• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.


Monster


Tarykata

   МАЗ-а от клипа е с български номера и вероятно е собственост на ГлавБолгарСтрой. Двигател 10518 кубика Ман.
   Урал Некст с 420к.с. фактически е ЯМЗ-653 или тоест двигател DXi 11 на Рено.
   Газель за европейския пазар е с Ивеко двигател.
Както при леките автомобили всичко се уеднаквява. Не е далеч времето когато ще се завърне руската техника по българските пътища.
   

Tarykata


Haydutyn

Цитат на: Monster - Събота, 28 Юли, 2018, 13:25:45Идва...https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/21268/Noviqt-KamAZ-54901-idva-prez-septemvri[/url
Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???

pumix

Тончо така собственост е на Главболгарстрой. Той и още 8 негови събратя работеха на строежа на автомагистрала Струма лот2 . Понастоящем половината от тях мисля че са бракувани, като тази информация не знам дали е на 100% достоверна .
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Tarykata

 
Цитат на: Haydutyn - Четвъртък, 22 Ноември, 2018, 13:42:59Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???
Има и Foton est A или известен още като Foton Auman H5 при него всичко е китайско производство с изключение на AS-Tronic-a  също от Цанрад Фабрик. Кабина МП4, диференциял от Щтаер-Ман, а двигателя е къминс. Заедно с Камаз 54901 и Бенц МП 4 стават 3 вариянта на едно и също нещо предназначени за различни пазари.

Monster

  Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.

Tarykata

Цитат на: Monster - Понеделник, 04 Февруари, 2019, 14:06:48Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.
По няколко причини:

  1. Съчленено ППС има обща дължина 16,50м.Ако е закачено стандартно европеийско полуремарке става извънгабаритен-трябват разрешителни; 
  2. Бизнеса с цистерните умря, защото фирмите от нефтогазовата индустрия не само си подновиха автопарка, даже го увеличиха;
  3. Бизнеса с контейнерите намаля доста заради санкцийте и контрасанкцийте. Руската Федерация си развива леката промишленост, това което преди го внасяха сега го произвеждат сами. Например морепродуктите внасяни от Бяла Море, Прибалтика, Скандинавия, Черно Море, Тихи Океан и т.н са заменени от нови риболовни кораби. Те от своя страна подобряват миналогодишншните рекорди по риболов не само на Русия, но и на СССР. Птицевъдството е с почти същия пример и т.н. С другите отрасли на леката промишленост могат да се дадът други примери.
  4. Американските камиони, които нямат самосвална хидравлика се слага чистовова(срува 100 000рубли+монтаж+гаранция). Влекача 3оси тежи около 7,5т. собствено тегло, но дърпа обикновенно 4-осна гондола тонар или платформа за тежки товари. Американските влекачи след 2006 2008 година ги напълниха селектроника и не са толкова надежни и ремонтопригодни както старите. Сами се сещате, че максималната експлоатация му съкращава живота. Оттук идва лафа"Още един американец загина на руска земя"

Monster

    Ещё один американскнец погиб в Pосии!      Ха-ха-ха.
    Ей тия руснаци верно много нахитряли!
    Сега ми разправяха, че каучука 1-во качество се слага на гуми ,,Кама". Моделът нещо си 202, които изкарват 270 000км-колкото Мишелин и Бриджстоун, без регенерат. ,,Кама" нещо си 201 изкарва 220 000, колкото Файърстоун. После правиш регенерат и отиват отзад. Големи хвалби дават и за гуми ,,Кордиянт". 2-ро качество каучук се изнасял за Източна Европа и съответно качеството на произведените в Източна Европа гуми доста паднало. Някой има ли информация по въпроса?
 
https://autobild.bg/aurus-senat-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82-beast-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD/Аурус  вече можете да си купите лимозината на Путин.

Tarykata

   Има нещо такова. Гуми ГудИър производство Полша се хлъзгат зверски-личен опит. Поведението на пътя е все едно са пластмасови. Нямат нищо общо с това което бяха.
   Нокиан имат завод до Питер и хитов модел Хакапелита. Експорта извън Русия е повече от потреблението на РФ. Китайските гуми ги отбягват в Евразийския съюз, защото са много ниско качество. Мишелина, Камения мост и огнения мост загубиха доста позиций на руския пазар.
 
   Аурус направи световна премиера в Дубай https://www.google.com/search?q=idex-2019+aurus+senat+abu+dhabi&safe=strict&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG98_Jw8jgAhUGw8QBHcBsBlgQ_AUIDigB&biw=1536&bih=754, но не можах да намеря информация за цената.

 

Haydutyn

   Те руснаците отдавна нахитряха, през 90-те години правиха това; 3-осен самосвал от Канада Сащ купуват заедно с буге.  3-осен, защото е със стандартен Катерпиляр Ц12, Детройт Дизел 12,7, Къминс 11, 14 или 15. Ако купят двуосен ще е с малък рядкосрещан двигател. Пинизът е в Русия от 3-осния вече става 4-осен самосвал.
    "Обръщане на дирекция"-класика в жанра! От Великобритания ERF влекач обикновено с Къминс 11 и кабина МАН TGA или 4-осен самосвал ERF с Катерпиляр Ц12 става лесно, защото е максимум Евро3. На 4-осния лепиш Алма-Атийка и ето ти 6-осна самосвална композиция за зърно. Около 50тона общо тегло много ясно,че бързо ще се амортизира.
    В бившия Евенкски автономен окръг измислили как да тунинговат Алма-Атийка (аналог на ремарке ЕЛЕНА). В случая за превоз на дърва на 12тонното слагат ресьори от 14тонното. На 14 тонното слагат два комплекта 12 тонни ресиори едни върху други и олекотена полурама между тях-съжалявам, че нямам снимката да ви покажа инжинерната мисъл.
    На Волво ФХ 12 буксите на инсталацията са по цветове и няма как да ги убъркаш, освен ако не си далтонист. Затова преди обръщаха волана, но на Волво ФХ 13 това е доста по-сложна задача.
    Напоследък друга врътка; Купува се Волво ФХ шведска сборка по произход от Скандинавия(познава се по тунинга, кожения салон или северната кабина)и после се узаконява само двигателя. Понеже композицията е била с незнаен брой оси, а блокът е на незнаен брой основни ремонти двигателя е ,,Убит в хлам"(Свършил е кариерата в пряк превод на български). От Япония вече е купено Волво ФХ и с нарязано шаси-заради митническите изисквания, но на малко километри в повечето случай. Вносът от Япония е предпочитан заради аукционния лист, който подтвърждава реалното състояние в най-малки подробности(даже ударите от камъчета по отделните детайли). Следва рециклиране на скандинавеца се сменят 80-90% от частите и получаваш практически нов камион. Осатава ти още един донор с десен волан в разглобено състояние, който се продава на части.
   

Tarykata

Детройт Дизел фактически е мерцедес ОМ от 470 до 473 или от 10677/12809/14841 до15569 cm³http://www.wikiwand.com/de/Mercedes-Benz_OM_470/OM_471/OM_472/OM_473

Tarykata

    Произведените около 2000 година Мак бяха пълен боклук, защото бяха с някакъв междинен двигател. Нещата започнаха да се оправят когато преминаха на скандинавския двигател. Мак фактически е Волво Д13, версията на 12волта е известна като МП8.
    УН Дизел сегашнния Нисан Дизел заради Карлос Госн премахнаха Нисан двигателите. Японците започнаха да протестират като не купуват камиони Нисан и в резултат пазарния им дял падна на 0,5% на японския пазар.
    Къминса е още по-голямо разочарование от това което беше. Само Катерпиляр запази добрите традиции от едно време.
    Детройт Дизел Д11, Д 13, Д 15 и Д 16 фактически е мерцедес ОМ от 470 до 473 или от 10677/12809/14841 до15569 cm³http://www.wikiwand.com/de/Mercedes-Benz_OM_470/OM_471/OM_472/OM_473 Ресурса е наполовина на това което беше. Да не започваме темата със автоматика и т.н.
   
   

Monster

   И камионите както и всичко започна да се прави само за пари. Колкото по-масово е едно масово производство толкова повече дефекти. Оттук уеднаквяването и падане на качеството.

Tarykata

Цитат на: Monster - Четвъртък, 28 Март, 2019, 15:02:32И камионите както и всичко започна да се прави само за пари. Колкото по-масово е едно масово производство толкова повече дефекти. Оттук уеднаквяването и падане на качеството.
Правилото потвърждава изключението. От 2017г. наистина успяха да повишат качествотоhttp://newvesti.info/2019/03/25/kamaz-otmenil-ogranichenie-po-garantiynomu-probegu-dlya-gruzovikov-s-kabinoy-ot-mersedesa.html,това е и маркетингов ход освен последния да се продава и предпоследния модел.

Mandor

Нечий ден не започна правилно!
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.