Руска техника!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 15:41:36 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 24 25 [26] 27 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 189555 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #375 -: Събота, 28 Юли, 2018, 12:25:45 »
ОтговорОтговор

  Идва...https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/21268/Noviqt-KamAZ-54901-idva-prez-septemvri

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #375 -: Събота, 28 Юли, 2018, 12:25:45 »

 Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #376 -: Сряда, 31 Октомври, 2018, 18:07:45 »
ОтговорОтговор

   МАЗ-а от клипа е с български номера и вероятно е собственост на ГлавБолгарСтрой. Двигател 10518 кубика Ман.
   Урал Некст с 420к.с. фактически е ЯМЗ-653 или тоест двигател DXi 11 на Рено.
   Газель за европейския пазар е с Ивеко двигател.
Както при леките автомобили всичко се уеднаквява. Не е далеч времето когато ще се завърне руската техника по българските пътища.
   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #376 -: Сряда, 31 Октомври, 2018, 18:07:45 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #377 -: Четвъртък, 22 Ноември, 2018, 13:42:59 »
ОтговорОтговор

  Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pumix
Старши потребител
****

Рейтинг: +66/-28
Неактивен Неактивен

Публикации: 360
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #378 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 20:39:27 »
ОтговорОтговор

Тончо така собственост е на Главболгарстрой. Той и още 8 негови събратя работеха на строежа на автомагистрала Струма лот2 . Понастоящем половината от тях мисля че са бракувани, като тази информация не знам дали е на 100% достоверна .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #379 -: Сряда, 09 Януари, 2019, 12:46:19 »
ОтговорОтговор

Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???
Има и Foton est A или известен още като Foton Auman H5 при него всичко е китайско производство с изключение на AS-Tronic-a  също от Цанрад Фабрик. Кабина МП4, диференциял от Щтаер-Ман, а двигателя е къминс. Заедно с Камаз 54901 и Бенц МП 4 стават 3 вариянта на едно и също нещо предназначени за различни пазари.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #380 -: Понеделник, 04 Февруари, 2019, 14:06:48 »
ОтговорОтговор

  Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #381 -: Понеделник, 04 Февруари, 2019, 15:53:59 »
ОтговорОтговор

Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.
  По няколко причини:

  1. Съчленено ППС има обща дължина 16,50м.Ако е закачено стандартно европеийско полуремарке става извънгабаритен-трябват разрешителни; 
  2. Бизнеса с цистерните умря, защото фирмите от нефтогазовата индустрия не само си подновиха автопарка, даже го увеличиха;
  3. Бизнеса с контейнерите намаля доста заради санкцийте и контрасанкцийте. Руската Федерация си развива леката промишленост, това което преди го внасяха сега го произвеждат сами. Например морепродуктите внасяни от Бяла Море, Прибалтика, Скандинавия, Черно Море, Тихи Океан и т.н са заменени от нови риболовни кораби. Те от своя страна подобряват миналогодишншните рекорди по риболов не само на Русия, но и на СССР. Птицевъдството е с почти същия пример и т.н. С другите отрасли на леката промишленост могат да се дадът други примери.
  4. Американските камиони, които нямат самосвална хидравлика се слага чистовова(срува 100 000рубли+монтаж+гаранция). Влекача 3оси тежи около 7,5т. собствено тегло, но дърпа обикновенно 4-осна гондола тонар или платформа за тежки товари. Американските влекачи след 2006 2008 година ги напълниха селектроника и не са толкова надежни и ремонтопригодни както старите. Сами се сещате, че максималната експлоатация му съкращава живота. Оттук идва лафа"Още един американец загина на руска земя"

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #382 -: Вторник, 19 Февруари, 2019, 13:46:36 »
ОтговорОтговор

    Ещё один американскнец погиб в Pосии!      Ха-ха-ха.
    Ей тия руснаци верно много нахитряли!
    Сега ми разправяха, че каучука 1-во качество се слага на гуми „Кама”. Моделът нещо си 202, които изкарват 270 000км-колкото Мишелин и Бриджстоун, без регенерат. „Кама” нещо си 201 изкарва 220 000, колкото Файърстоун. После правиш регенерат и отиват отзад. Големи хвалби дават и за гуми „Кордиянт”. 2-ро качество каучук се изнасял за Източна Европа и съответно качеството на произведените в Източна Европа гуми доста паднало. Някой има ли информация по въпроса?
 
https://autobild.bg/aurus-senat-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82-beast-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD/Аурус  вече можете да си купите лимозината на Путин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #383 -: Вторник, 19 Февруари, 2019, 21:29:49 »
ОтговорОтговор

   Има нещо такова. Гуми ГудИър производство Полша се хлъзгат зверски-личен опит. Поведението на пътя е все едно са пластмасови. Нямат нищо общо с това което бяха.
   Нокиан имат завод до Питер и хитов модел Хакапелита. Експорта извън Русия е повече от потреблението на РФ. Китайските гуми ги отбягват в Евразийския съюз, защото са много ниско качество. Мишелина, Камения мост и огнения мост загубиха доста позиций на руския пазар.
 
   Аурус направи световна премиера в Дубай https://www.google.com/search?q=idex-2019+aurus+senat+abu+dhabi&safe=strict&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG98_Jw8jgAhUGw8QBHcBsBlgQ_AUIDigB&biw=1536&bih=754, но не можах да намеря информация за цената.

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #384 -: Петък, 22 Март, 2019, 16:42:12 »
ОтговорОтговор

   Те руснаците отдавна нахитряха, през 90-те години правиха това; 3-осен самосвал от Канада Сащ купуват заедно с буге.  3-осен, защото е със стандартен Катерпиляр Ц12, Детройт Дизел 12,7, Къминс 11, 14 или 15. Ако купят двуосен ще е с малък рядкосрещан двигател. Пинизът е в Русия от 3-осния вече става 4-осен самосвал.
    ”Обръщане на дирекция”-класика в жанра! От Великобритания ERF влекач обикновено с Къминс 11 и кабина МАН TGA или 4-осен самосвал ERF с Катерпиляр Ц12 става лесно, защото е максимум Евро3. На 4-осния лепиш Алма-Атийка и ето ти 6-осна самосвална композиция за зърно. Около 50тона общо тегло много ясно,че бързо ще се амортизира.
    В бившия Евенкски автономен окръг измислили как да тунинговат Алма-Атийка (аналог на ремарке ЕЛЕНА). В случая за превоз на дърва на 12тонното слагат ресьори от 14тонното. На 14 тонното слагат два комплекта 12 тонни ресиори едни върху други и олекотена полурама между тях-съжалявам, че нямам снимката да ви покажа инжинерната мисъл.
    На Волво ФХ 12 буксите на инсталацията са по цветове и няма как да ги убъркаш, освен ако не си далтонист. Затова преди обръщаха волана, но на Волво ФХ 13 това е доста по-сложна задача.
    Напоследък друга врътка; Купува се Волво ФХ шведска сборка по произход от Скандинавия(познава се по тунинга, кожения салон или северната кабина)и после се узаконява само двигателя. Понеже композицията е била с незнаен брой оси, а блокът е на незнаен брой основни ремонти двигателя е „Убит в хлам”(Свършил е кариерата в пряк превод на български). От Япония вече е купено Волво ФХ и с нарязано шаси-заради митническите изисквания, но на малко километри в повечето случай. Вносът от Япония е предпочитан заради аукционния лист, който подтвърждава реалното състояние в най-малки подробности(даже ударите от камъчета по отделните детайли). Следва рециклиране на скандинавеца се сменят 80-90% от частите и получаваш практически нов камион. Осатава ти още един донор с десен волан в разглобено състояние, който се продава на части.
   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #385 -: Петък, 22 Март, 2019, 20:37:11 »
ОтговорОтговор

Детройт Дизел фактически е мерцедес ОМ от 470 до 473 или от 10677/12809/14841 до15569 cm³http://www.wikiwand.com/de/Mercedes-Benz_OM_470/OM_471/OM_472/OM_473

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #386 -: Петък, 22 Март, 2019, 22:47:07 »
ОтговорОтговор

    Произведените около 2000 година Мак бяха пълен боклук, защото бяха с някакъв междинен двигател. Нещата започнаха да се оправят когато преминаха на скандинавския двигател. Мак фактически е Волво Д13, версията на 12волта е известна като МП8.
    УН Дизел сегашнния Нисан Дизел заради Карлос Госн премахнаха Нисан двигателите. Японците започнаха да протестират като не купуват камиони Нисан и в резултат пазарния им дял падна на 0,5% на японския пазар.
    Къминса е още по-голямо разочарование от това което беше. Само Катерпиляр запази добрите традиции от едно време.
    Детройт Дизел Д11, Д 13, Д 15 и Д 16 фактически е мерцедес ОМ от 470 до 473 или от 10677/12809/14841 до15569 cm³http://www.wikiwand.com/de/Mercedes-Benz_OM_470/OM_471/OM_472/OM_473 Ресурса е наполовина на това което беше. Да не започваме темата със автоматика и т.н.
   
   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #387 -: Четвъртък, 28 Март, 2019, 15:02:32 »
ОтговорОтговор

   И камионите както и всичко започна да се прави само за пари. Колкото по-масово е едно масово производство толкова повече дефекти. Оттук уеднаквяването и падане на качеството.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #388 -: Събота, 30 Март, 2019, 11:18:14 »
ОтговорОтговор

И камионите както и всичко започна да се прави само за пари. Колкото по-масово е едно масово производство толкова повече дефекти. Оттук уеднаквяването и падане на качеството.
Правилото потвърждава изключението. От 2017г. наистина успяха да повишат качествотоhttp://newvesti.info/2019/03/25/kamaz-otmenil-ogranichenie-po-garantiynomu-probegu-dlya-gruzovikov-s-kabinoy-ot-mersedesa.html,това е и маркетингов ход освен последния да се продава и предпоследния модел.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +490/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 739
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #389 -: Събота, 29 Юни, 2019, 18:02:14 »
ОтговорОтговор

Нечий ден не започна правилно!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* N0GLnyr_PmA.jpg (98.32 KB, 604x584 - видяно 351 пъти.)
Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Етикети:
Страници: 1 ... 24 25 [26] 27 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!