Руска техника!
Форум на българските шофьори
Сряда, 28 Юни, 2017, 11:58:45 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 22 23 [24]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 42657 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +7/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 104
Теми: 2



Активност
1.8%

Ел. поща
« Отговор #345 -: Петък, 02 Юни, 2017, 18:15:59 »
ОтговорОтговор

Haydutyn, един въпрос към теб относно.... Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане ..... къде е виското и къде ниското налягане Ъ?? или просто ни проверяваш дали ти четем глупостите ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #345 -: Петък, 02 Юни, 2017, 18:15:59 »

 Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 152
Теми: 10



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #346 -: Събота, 03 Юни, 2017, 16:41:57 »
ОтговорОтговор

    Да добавя и аз към речника:Татарин е общо название на Камаз.
Афганец е болдови 6х4 колесна формула.
Батыр е болдови с 6х6 колесна формула.
Сайгак е фургон с 6х6 колесна формула.
Совок е самосвал с едностранно разтоварване и 6х4 колесна формула.
Сельхозник и Колхозник самосвал с двустрано и тристрано разтоварване и 6х4 колесна формула.
   За двойното стъкло ето https://www.drive2.ru/l/5584046/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #346 -: Събота, 03 Юни, 2017, 16:41:57 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1409/-782
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6960
Теми: 521



Активност
1.8%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #347 -: Събота, 03 Юни, 2017, 19:13:36 »
ОтговорОтговор

Малко руска техника.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GkTnier2U7g" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GkTnier2U7g</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 147
Теми: 6



Активност
0.4%

« Отговор #348 -: Понеделник, 05 Юни, 2017, 14:40:00 »
ОтговорОтговор

Специално за Joro Stoqnow
 http://www.ibd.bg/priroda/resursi/show/kakva_e_razlikata_mezhdu_nisko_atmosferno_i_visoko_atmosferno_naliagane.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +7/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 104
Теми: 2



Активност
1.8%

Ел. поща
« Отговор #349 -: Понеделник, 05 Юни, 2017, 22:24:32 »
ОтговорОтговор

Haydutyn , друго имах на предвид ......Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане. В следствие се пука предното стъкло именно за това се лепи още едно при Урал или Камаз.

Явно не разбираш каква глупост си написал ..... но щом не ме разбираш е още по зле положението ....... само от разлика в налягането няма да се пукне стъкло пък камоли на Урал или Камаз дето и с компресор да надуваш кабината отвсякъде ще издъша  Ухилен
Те като направиха предните двойни и страничните взеха да се пукат а ?
Чини ми се за изолация се прави тази хватка
АААА и още нещо това което казваш отвън минус 60 а вътре + 20 при Урал или Камаз е сигурно виц нали  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 22 23 [24]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!