• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Интересни материали има за Камаз и не само за тези камиони...

https://sdelanounas.ru/sphinxsearch/?s=kamaz
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Monster

   Ешк ли е придоби 25-29% от Камаз? Кой ти е източника, аз съм чел за едноцифрено число.
  Камаз да фалира е несериозно, защото имат заводи в Русия, Казахстан, Украйна, водят се преговори с Азербейджан за влекач и шаси 3-оси, сега  завод и в Узбекистан. Пожарната, МВР, извънредните ситуаций и т.н.-клиенти си има нищо, че тиго мразиш Камаза.
  Самите производители на Тракторса неволно си признават, че не е особенно сполучлив като му дават 3год. или 450хил. гаранция за сравнение по същото време Магнум-а с американския ДВГ има 800хил. гаранция на основните възли и агрпегати.
   Турската сборка в Русия не се слави с добро име като цяло на Тракторса не му се отразява добре турската зима. Само нискорамника не е руска сборка, но руснаците не виждат голяма разлика. Внесените от Япония са на малко километри и то реални немска сборка, но идват в Русия с нарязано шаси зад кабината-заради митнически изисквания и ако се упитваш да правиш конструктор ще заведат и спечелят няколко дела срещу теб.
 

Monster


loshdancho

Гуъл е на една крачка крачка за искащите да знаят. Другите си тролят на воля.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Haydutyn

   И двамата не познахте 15% от Камаз са на Даймлер-https://utroruse.com/article/741728/ http://www.finanz.ru/novosti/aktsii/daymler-kamaz-rus-planiruet-v-2017-g-zanyat-20-procentnuyu-dolyu-rynka-gruzovikov-v-rf-1001786097.
   По клипчетата проблемите не са болки за умиране: падат акумулаторите, горят стоповете, обръчите на резервоарите са слаби, блока за управление на АддБлу-то или там както се казва връзките се увлажняват и т.н. След гаранцията сменяш частите даващи фира турски и китайски с оригинални. С най-евтините части въпросния Камаз струва не повече от 4 млн. рубли като нов.
   Шашликчийте предпочитат Аксор с дълга и висока кабина пак е по ниска от въпросния Камаз+пълен комплект спойлери е 5 млн. рубли като нов, понеже е по-лек с над 700 кила повече върви и по малко харчи от тракторса който е около 6 млн. рубли като нов. Избор има, аз лично бих избрал Премиум с Д13 движок.
 

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

loshdancho

Освен да е произведен от американци....тоз кютук. :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Тариката

Цитат на: Haydutyn - Вторник, 07 Ноември, 2017, 13:42:33Как Камаз да фалира като Военно-промишления комплекс непрекъснато му дава поръчки? Последната новинаhttp://podrobno.uz/cat/uzbekistan-i-rossiya-dialog-partnerov-/kamaz-budet-sobirat-gruzoviki-v-uzbekistane/http://ru.sputniknews-uz.com/economy/20171103/6734304/KAMAZUzavtosanoat-SP-po-sboru-gruzovikov-v-Uzbekistane.html.Урал и група Газ като цяло сама си разработва и тества всичко и там няма такива критики и проблеми-избрали са друг път на развитие.
Няколко нови модела http://www.yamzopt.ru/news/2017/10/gruppa_gaz_postavit_shkolnye_avtobusy_v_respubliku_gana.html
 
 и прототипи
В Литва също сглобяват Камази за ЕС,в Полша слагат надстройки по заявка на клиента.https://rt.rbc.ru/tatarstan/01/07/2013/55928bae9a794751dc82e282-в статията се казва, че Камаз има съвместни производства в Индия, Пакистан и Виетнам.

Monster

Afro-KamAZ 2000 год. Етиопия.
Износ за Лаос и Камбоджа. Без фотошоп.

Тариката


Monster

Цитат на: Тариката - Вторник, 10 Април, 2018, 23:04:24
Лада с автоматични скорости Шевролет- за първи път чувам, Лада кабрио може.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Тариката

 
Това вероятно е последния Маз с Ман двигател и Цанрад Фабрик скорости. Белорусите развалиха договора с немците заради лошо качество и от тук и малките продажби. Маз ще слагат руски двигатели ЯМЗ, сглобен в Минск китайски Weichai двигател и Къминс евентуално. Диференцияли Шансии, скоростни кутий Fast Gear отново китайски. Както и преди Маз 8х8 ще се сглобява в завода на Урал. По традиция няма да се казва Маз, а Мэкт, Волат или Хант или нещо друго.

Haydutyn

Цитат на: Тариката - Четвъртък, 21 Юни, 2018, 21:54:54
Това вероятно е последния Маз с Ман двигател и Цанрад Фабрик скорости. Белорусите развалиха договора с немците заради лошо качество и от тук и малките продажби. Маз ще слагат руски двигатели ЯМЗ, сглобен в Минск китайски Weichai двигател и Къминс евентуално. Диференцияли Шансии, скоростни кутий Fast Gear отново китайски. Както и преди Маз 8х8 ще се сглобява в завода на Урал. По традиция няма да се казва Маз, а Мэкт, Волат или Хант или нещо друго.
Маз тръгва по пътя на Камаз, ама малко-късно са се сетили-на крачка от фалита.

Monster

Цитат на: Haydutyn - Неделя, 01 Юли, 2018, 14:06:15Маз тръгва по пътя на Камаз, ама малко-късно са се сетили-на крачка от фалита.
Едното за сметка на другото-за последние четири години компания увеличила от 29 на 45 държавите за които изнася.Източник:https://www.autostat.ru/news/33389/Като планира да станат 90 държави до 2022г.

Monster