Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 12:55:57
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Руска техника!
Страници:
1
[
2
]
3
4
...
28
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Руска техника! (Прочетена 189549 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #15
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 11:28:03 »
Отговор
Просто КрАЗ
255 БАМ+.jpeg
(140.87 KB, 1853x900 - видяно 2633 пъти.)
255Б + 144ЛЛ 1998.JPG
(145.98 KB, 1267x983 - видяно 4752 пъти.)
autowp.ru_yaaz_210_3.jpg
(219.54 KB, 1024x768 - видяно 4122 пъти.)
Изображение 001.jpg
(244.68 KB, 1024x596 - видяно 4895 пъти.)
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Форум на българските шофьори
Re:Руска техника!
«
Отговор #15 -:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 11:28:03 »
Активен
mylord56
Старши потребител
Рейтинг: +97/-10
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 308
Теми: 36
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #16
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 16:06:30 »
Отговор
Навремето вървеше шега, че ако оставиш КрАЗ с работещ двигател на бензиностанция, докато зареждаш, никога няма да успееш да напълниш резервоара догоре.
Активен
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !
Форум на българските шофьори
Re:Руска техника!
«
Отговор #16 -:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 16:06:30 »
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2335/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7181
Теми: 538
Активност
0.6%
Re:Руска техника!
«
Отговор #17
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:20:35 »
Отговор
Цитат на: mylord56 в Понеделник, 27 Февруари, 2012, 16:06:30
Навремето вървеше шега, че ако оставиш КрАЗ с работещ двигател на бензиностанция, докато зареждаш, никога няма да успееш да напълниш резервоара догоре.
Колко ли харчи това чудо в тайгата, натоварено с дърва?
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Руска техника!
«
Отговор #18
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:30:09 »
Отговор
Цитат на: admin в Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:20:35
Колко ли харчи това чудо в тайгата, натоварено с дърва?
Колкото модерен камион форсиран на ниска предавка.
Кой не верва да си погледне компютъра.
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2335/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7181
Теми: 538
Активност
0.6%
Re:Руска техника!
«
Отговор #19
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:44:09 »
Отговор
Цитат на: Бригадира в Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:30:09
Колкото модерен камион форсиран на ниска предавка.
Кой не верва да си погледне компютъра.
Бях писал преди време за един наклон 16% в Австрия. Та точно там ДАФ-инка показа 200 на 100 с 11 тона товар и на втора бавна. Даже ми се стори, че 200 на 100 е максимума, който показва компютъра. Този баир е 4 километра и през цялото време си показваше този разход.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
SEMPER
Потребител герой
Рейтинг: +282/-99
Неактивен
Germany
Публикации: 1266
Теми: 10
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #20
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:47:01 »
Отговор
Харчи си. че чак ме може да му се хване сметката
Едно ей такова карах по едно време в казармата, ама с най дългата стрела май 22 метра беше ... и на военните през комунизма им беше трудно да му насмогват на резервоара
Ако трябва съм честен, имаше и извращения с молива, ама те по скоро бяха за машиночасовете
Активен
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Руска техника!
«
Отговор #21
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:58:55 »
Отговор
Баце колко тежи ,мислим къде 36 тончета нейде има ни поече ни по-малко от 5 предавки и ако си бачкал на ток от генератора монтиран на него съвсем нормално е разхода измерен за единица път да е висок.
То ако го стационираш на един обект и го местиш около обекта,а работиш с крана всеки ден може и тон на 100 да удари.
В магистрални условия натоварен до 35-40 т седлови влекач мисля гори около 50-60/100 стига да не е буброк,че там ойдееме на трицифренно число.
За мен КРАЗ няма аналог -лично мнение не ме апете.
Това е камион ,който съм виждал да работи със свален картер,тва е камион ,който е в състояние да се кара(сърди) на бетонна стена с дни ,това е камион с дървена кабина и в прекия и в преносният смисъл на думата,тва е камион с малко коне ,но с потенциала да дърпа каквото си пожелае и където пожелае,за мен няма аналог.
Активен
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-2929
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Руска техника!
«
Отговор #22
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:12:58 »
Отговор
Карал съм МАЗ с двигател от КрАЗ. Какво да кажа - 8 цилиндъра - 330к/с! Изкачването на Крушата за и от Солун си беше цяло приключение. Верно няма аналог...
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Руска техника!
«
Отговор #23
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:22:18 »
Отговор
Цитат на: driver1 в Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:12:58
Карал съм МАЗ с двигател от КрАЗ. Какво да кажа - 8 цилиндъра - 330к/с! Изкачването на Крушата за и от Солун си беше цяло приключение. Верно няма аналог...
Драйвер баце Мазурката в оригиналният си вид е малкото събратче на КРАЗ,но разликата е доста големшка баце едното е
М
айко
А
з
З
агивам ,а другото е просто КРАЗ.
МАЗ при бесните 50км/ч получава вибрации ,които няма създадена машина де може да ги доближи.Иначе предполагам ,какво имаш впредвид с качването на Крушата било е нещо от сорта на 3-та с 20-25км/ч и за 1-2 часа си горе
или бъркам?
Активен
SEMPER
Потребител герой
Рейтинг: +282/-99
Неактивен
Germany
Публикации: 1266
Теми: 10
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #24
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:31:29 »
Отговор
Цитат на: Бригадира в Понеделник, 27 Февруари, 2012, 18:58:55
Баце колко тежи ,мислим къде 36 тончета нейде има ни поече ни по-малко от 5 предавки и ако си бачкал на ток от генератора монтиран на него съвсем нормално е разхода измерен за единица път да е висок.
То ако го стационираш на един обект и го местиш около обекта,а работиш с крана всеки ден може и тон на 100 да удари.
В магистрални условия натоварен до 35-40 т седлови влекач мисля гори около 50-60/100 стига да не е буброк,че там ойдееме на трицифренно число.
За мен КРАЗ няма аналог -лично мнение не ме апете.
Това е камион ,който съм виждал да работи със свален картер,тва е камион ,който е в състояние да се кара(сърди) на бетонна стена с дни ,това е камион с дървена кабина и в прекия и в преносният смисъл на думата,тва е камион с малко коне ,но с потенциала да дърпа каквото си пожелае и където пожелае,за мен няма аналог.
Мисля че по малко тежеше. къде 25 тона ма може и да бъркам. Иначе генератора беше 36 киловата
То нормално каране нямаше изобщо - или маневра, или на генератор, или най голямата дивотия - маневра с товар на стрелата.
Колко гориво е заминавало, нямам спомен вече никакъв, ама ГСМ цистерната беше като негов агрегат. Бая народ си пълнеше резервоарите от него
моята кирия беше само смяна на гориво за ракия, при това по безкрайно изгоден курс за собственика на ракията
За конете ми е останало в главата че беше към 240 коня, ама пак може да бъркам с киловати
Активен
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-2929
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Руска техника!
«
Отговор #25
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:37:44 »
Отговор
Цитат на: Бригадира в Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:22:18
Драйвер баце Мазурката в оригиналният си вид е малкото събратче на КРАЗ,но разликата е доста големшка баце едното е
М
айко
А
з
З
агивам ,а другото е просто КРАЗ.
МАЗ при бесните 50км/ч получава вибрации ,които няма създадена машина де може да ги доближи.Иначе предполагам ,какво имаш впредвид с качването на Крушата било е нещо от сорта на 3-та с 20-25км/ч и за 1-2 часа си горе
или бъркам?
Изобщо не бъркаш. И верно е, че МАЗ-а си е Майко Аз Загивам, ама нали темата си е за руската прехвалена от някои тук техника? Да не говорим, за ефикасността на спирачките - руснаците може да произвеждат пет марки камиони, но им монтират един модел компресор - този, двуцилиндровия, който слагат и на ЗИЛ. И е ясно какво се случва на третото натискане на спирачния педал.
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Руска техника!
«
Отговор #26
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:45:41 »
Отговор
Драйвер искам да уточна ,значи ЗИЛ е може би единственният камион с алуминиеви накладки (оригинално) и има доста завиден спирачен ефект.
Взаимозаменяемостта на части и агрегати е част от военната политика .
Семпер баце много си прав,че крана е окло 25 т като тегло и толкоз му и капацитета на вдигане .
За агрегата ако имаш данни мъцни нещичко,че гаранция ти давам половината ора тук не знаят,че крановата уредба бачка на ток
Относно конете не съм сигура,но мисля,че и ти и Драйвера с те прави разликата в конете се дължи на турбина.
Драйвера е карал МАЗ,но от новите ,май им викаха евро МАЗ.
Активен
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-2929
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Руска техника!
«
Отговор #27
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:55:39 »
Отговор
Драйвера е карал МАЗ на който не съм чувал да му казват "Перестройка", но му казваха "Супер-МАЗ", от първите с по-"модерната" кабина. На баир ми идеше да сляза и да бутам, на спускане - да спирам. В равното, ако му е кеф вдигаше 80-90км.ч. с не много тежък товар. Предимството му беше, че и в най-големия студ, ако можеш да убедиш акумулаторите да завъртят мотора на два оборота и с малко етер, палеше и на 2 цилиндъра даже.
Активен
ivailo079
Младши потребител
Рейтинг: +20/-0
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 68
Теми: 7
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #28
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 19:59:14 »
Отговор
http://youtu.be/RfFOLHyPpVQ
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Руска техника!
«
Отговор #29
-:
Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:02:58 »
Отговор
Браво Драйвер сефте да мъцнеш нещо със свето и без да искаш некой лев капаро за нещата де си писал ,бравос.
Ако некогиш те мернем,че те черпим една бира за положеният труд таз вечер в таз тема.
Драйверо да сподели нещо по същество,тва не моем го повервам още бря.
Драйвер не се нерви де знааш ,че си лалам тъпотий та едни названия на МАЗ ли нема да сбъркам ми кажи
Обаче мое се цаним за Ванга усетих модела Мазурка
Активен
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
3
4
...
28
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...