• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

loshdancho

Ма що прайш у жабарско бе Цецо?!?! Бегай у сибирянско, глей кво е убаво....
То всичко кво ти душа иска е там...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Mr.Balkanski

Аз са чудя ко беши оксиморон. "Руска техника" не е ли?
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Mr.Balkanski

Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Monster

   Руската Федерация поне има политика и то доста правилна.
   Япония след втората световна е залята с американска техника-черна, бяла, МПС-та, самоходна техника и т.н. Японците имат има термин, който означава инвазия на американския пазар и създават стандарта "Кейджитоша" за микроавтомобили поради огроничените ресурси след войната. За начало в Япония се произвежда всичко американски след като усвоят чуждото производство започват собственото. По същия път е и Южна Корея, която презвтората световна практически не е съществувала, сега прави същото Китай- да не отваряме темата"Новия Пат на Коприната". Руската Федерация прави същото и затова амариканците всячески се сремят да я отдалечат от ЕС. Сега се подигравате, но след години ще мислите точно обратното.   

динко

Лоша хубава има я,къде е нашата.Че не отговаря на стандарта в Европа,спор няма-но за условията в които ще работи си върши работата.Има си разлика в мисленето на руснаци-европейци и и.Ние само критикуваме-що не можем да направим НИЩО-а и да направим няма кой да го предложи,продаде,поддържа.Обидно ми е когато товаря тръби от Бари-произведени в Румъния,обувки-Албания и хиляди други неща за толкова години нищо от България,но нашите камиони товарят консерви произведени тук.

loshdancho

Глупости на трЪкалета.
Тия опашки по границите са се от празни камиони...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: SEMPER - Понеделник, 15 Май, 2017, 21:35:18
Aко пред теб седи въпроса дали да ходиш "там" :) - едва ли ще ти пука какво точно ще караш.  По скоро някой близък трябва да те насочи към квалифициран психиатър.
Би ли ми посочил по добър джип за гората от Г класата на мерцедес?Поинтересувай се по офроудите с коя марка джипове са на първите места!Разбира се цената не е като на уазка-текезесарка.Та карат си руснаците тва което имат,за почти без пари.

Mandor

За гората- не знам. В пустинята на Дубай масово са с Лендкруизери. Ма те, арабелите са прости, сигурно за това.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Haydutyn

Цитат на: цецодебел - Петък, 19 Май, 2017, 12:56:34
Много добра работа си свършил !!! Само че хората които които трябва да разберат за какво става дума , не разбират руски ! Пак ще ти отговорят: Пияните блядове защо си не строят мостове.....У нази у Хамериката е сичко мостове  ;D
Не съм се замислял сигурно си прав, за това ще обясня някой неща:
  Хамериканец да знаеш, че до находишето, кариерата или мината за злато или диаманти рядко никой не строи мостове, федералки-това е аутобан или летища.
  Зимник не е избено помещение, а временен път през нищото, може да бъде през замръзнали реки или езера изсечен през скалите. Пролетта и есента не се използва , а се подтотвя за лято съответно зима. Лятото същото трасе се нарича гравейка или грунтовка. Пътя е временен, защото концесията е кратка може да е за 3-4 години.
  Вахта е месец работиш, месец почиваш. Рядко 2 на 2, заплащането е посочено сами преценете дали има смисъл. Например Волво ФМХ самосвал 6х6 на денонощие през 4часа  се въртят 3-ма шофьори паузата е 7минути зо дозареждане. Следващия месец идва хеликоптера със следващата 3-ка водачи, които досега са почивали. През цялото време тече заплащането, естествено без надбавките. На ФМХ му изтича гаранцията за 3год. и го продават,заменят с чистонов, навърта на 6-торна езда от 80 до 130 хил.км. Километрите се умножават по 5 в арктически условия и получаваме моточасове-това е руска система, защото износването е 5 пъти по-голямо.
   Познайте, защо не се гаси Евро 5 камиона за дълго време и защо основно се използво Волво, освен руската техника?
 

ivopifeca

Цитат на: Mandor - Вторник, 23 Май, 2017, 08:56:08
За гората- не знам. В пустинята на Дубай масово са с Лендкруизери. Ма те, арабелите са прости, сигурно за това.
По евтини са ,колега,не по добри ;)

цецодебел

Цитат на: loshdancho - Петък, 19 Май, 2017, 23:42:28
Ма що прайш у жабарско бе Цецо?!?! Бегай у сибирянско, глей кво е убаво....
То всичко кво ти душа иска е там...
Това щот съм руски агент и получавам и рубли и евро  :P
Ама откъде на къде ще ти давам обяснение на тебе бе лошио ...
  Приказката беше за друго ,и Хайдутчето добре го е обяснил...ема като освен руски не знаете и български!
Хеле па хамериканчето е по зле от пировски ли беше :D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Mandor

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 21 Май, 2017, 12:42:25
Би ли ми посочил по добър джип за гората от Г класата на мерцедес?Поинтересувай се по офроудите с коя марка джипове са на първите места!Разбира се цената не е като на уазка-текезесарка.Та карат си руснаците тва което имат,за почти без пари.

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

ivopifeca

Тия статистики ги остави на авторите им ;)Просто поговори с хора,които карат по гората,и такива,които са в този спорт :)

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Monster

   Пристанището на Дубай  почти всички влекачи са Волво останалите са японски марки.
   Сургутнефтегаз, която се намира в Уралски Федерален окръг, не в Сибирски или Далекоизточен, разбирайте климата не е толкова суров има техника около 50% руска и друга е от останалия свят. Сургутнефтегаз имаше 46 или 64 бройки от Ленд Круизер 470 V8, Lexus LX 470-за европазара и GX 470-за американския, повечето джипки стигнаха до 850-900 хил. км. без основен ремонт и чак тогава ги продадоха. Лятато от Хеликоптера взимат чантаждийте и ги карат на находището, в блатата и после обрато.  Днес Сургутнефтегаз експлоатират новите модели 570 V8, които не са толкова добри като предишните. Като цяло В бившия СССР най-масови са Тойота, Лексус, Субару и Нонда, останалите японски джипки ги карат, но по-малко бройки от определени години и двигатели.
   

Haydutyn

  Принципно те Руснаците станаха много практични хора-почти като немците не си купува новия/последния модел преди да види дали се представя добре. Не се водят по емоцията-мисли се предварително какво ще се купи с каква цел, колко ще струва и т.н.
  С тази цел е създаден Чипс/не е дървесен нито е картофен/, а става дума за Маз с единични гуми и две двойни стъкла. Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане. В следствие се пука предното стъкло именно за това се лепи още едно при Урал или Камаз.
  Болгарка не е българка ами е флекс, англичанка е МПС с десен волан, японец е МПС произведено в Япония за Япониския пазар и нормален волан-там левия волан естанал престижен.
 
 
 

Haydutyn