• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Joro Stoqnow

Haydutyn, един въпрос към теб относно.... Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане ..... къде е виското и къде ниското налягане ???? или просто ни проверяваш дали ти четем глупостите ?

Joro Stoqnow


Monster

    Да добавя и аз към речника:Татарин е общо название на Камаз.
Афганец е болдови 6х4 колесна формула.
Батыр е болдови с 6х6 колесна формула.
Сайгак е фургон с 6х6 колесна формула.
Совок е самосвал с едностранно разтоварване и 6х4 колесна формула.
Сельхозник и Колхозник самосвал с двустрано и тристрано разтоварване и 6х4 колесна формула.
   За двойното стъкло ето https://www.drive2.ru/l/5584046/

Monster


admin

Малко руска техника.

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Haydutyn


Joro Stoqnow

Haydutyn , друго имах на предвид ......Ако вътре в кабината е + 20градуса, а навън е  минус60, става разлика от високо и ниско атмосферно налягане. В следствие се пука предното стъкло именно за това се лепи още едно при Урал или Камаз.

Явно не разбираш каква глупост си написал ..... но щом не ме разбираш е още по зле положението ....... само от разлика в налягането няма да се пукне стъкло пък камоли на Урал или Камаз дето и с компресор да надуваш кабината отвсякъде ще издъша  ;D
Те като направиха предните двойни и страничните взеха да се пукат а ?
Чини ми се за изолация се прави тази хватка
АААА и още нещо това което казваш отвън минус 60 а вътре + 20 при Урал или Камаз е сигурно виц нали  ;D

Тариката

Цитат на: Haydutyn - Петък, 19 Май, 2017, 11:54:03http://rabotavaxta.ru/2012/05/23/%D1%81%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B8%D0%B8-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80-%D0%BA%D0%B0/
Заплата от 87000 рубли или 2508лв. по днешния курс-това предполагам е заплатат, когато си отпуска 1 месец до 165 000 рубли или 4756.74. - това предполагам е когато си на работа  включително северните надбавки за Гаспром.
   Лукоил от 100000 рубли или 2882.87лв. до 135000 рубли или 3891.88лв.
 

Monster

Цитат на: Тариката - Неделя, 02 Юли, 2017, 22:50:06
Заплата от 87000 рубли или 2508лв. по днешния курс-това предполагам е заплатат, когато си отпуска 1 месец до 165 000 рубли или 4756.74. - това предполагам е когато си на работа  включително северните надбавки за Гаспром.
   Лукоил от 100000 рубли или 2882.87лв. до 135000 рубли или 3891.88лв.
Максимальное количество надбавок, полагающихся при работе вахтовым методом, — восемь штук, то есть +80% к официальному окладу. http://www.mhealth.ru/life/karera/8-faktov-o-rabote-vaxtovym-metodom/ Правилно си разбрал.



Haydutyn

   И аз към речника:
Моторист не е мотоциклетист, а този който прави основни ремонти на ДВГ.
Арбузтранс е композиция с 35-36тона дини, която се тътрузи и прави задръстване. Съответно водача става началник колона.
Талега- двуосно полуремарке с липсващи канати или само платформа или преправяно за дърва/тръби. Традиционно с лош външен вид, но отлично техническо състояние.
Племянник - последното ремарке в 25,25метрова композиция характерна за Скандинавия-150кубика. Нормално полуремарке13,62м + тандемно ремарке или триосен камион + четириосно ремарке ит.н. Племянника е легално се използва/без разрешителни за извънгабаритен товар/от Питер до Москва, както от Китай до Алма-Ата.
  Паровоз - освен локомотив е и Хенгер на възглавници. Ако 120 кубиков стандартен е и Юмбо т.е. Джъмбо.
 


Monster

   Към речника:
Колега изпусна Нискорамник т.е Лоу Лайнер или Мега Влекач.
Шашликчия е централноазиатец. Това е малко обидно.
Хахлъй е украинец превод означава сланина, руската дума за сланина е салла. Украинеците си продават месото на руснаците и зимата няма какво друго да ядат освен сланина.
Хачики са кавказци, това е много обидно и вероятността да се стигне до бой е 99%. Все едно си казал на пакистанеца, че е паки.
  Трябваше да започнем с красивата дума Далнобойщик-военен термин, означава  артилерист за най-далечен бой. Няма кой да каже, че тираджия днес почти няма, освен тъпо звучашта е и неправилна и неточна. По тази логика трябва да има Чемерешкаджия.

Тариката


ivopifeca

Руснаците могат да правят всичко,стига да пожелаят :)

loshdancho

Могат да копират всичко стига да пожелаят. И на пазара излизат боклуци.
https://m.youtube.com/results?search_query=новый+камаз+после+400+000&sp=CAASAggA
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Monster

   Нищо не е копирано всичко си е по лиценз. Даймлер притежава акций в Камаз, предполагам, че обратното също е вярно-обикновенно така се прави в такива сделки. 1-во1, 2-ро и 3-то поколение тракторса е принципно еднакъв камион, но 4-тото не е, затова оборудванеуто от немските заводи няма да го подарят на конкуренцията, отива в Аксарай-Турция и Набрежае Челни-Русия. Това за двуосните и триосните Аксор и Тракторс, от четириосните нагоре се правят в Китай пак легално.
  Колкото Магнум-а с зелен ДВГ-на цвят е Рено, толкова и това е Камаз. Тракторса е най-тъпия възможен камион в историята на Мерцедес по всички параграфи, лошото е че слага на автобуси включително Сетра. Оттук се срина пазарния дял на Бенц при автобусите и до днес не могат да наваксат.
  Друг проблем, е че електрониките са турски и китайски почти ням немски-качеството се сещате какво е. Руснаците са му измислили лечение на въпросния модел-купува се от Япония нарязан Тракторс и се заменят проблемните частите с немски.http://www.55used-truck.com/21096.htmlhttp://www.55used-truck.com/17193.htmlhttp://www.55used-truck.com/18920.html

loshdancho

Иска ти се, ама фактите сам малко по различни.
Мерцедес даде цялата поточна линия с всичките лицензии и правото за производство (на аксора), на Камаз....Защото руснаците щяха да фалират. По този начин  Даймлер придоби 25-29% от камаз...Обратно няма, инвестиция на германците за навлизане на руския пазар.  ама не има даде двигатели(моторите идваха от немско), не има даде скоростите, не има даде договорите с доставчици.
Подробности са, че кормилните кутии са китайски, скоростите ZF,  мостове и окачване руски(от камаз)....Накрая е излезло едно гомно(на руски), самите руснаци са го кръстили "Недо-мерцедес" непреводимо е, но в смислен превод е нещо ама не мерцедес.
Дори на най-новия камаз, който ще влезе в производство 2019  двигателя е либхер, скоростите зф, мостовете руски, електрониката китайска.
Разликата е, че турците произвеждаха Мерцедес, с качествен контрол не подлежащ на компромис и се продаваше в Германия, руснаците си правят Камаз, и си го продават в русия.  Накрая се получава едно недоносче, с ошутена мерцедесова кабина.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Haydutyn

Цитат на: Haydutyn - Четвъртък, 26 Февруари, 2015, 08:44:13Интересувал съм се от въпроса защо падат продажбите на Камаз от руснаци. Те ми казват няколко причини:
-руската армия от преди две години до сега на търгове си продава техниката/почти нови смисъл на малко километри/на търгове и се купуват нова. Камазите от края на 80-те и началото на 90-те години са най-здрави изкарват до половин милион километра без основен ремонт и рядко дават дефекти. Положението е като при Татра там са здрави до средата на 90 или 91 и после със всяка следваща пада качеството, вероятно заради демокрацията и капитализма-евтини матеряли и много пластмаси.
-Края на 80-те и началото на 90-те години Краз, Урал и Камаз са с еднакви двигателите ЯМЗ 236 и 238 със и без турбо, които са най-добрите и частите са евтини. Двигател Камаз 740 е слаб или имаш скорост или мощност,двете едновременно не може. Двигател Къминс е със електронен педал на газта и в тундрата , ако се развали трудно се преправя. Има бразилски Къминси изкарват до 1млн. без основен ремонт, китайския до 750 000.
-Прекалено много разшириха асортимента, а трябваше да се съсредоточът върху няколко модела, а не да пряват всичко. Напримел Урал прави само 6х6 и 8х8.  Атего,Аксор и Актрос се пряват в завода на Камаз. Който иска да прави международен транспорт, както е отбелязвал друг колега от 7-те големи марки само Даф нямат заводи на територията на Евразийския Съюз.
-Краз 6х6 най-бързо са се продали-ползват ги за извънгабаритен товар. Урал го ползват за дърва-няма значение датата на производство само потдръжката е важна.Защо да даваш пари за нов камион като можеш да си купиш евтино на малко километри?
Сам се цитирам, защото се претоплят стари манджи. Как Камаз да фалира като Военно-промишления комплекс непрекъснато му дава поръчки? Последната новинаhttp://podrobno.uz/cat/uzbekistan-i-rossiya-dialog-partnerov-/kamaz-budet-sobirat-gruzoviki-v-uzbekistane/http://ru.sputniknews-uz.com/economy/20171103/6734304/KAMAZUzavtosanoat-SP-po-sboru-gruzovikov-v-Uzbekistane.html.
Урал и група Газ като цяло сама си разработва и тества всичко и там няма такива критики и проблеми-избрали са друг път на развитие.

Haydutyn