Руска техника!
Форум на българските шофьори
Събота, 16 Февруари, 2019, 19:40:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 24 25 [26]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 71767 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 14



Активност
1.2%


Ел. поща
« Отговор #375 -: Събота, 28 Юли, 2018, 12:25:45 »
ОтговорОтговор

  Идва...https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/21268/Noviqt-KamAZ-54901-idva-prez-septemvri

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #375 -: Събота, 28 Юли, 2018, 12:25:45 »

 Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 9
Теми: 1



Активност
0.6%


Ел. поща
« Отговор #376 -: Сряда, 31 Октомври, 2018, 18:07:45 »
ОтговорОтговор

   МАЗ-а от клипа е с български номера и вероятно е собственост на ГлавБолгарСтрой. Двигател 10518 кубика Ман.
   Урал Некст с 420к.с. фактически е ЯМЗ-653 или тоест двигател DXi 11 на Рено.
   Газель за европейския пазар е с Ивеко двигател.
Както при леките автомобили всичко се уеднаквява. Не е далеч времето когато ще се завърне руската техника по българските пътища.
   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #376 -: Сряда, 31 Октомври, 2018, 18:07:45 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +16/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 197
Теми: 10



Активност
0.2%


« Отговор #377 -: Четвъртък, 22 Ноември, 2018, 13:42:59 »
ОтговорОтговор

  Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pumix
Старши потребител
****

Рейтинг: +64/-28
Неактивен Неактивен

Публикации: 360
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #378 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 20:39:27 »
ОтговорОтговор

Тончо така собственост е на Главболгарстрой. Той и още 8 негови събратя работеха на строежа на автомагистрала Струма лот2 . Понастоящем половината от тях мисля че са бракувани, като тази информация не знам дали е на 100% достоверна .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 9
Теми: 1



Активност
0.6%


Ел. поща
« Отговор #379 -: Сряда, 09 Януари, 2019, 12:46:19 »
ОтговорОтговор

Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???
Има и Foton est A или известен още като Foton Auman H5 при него всичко е китайско производство с изключение на AS-Tronic-a  също от Цанрад Фабрик. Кабина МП4, диференциял от Щтаер-Ман, а двигателя е къминс. Заедно с Камаз 54901 и Бенц МП 4 стават 3 вариянта на едно и също нещо предназначени за различни пазари.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 14



Активност
1.2%


Ел. поща
« Отговор #380 -: Понеделник, 04 Февруари, 2019, 14:06:48 »
ОтговорОтговор

  Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 9
Теми: 1



Активност
0.6%


Ел. поща
« Отговор #381 -: Понеделник, 04 Февруари, 2019, 15:53:59 »
ОтговорОтговор

Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.
  По няколко причини:

  1. Съчленено ППС има обща дължина 16,50м.Ако е закачено стандартно европеийско полуремарке става извънгабаритен-трябват разрешителни; 
  2. Бизнеса с цистерните умря, защото фирмите от нефтогазовата индустрия не само си подновиха автопарка, даже го увеличиха;
  3. Бизнеса с контейнерите намаля доста заради санкцийте и контрасанкцийте. Руската Федерация си развива леката промишленост, това което преди го внасяха сега го произвеждат сами. Например морепродуктите внасяни от Бяла Море, Прибалтика, Скандинавия, Черно Море, Тихи Океан и т.н са заменени от нови риболовни кораби. Те от своя страна подобряват миналогодишншните рекорди по риболов не само на Русия, но и на СССР. Птицевъдството е с почти същия пример и т.н. С другите отрасли на леката промишленост могат да се дадът други примери.
  4. Американските камиони, които нямат самосвална хидравлика се слага чистовова(срува 100 000рубли+монтаж+гаранция). Влекача 3оси тежи около 7,5т. собствено тегло, но дърпа обикновенно 4-осна гондола тонар или платформа за тежки товари. Американските влекачи след 2006 2008 година ги напълниха селектроника и не са толкова надежни и ремонтопригодни както старите. Сами се сещате, че максималната експлоатация му съкращава живота. Оттук идва лафа"Още един американец загина на руска земя"

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 24 25 [26]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!