Руска техника!
Форум на българските шофьори
Петък, 24 Ноември, 2017, 20:34:59 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 23 24 [25]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 49856 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1411/-783
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7002
Теми: 523



Активност
1.8%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #360 -: Вторник, 07 Ноември, 2017, 19:15:57 »
ОтговорОтговор

Интересни материали има за Камаз и не само за тези камиони...

https://sdelanounas.ru/sphinxsearch/?s=kamaz

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #360 -: Вторник, 07 Ноември, 2017, 19:15:57 »

 Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +20/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 167
Теми: 11



Активност
0.6%


Ел. поща
« Отговор #361 -: Сряда, 08 Ноември, 2017, 15:00:55 »
ОтговорОтговор

  Ешк ли е придоби 25-29% от Камаз? Кой ти е източника, аз съм чел за едноцифрено число.
   Камаз да фалира е несериозно, защото имат заводи в Русия, Казахстан, Украйна, водят се преговори с Азербейджан за влекач и шаси 3-оси, сега  завод и в Узбекистан. Пожарната, МВР, извънредните ситуаций и т.н.-клиенти си има нищо, че тиго мразиш Камаза.
   Самите производители на Тракторса неволно си признават, че не е особенно сполучлив като му дават 3год. или 450хил. гаранция за сравнение по същото време Магнум-а с американския ДВГ има 800хил. гаранция на основните възли и агрпегати.
    Турската сборка в Русия не се слави с добро име като цяло на Тракторса не му се отразява добре турската зима. Само нискорамника не е руска сборка, но руснаците не виждат голяма разлика. Внесените от Япония са на малко километри и то реални немска сборка, но идват в Русия с нарязано шаси зад кабината-заради митнически изисквания и ако се упитваш да правиш конструктор ще заведат и спечелят няколко дела срещу теб.
  

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #361 -: Сряда, 08 Ноември, 2017, 15:00:55 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +603/-710
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3529
Теми: 104



Активност
2.6%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #362 -: Четвъртък, 09 Ноември, 2017, 11:43:37 »
ОтговорОтговор

Гуъл е на една крачка крачка за искащите да знаят. Другите си тролят на воля.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 158
Теми: 7



Активност
0.4%


« Отговор #363 -: Четвъртък, 09 Ноември, 2017, 14:50:40 »
ОтговорОтговор

   И двамата не познахте 15% от Камаз са на Даймлер-https://utroruse.com/article/741728/ http://www.finanz.ru/novosti/aktsii/daymler-kamaz-rus-planiruet-v-2017-g-zanyat-20-procentnuyu-dolyu-rynka-gruzovikov-v-rf-1001786097.
   По клипчетата проблемите не са болки за умиране: падат акумулаторите, горят стоповете, обръчите на резервоарите са слаби, блока за управление на АддБлу-то или там както се казва връзките се увлажняват и т.н. След гаранцията сменяш частите даващи фира турски и китайски с оригинални. С най-евтините части въпросния Камаз струва не повече от 4 млн. рубли като нов.
   Шашликчийте предпочитат Аксор с дълга и висока кабина пак е по ниска от въпросния Камаз+пълен комплект спойлери е 5 млн. рубли като нов, понеже е по-лек с над 700 кила повече върви и по малко харчи от тракторса който е около 6 млн. рубли като нов. Избор има, аз лично бих избрал Премиум с Д13 движок.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +116/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 448
Теми: 4



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #364 -: Понеделник, 13 Ноември, 2017, 15:55:29 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=7VuWoTRTOPw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=7VuWoTRTOPw</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
ИванТ
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +656/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 566
Теми: 46



Активност
0.2%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #365 -: Вторник, 14 Ноември, 2017, 22:32:10 »
ОтговорОтговор

Това не е за тази тема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +603/-710
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3529
Теми: 104



Активност
2.6%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #366 -: Вторник, 14 Ноември, 2017, 22:46:46 »
ОтговорОтговор

Освен да е произведен от американци....тоз кютук. Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 ... 23 24 [25]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!