• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

exon


Точно ето този модел карах в казармата-КрАЗ 255Б,иначе казано-хорошая машина с деревьанная кабина(правописа ми на руски е ужасен ;D).Ето и техническите му характеристики http://www.ariar.ru/?/ariar/technika/kraz/255shassi/,само че разхода го умножете по 2 ;D

exon


Don_Bazilio

Момци, врнахте ме десетки годин назаде-кога бех у казармата.Там карах един ЗИЛ 157. Да ви мъцнем за разходо: каране по къра(без път), в кал и коловози, гумите на 1 атмосфера, закачено орудие ЗИС-3, снаряди на платформата 1500 кг, оръдейнио разчет, в зимни условия(разходо+10%). Те за тва сичкото началнико ми го сметна по некви таблици 104 литри на 100 км. А тоз дявол реално ми харчеше при тез условия къде 85 литри бензинче. Икономична машинка, а?

Don_Bazilio


SEMPER

#32
Крановете, на които стрелата е решетъчна несгъваема се движат от електродвигатели, тока за които се произвежда от генератор.

Генератора се задвижва от основния двигател, чрез раздатъчна кутия и кардан.

Електродвигателите по спомен бяха 4 или 5, като всеки осигуряваше определено движение на стрелата и въжетата.

При наличие на близко на 380V мрежа, крана може да се захрани външно от мрежата и да работи без генератора да е скачен.




А иначе съм карал и молотовка, по черно и кално само, на черно хващаше 50/100, на кално обаче си гонеше 100/100
Това сравнително празна, с има няма 1 тон живо тегло у каросерията.

Разхода и по таблицата май беше под 50 с сигурност, ама важното беше да стигне за дето е тръгнала, а не колко харчи, щото рядко и се случваше да си стигне до края на дестинацията. Бяхме станали специалисти да откриваме най близкото село, и да търсим добронамерени хора да ни приютят   ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Цитат на: exon - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 20:07:32


Баце те на туй му викат буброк  ;) за непосветените три задвижващи моста с широки гуми,факт ламя си е,но таквиз теглеха руските 50 и 70 тонни ремаркета навремето  ;) Разход мисля им даваха 100 на 100 гумите на ремаркето бяха без пробег ,тоест днес я изписваш от склада как я монтираш и направиш дори и 1 метър и можеш да търсиш нова и никой копче не мое ти каже броя гуми на ремаркето май стигаше бройката  42(тва наизуст)


exon

Разход с ремарке не мога да кажа,но по спомени соло гореше около 70-75,беше обурудван с ремонтна работилница и агрегат за ток.Нормата която даваха мисля че беше достатъчна,но икономия нямаше :-[.Иначе наистина вървеше навсякъде...Бях в Транспортни войски и имахме доста обекти по къровете,не съм закъсвал никъде с него.

Гена

Ето такова карах две години в Коми

SEMPER

А за тези две години колко пъти гаси машината, че съм чувал легенди да се разправят
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Гена

Няколко,основно като влизаше за някакъв ремонт-иначе едната зима изкара 6-7месеца без гасене и порярвай ми това което си чувал не са легенди.Истина е.

pumix

Какви са тез легенди за тез чудеса на техниката?
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Гена

Цитат на: pumix - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 23:41:24
Какви са тез легенди за тез чудеса на техниката?
Не съм казал,че са легенди и чудеса,ама повярвай ми нямаш си на идея за какво става дума.

pumix

Цитат на: Гена - Вторник, 28 Февруари, 2012, 01:01:20
Не съм казал,че са легенди и чудеса,ама повярвай ми нямаш си на идея за какво става дума.
Е горе-долу имам понятие яздил съм Камаз,но за другите машинарии нямам идея наистина.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

SEMPER

Понеже там е много студено, е почти невъзможно да се стартира двигател при външни условия.
Паленето става само в затворени гаражи, а когато машината излезе навън, по никакъв повод не се гаси.

Разправяли са ми, че в резервоарите има система за подгрев на горивото, но дали е така най добре ще каже  Гената.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Гена

Няма колега никакъв подгрев на нафтата,ако искаш ми вярвай карахме с вода не с антифриз,колкото до паленето ако ти се наложеше да изгасиш и да престои някой ден,палехме ги,ама как.
Слагахме в няколко тенекий от сирене нафта и дърва,като едната тенекия е под картера,другата под акумолаторите и ако има трета под скоростната кутия естествено като са запалени и така около 1-2часа и палиш двигателя,само ток да има и няма проблем.После местиш кутийте и под диференциалите защото маслото е станало на грес.Аз повече от -48градуса не съм хващал и точно тогава правих и ремонт,но това си е нещо нормално за тези условия.
Разбира се по Мазовете правихме толкова много доработки от заводските,че неможете да си представите-но всичко това бе за нашия комфорт,сигурност и най вече да е топло в кабинката. :) ;D
А нафта не ми е замръзвала,или парафина не ми е правил номера защото зимата карах без горивни филтри.Колко ми е горял камиона никога не съм знаел защото не ме интересуваше,спираш пълниш догоре и се подписваш.

ИванТ

Площад "Народно събрание" (2012.03.03):



Площад "Народно събрание" (2012.03.03):

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Slav_305

#44
Голяма мечта ми е да покарам някой от тея дзверове.  ;D


Play Golf, don't drive it!

Slav_305

#44
Play Golf, don't drive it!