика трябва да има Чемерешкаджия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #354 -: Събота, 28 Октомври, 2017, 23:13:10 »
ОтговорОтговор

  Кои да знае, че и руснаците прявят прототипиhttps://auto.mail.ru/article/66299-sekretnye_foto_uaz_gotovit_absolyutno_novyi_mikroavtobus/ и на пазара излизаhttps://auto.mail.ru/article/66307-na_smenu_tabletke_pervoe_foto_novoi_sanitarki_uaz/.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #355 -: Неделя, 29 Октомври, 2017, 11:13:29 »
ОтговорОтговор

Руснаците могат да правят всичко,стига да пожелаят Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #356 -: Сряда, 01 Ноември, 2017, 18:41:03 »
ОтговорОтговор

Могат да копират всичко стига да пожелаят. И на пазара излизат боклуци.
https://m.youtube.com/results?search_query=новый+камаз+после+400+000&sp=CAASAggA

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #357 -: Понеделник, 06 Ноември, 2017, 14:54:33 »
ОтговорОтговор

  Нищо не е копирано всичко си е по лиценз. Даймлер притежава акций в Камаз, предполагам, че обратното също е вярно-обикновенно така се прави в такива сделки. 1-во1, 2-ро и 3-то поколение тракторса е принципно еднакъв камион, но 4-тото не е, затова оборудванеуто от немските заводи няма да го подарят на конкуренцията, отива в Аксарай-Турция и Набрежае Челни-Русия. Това за двуосните и триосните Аксор и Тракторс, от четириосните нагоре се правят в Китай пак легално.
   Колкото Магнум-а с зелен ДВГ-на цвят е Рено, толкова и това е Камаз. Тракторса е най-тъпия възможен камион в историята на Мерцедес по всички параграфи, лошото е че слага на автобуси включително Сетра. Оттук се срина пазарния дял на Бенц при автобусите и до днес не могат да наваксат.
   Друг проблем, е че електрониките са турски и китайски почти ням немски-качеството се сещате какво е. Руснаците са му измислили лечение на въпросния модел-купува се от Япония нарязан Тракторс и се заменят проблемните частите с немски.http://www.55used-truck.com/21096.htmlhttp://www.55used-truck.com/17193.htmlhttp://www.55used-truck.com/18920.html

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #358 -: Вторник, 07 Ноември, 2017, 09:26:24 »
ОтговорОтговор

Иска ти се, ама фактите сам малко по различни.
Мерцедес даде цялата поточна линия с всичките лицензии и правото за производство (на аксора), на Камаз....Защото руснаците щяха да фалират. По този начин  Даймлер придоби 25-29% от камаз...Обратно няма, инвестиция на германците за навлизане на руския пазар.  ама не има даде двигатели(моторите идваха от немско), не има даде скоростите, не има даде договорите с доставчици.
 Подробности са, че кормилните кутии са китайски, скоростите ZF,  мостове и окачване руски(от камаз)....Накрая е излезло едно гомно(на руски), самите руснаци са го кръстили "Недо-мерцедес" непреводимо е, но в смислен превод е нещо ама не мерцедес.
Дори на най-новия камаз, който ще влезе в производство 2019  двигателя е либхер, скоростите зф, мостовете руски, електрониката китайска.
 Разликата е, че турците произвеждаха Мерцедес, с качествен контрол не подлежащ на компромис и се продаваше в Германия, руснаците си правят Камаз, и си го продават в русия.  Накрая се получава едно недоносче, с ошутена мерцедесова кабина.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #359 -: Вторник, 07 Ноември, 2017, 13:42:33 »
ОтговорОтговор

Интересувал съм се от въпроса защо падат продажбите на Камаз от руснаци. Те ми казват няколко причини:
-руската армия от преди две години до сега на търгове си продава техниката/почти нови смисъл на малко километри/на търгове и се купуват нова. Камазите от края на 80-те и началото на 90-те години са най-здрави изкарват до половин милион километра без основен ремонт и рядко дават дефекти. Положението е като при Татра там са здрави до средата на 90 или 91 и после със всяка следваща пада качеството, вероятно заради демокрацията и капитализма-евтини матеряли и много пластмаси.
-Края на 80-те и началото на 90-те години Краз, Урал и Камаз са с еднакви двигателите ЯМЗ 236 и 238 със и без турбо, които са най-добрите и частите са евтини. Двигател Камаз 740 е слаб или имаш скорост или мощност,двете едновременно не може. Двигател Къминс е със електронен педал на газта и в тундрата , ако се развали трудно се преправя. Има бразилски Къминси изкарват до 1млн. без основен ремонт, китайския до 750 000.
-Прекалено много разшириха асортимента, а трябваше да се съсредоточът върху няколко модела, а не да пряват всичко. Напримел Урал прави само 6х6 и 8х8.  Атего,Аксор и Актрос се пряват в завода на Камаз. Който иска да прави международен транспорт, както е отбелязвал друг колега от 7-те големи марки само Даф нямат заводи на територията на Евразийския Съюз.
-Краз 6х6 най-бързо са се продали-ползват ги за извънгабаритен товар. Урал го ползват за дърва-няма значение датата на производство само потдръжката е важна.Защо да даваш пари за нов камион като можеш да си купиш евтино на малко километри?
Сам се цитирам, защото се претоплят стари манджи. Как Камаз да фалира като Военно-промишления комплекс непрекъснато му дава поръчки? Последната новинаhttp://podrobno.uz/cat/uzbekistan-i-rossiya-dialog-partnerov-/kamaz-budet-sobirat-gruzoviki-v-uzbekistane/http://ru.sputniknews-uz.com/economy/20171103/6734304/KAMAZUzavtosanoat-SP-po-sboru-gruzovikov-v-Uzbekistane.html.
Урал и група Газ като цяло сама си разработва и тества всичко и там няма такива критики и проблеми-избрали са друг път на развитие.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!