• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Транспрес?

Започната от ivopifeca, Четвъртък, 26 Януари, 2012, 10:55:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Имате ли мнение за тази фирма?

ivopifeca


Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 26 Януари, 2012, 10:55:22
Имате ли мнение за тази фирма?
За вътрешно или международно?


Бриги Магнито



ivopifeca


Бриги Магнито

Значи ,че ти мъцнем странични наблюдения:
-международно-дръгели Volvo от който , най-новите на нема и месец ,дири се разход около 28/100 товар повече от 15-16 тона забрави,шлеве се предимно на двойка из Немско.
Придобивки служебно яке и обуща  ;)
Пара не знам,но предполагам се ядва,тъй като гледам се задържат ,тъй че сигур се ядва.
-вътрешно-автопарк сбирток от Ивеко до Тракторс,кеф ти хенгер-тандем,кеф ти прицеп,карат се групажи и редовни линии из базите,товар макс 18-20т ма много редко,товари се предимно към 22:00 или сутринта зависи къде са те забили,на некой бази помагаш у разтоварването,на Кауфланд си товариш сам,тук -таме карат на двойка,придобивки па яке и обуща.

Спедиторите им са мани ,мани цирка е пълен
Началнико ,доколко знам носи прекор коня не е лошо момче ,доколко знам не кълца км  ;) само де се нерви некогиш как така па не можа да смениш движението по магистралата през мантинелата.
Имат и неква там шефка кара едно БМВ ма не и знам случая.

За градско бусчета и камиончета от дърт Мерцедес през Ивеко на 10 г. до нов Форд бачка се сутрин от 7 до 19:00 доколко имам впечатления ,пара бем ли го ,но им дават нещо.
Та тва е.
Е тук из форума има 2-3-ма де работат там ако имат сърце да си мъцнат,аз лично ако клекам ,бих клекнал на Теразид
Лично мнение-успех ако си се запътил натам.


heler

Доколкото аз имам информация, отпреди 6 месеца, за работа навън схемата беше подобна на тази в Дискордиа, изплащаш камиона, ама ремонтите и подръжката е с доста надути сметки

Бриги Магнито

Цитат на: heler - Четвъртък, 26 Януари, 2012, 13:18:16
Доколкото аз имам информация, отпреди 6 месеца, за работа навън схемата беше подобна на тази в Дискордиа, изплащаш камиона, ама ремонтите и подръжката е с доста надути сметки
Интересно тази схема ако наистина е приложена и в Транспрес  .Интересното става от едно замисляне и то е,че и Дискордия ползват същата марка дръгели . ;) И става много интересно схемата от къде се е зародила като такава от някоя транспортна фирма от изброените тук или пък някоя друга от сорта на Gokbora  или пък някоя друга или пък схемата е разработена от самия производител на въпросната марка дръгели и се предлага на транспортните фирми в готов вариант. ;)
Чудесна теория за размисъл . ;)


Joro

Аз съм чул че само старите шофьори може да вземат на лизинг, не знам колко е вярно де :)

!na

Цитат на: Бригадира - Четвъртък, 26 Януари, 2012, 15:54:39
... или пък схемата е разработена от самия производител на въпросната марка дръгели и се предлага на транспортните фирми в готов вариант. ;)
Чудесна теория за размисъл . ;)

Успокой бръмбарите, няма такова нещо.  ;)
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Петък, 27 Януари, 2012, 06:39:26
Цитат на: Бригадира - Четвъртък, 26 Януари, 2012, 15:54:39
... или пък схемата е разработена от самия производител на въпросната марка дръгели и се предлага на транспортните фирми в готов вариант. ;)
Чудесна теория за размисъл . ;)

Успокой бръмбарите, няма такова нещо.  ;)
:D :D :D :D Бацета ма кефите ме бре и то яко ,мъцнах Ви съвсем безкористно,че въпросната фирма маа интернешънъл само двойка ,а да Ви отперем въпроса кат са двойка на кой е дръгела ,тоест кой че му киха лизинга  ;) или е и на двамата шофери и кат си го платат ,че си го чупът на две. :D :D :D :D
Но относно теорията на този метод Ви мъцнах има нещо  ;)


stanche

Еми сигурно се разбират като получат дръгела и единия си взема влекача, а другия ремаркето  ;D на следващото изплащане обратно и те така праят си 2 компзиции и си джъткат :)
Не карам бързо - летя бавно :) !!!

Бриги Магнито

Да допълним малко инфо ,напоследък се маа предимно нощеска от къв зор бем ли го .


gerena

Истина е, че само стари шофьори имат камиони на лизинг-някои от които имат по 4-5 камиона, като Коня който не е шеф а един от арендаторите там, както ги наричаме. Шефа на фирмата е Веско Стоянов- Дългия, без чиято благословия не можеш да вземеш камион на лизинг, дори и да си стар шофьор. Шофьорите карат камионите на тези арендатори и макар да се водят на трудов договор към Транспресс, получават заплатите  си едва след като арендатора ти провери отчета след курса. След което се обажда на счетоводителката и казва колко пари да ти преведе от неговата сметка в твоята.  Превеждат ти и заплата от 1-5 число всеки месец в размер на 340лв. за пред НОИ, но тези пари ти ги удържа арендатора за който работиш от следващия курс. Спедицията там е под всякаква критика, като понякога ми се е налагало да дремя по 2-3 дни на някоя бензиностанция докато ми намерят товар за обратно. А тъй като ни се плаща по 14ст. на километър, то разходите за храна са си за наша сметка. Разходната норма е 33/100 независимо от тонажа, а като се има предвид, че товарите там са 23-24т е почти невъзможно да се включиш в тази разходна норма. Това е една от многото причини да започнат доста от момчетата там да напускат-особено през последните 2-3месеца. Аз също в момента си търся друга фирма и при първа възможност ще се махна. Така че има доста свободни места и който желае, нека да заповяда-успех!!!!

morskia86

Международно по колко време са навън и само  по двойки ли?

Huligan

Преди седмица мернах едно тяхно Волво в Австрия на един паркинг.

m_green

Ей най-накрая едно мнение от човек, който е запознат. Всичко досега беше само догадки и предположения от хора, които хал хабер си нямат, ама нали трябва да с трупат мнения......

m_green