Кодове и грешки за MERCEDES
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 17:35:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Кодове и грешки за MERCEDES  (Прочетена 67788 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« -: Петък, 27 Януари, 2012, 12:29:19 »
ОтговорОтговор

В тази тема предлагам да се пишат кодовете за грешките, които сме имали по време на експлоатацията на камиона и начина за тяхното  отстраняване. Това би спестило пари на .... чорбаджиите(какво да ги правим и те са хора) и наши мъки по пътищата.
  1. Как се четат грешки в автомобила:
На по новите камиони трябва да се активира меню диагностика(в менюто на компютъра има опцията вкл./изкл. меню диагностика)
 Влиза се в меню диагностика(diagnosis) и се избират системата със съкращение на показаната грешка(примерно има грешка в NR и се влиза в NR ).
 След което се влиза  в меню Събития (events).
 2. В меню събития с няколко натискания на  бутона за влизане се показва кода на грешката. а след още едно се показва неизправността (сензор, мрежа, алтернатор,стартер, и т.н) е при най първия модел актрос  последното меню с неизправността липсва.
 3. Разчитане на кода: примерно в моя случай -Е 1
                                                                NR a 1 4041
  E1- Първа грешка по ред.
  NR- Ниворегулатор система За повече нифо на системите: http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1535.0;msg=17655
  а -активна, грешките са два вида активни  налични в момента и пречещи на  коректната работа на системата и пасивни  тоест отминали но пазени в паметта на камиона в някой случай за да се предотврати по голяма авария и с цел запазване на камиона също може да пречат на нормалната работа на системата. Това ,че една грешка е пасивна не означава обезателно че е отминала , ако не е отстрани причината за грешката във всеки един момент тя може да се прояви като активна(примерно моментно късо съидинение на маса)
 1 - Това е цифра показваща вида на грешката и може да бъде с цифра 0,1,2,
        0-  Грешка без особено значение за поведението и експлоатацията на автомобила(колко измамно звучи... такива грешки  няма , всяка една е важна).
        1- Грешка при която може да се експлоатира автомобила до нейното отстраняване (обикновено системата влиза а авариен режим и се придвижваме до сервиз.
        2- Това не е грешка това е авария за мен . Не се позволява да се движи автомобила. Съществува вероятността да се оскъпи ремонта много  или да бъде фатално за камиона и шофьора.
    4041- Код на грешката,по него се съди какъв е проблема.
 В моя случай питах "чичко google" и той ми каза  къде е проблемаhttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1232447.html#6167120
 пишете mercedes actros error code NR 1 4041 и  ако имате късмет си намират отговор, е гугъл преводач естествено помогна много...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 27 Януари, 2012, 12:29:19 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 29 Януари, 2012, 13:13:02 »
ОтговорОтговор

Източник и за повече информация:http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1232447.html#6167120
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1079689-0.html
 Превод : гоогле
 редакция :loshdancho
 
 NR 1  4041  Спиране повреда ниво грешка (ниво сензор), на задвижваща ос ляво - късо съединение към земята.
 NR 1   4040 не може да се установи връзка с сензор  ниво регулатор задвижваща ос ляво.
 NR ... 4143 - ос позиция сензор от дясната страна - погрешно номинално съпротивление на бобината.
 NR....5041 - датчик за налягане задвижвани ос от лявата страна - късо съединение към земята.

BS 5443 - облицовка Датчици за износването лявата задна ос - няма сигнал.
BS.. 5143 - спирачни накладки Датчици за износването на предната ос от лявата страна, няма сигнал.
BS ..5143 -  Датчици за износването предна лява ос - няма сигнал
BS ...7395 - модулатор ос, вторичното регулиране налягане. За съжаление, аз не разполагат с повече информация, защото на практика тази грешка не е изпълнено. Подозирам, че с тази грешка на системата може да влезе в спешна работа (или много ограничени спирачната сила)
BS ..2303 - ограничаване на налягане клапа се от почивка (хаха почивка, разбирайте -не работи)
BS.. 4244 скоростният сензор на задната ос от дясната страна е късо съединение в ликвидация
BS 1 6343-Педал сензор параметри K1 з-ва не дава сигнал.
              Поставете двата щепсела на главния клапан, ако е един и същ брой грешки могат да бъдат инсталирани,ако             промяната в BS..6443 е проблем в клапана. (Отнася се за главния спирачен кран)
 BS ..2303 - ограничаване на налягане клапа се от почивка (хаха почивка, разбирайте -не работи)
BS... 2303 - ограничаване на налягането клапан отнема почивка
BS... 0163 - късо съединение или отворена верига на CAN
BS 1 73 95-Модулатор ос спомагателни контрол на налягането. Може да са дефектни и недостатъчно налягането в системата печат, дефектен сензор, вграден в модулатор или целия модулатор. Проверете най-лесният.
BS ... 2103 е много рядко. In-къща Можете да проверите релета, ако те са ОКТО предложи да отидете на семинар
с процеп може да бъде повреден или зле преподава спирачка модул.
BS.. 3604-ABS електромагнитен клапан ос Право предната и задната ос ляво - късо съединение към земята на границата между втория
BS.. 0275-CAN високо ремарке повредени
BS..5143 - спирачни накладки Датчици за износването на предната ос от лявата страна няма сигнал
BS..5443-спирачни накладки датчица за износване на задна ос лява  няма сигнал
 BS 2 1203-терминал 30б има почивка.

BS
BS..5342 - сензор за спирачни накладки на задната ос от дясната страна е късо съединение с +
BS..7392 - модулатор ос, изкривен сигнал синхронизация



0503 HZR изпарител сензор е късо до положителни или почивка.



RS.. 1507 сензор Температура на охладителя е късо до земята(ретардер)




 
FMR/FR ...1321 - D + има кабел прекъсване или късо съединение към земята
FR... 5253 Късо съединение до + моторна спирачка  (MBA)
FR ...5253 - общ заземяващия кабел моторни спирачка соленоид е накъсо към положителния
FR ..5053 - изход X3 15 / 4 е късо съединение от положителните
FR.. 5053 горното 3 пинов щепсел 4 пинов късо бар 15 до +
FR... 3233: дефектен сензор следи въздушния филтър консумация
FR... 5651 - Стоп светлина от модула основни почивка / късо съединение на положителното
FR 3130 - нивото на течността сензор CHL. датчик или въздушен филтър, прекъсване, късо съединение, или умира.
FR.. 5252 - двигателна спирачка клапан конектор, късо до земята
FR.. 4041 и Батерия символ Това може да е твърде слаб, за да мощност на компютъра EDC пробив в тръбите
стартера, нещо със стартера контрол върху предлагането
или лош стартер или теглото на двигателя. То може да бъде твърде слаб за захранване на компютър EDC почивка в тръбите
стартера, нещо със стартера контрол върху предлагането
или лош стартер или теглото на двигателя. Проверете алтернатор, регулатор на напрежение и да се използват алтернатора.
Показва, късо съединение, прекъсване или погрешен сигнал скоба W.

WS - 0605 Имате ли вода в пневматичната система или прекъсване на сензора надолу.
E..0601 - кондензация сензора има вина, късо съединение към земята.
.

MR.. O310 Сензор за коляновия вал позиция -  малка (Слаба) стойност на сигнала. Може би сензорът е натиснат.
MR 7209 - Електромагнитен вентил 4: Фен ниво 2 има почивка. (Май ми прилича на дюза)
MR 1515\................................................................................
MR 2122/И двете грешки са свързани с температурата на водата.
Първият показва възможността на сензора недостатъчност или система, втория прекалено температура на флуида.
MR 0 2509 отворена верига на датчик за нивото на маслото (стандартно)
MR 0 2 509 - нивото на маслото сензор - почивка
MR...1417 сензор за налягане на входящият въздух. Налягането  се измерва неправилно
С практиката намек. Всички грешки тласък сензор са свързани с проверка на останалата част от двигателя.
Трябва да се провери за течове по повод на инсталацията такса, състоянието на турбината, а също така съветва филтри и налягане на горивото.

GS 8093 - Невалидна включително и скоростна кутия(ОБУЧЕНИЕ??)
GS.. 0163 - Прекъсване на комуникацията с параметризирана контролния модул модул специфични PSM
GS 2 8099-отнася до прикачване, погрешно съпротива позиция сензор.
Проверка на инсталацията, бъдете сигурни, че може да премахне механизъм и се проверява за вилица дълбоко в стъблото вече не крие.
Съединителят може да издържи 400 000 по време на нормална работа, след този курс трябва да проверите дали нещо започва да възторжени.

INS.. 0301 - отключване на кабината на водача е накъсо към земята
INS..1520 - няма сигнал от модула V FR zasterującego Drive Control IC
INS...0607 - на входния терминал е късо съединение или прекъсване на маса
INS..2024 - обмен на данни с контролния модул е нарушен
INS..1942 - ниско напрежение на терминал 30
INS 0 0508 - датчик за нивото на горивото е прекъсване или късо съединение на положителното

actros 98г и по ранна.

PLD..1615 - сензор за налягането на маслото, обхват на измерване превишено до (късо съединение към + или
почивка)
PLD..0412 - разпределителен вал позиция детектор, няма сигнал
PLD..0409 - разпределителния вал позиция почивка сензор
PLD..1015 - кръстосани сензора температурата на маслото диапазон на измерване до (късо съединение към + или отворен)
PLD..1016 - преминава на петрола температурен диапазон сензор измерва в щатски долари (за кратко -)
PLD..1616 - сензор за налягането на маслото, обхват на измерване превишаване надолу (за кратко -)

FMR ..7070 един педала на газта не се преподава.( май изисква обучение)
FMR/FR ...1321 - D + има кабел прекъсване или късо съединение към земята

Е 1211 - разликата между използването на задната спирачка е прекалено голяма

 
NS 2 0204 - над обсег на входния сигнал сензор за налягане във втория кръг на спирачките.

EPB 1 4140 - датчик за скорост отнема почивка ( Май е отпуска и не работи  хаха)- Предна ос, дясната страна.
EPB.., 4340 задния ляв датчик ABS - на почивка.
EPB 2 6140 -Проверете изводите на щепсела K1 / ч основните педал-CA / и лъч под грил.
Спирачката K1 ключ; почивка.
С резервни подложки-скоро не са имали нищо общо, дело.

ERA ...4340 - датчик за скорост отнема почивка в задния мост от лявата страна
ERA.. 4241 - датчик за скорост на задната ос от дясната страна е късо до земята.

EPS 2  8091-оборота в минута или няма сигнал от сензора скорост междинен вал.
8096 EPS кутия- това може да бъде, че съединителя е на живот. Превишен е максималният натоварени стойност; или проверка    на електронна система. Ако имате съединител задвижвани около 400 хил. лв. е по-добре да се замени, отлагане понякога завършва зле. Как да премахнете wysprzęglik ще видите в какво състояние е лагер, вилка, стволови wysprzęglika не може да "скрие" в съединителя жилища.

PSM..5080 - защитен елемент на властта излитания е ръчно мост

FSS (всъщност, WS) ...1311: спирачни накладки носят разлика между двете задни спирачки ос са твърде големи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 03 Февруари, 2012, 17:58:53 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 29 Януари, 2012, 13:13:02 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #2 -: Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 09:20:20 »
ОтговорОтговор

BS 1 4048-  скоростен сензор (ABS) на предно дясно колело  има голямо разстояние до гривната или крива гривна.
GS 0 0170- комуникационна грешка с контролен блок за управление на двигателя MR(PLD)
GS 0 0162- комуникационна грешка с контролен блок за управление  на  движението FR (FMR)
INS 1 3040-  управляващия модул  MR на двигателния контрол  има грешка.(control unit  MR  engine control has failed) ?
INS  1 3002 -  управляващия блок   FR  контрол на движението има грешка.(control unit Fr drive control has failed) ?
INS 2 1520-  (CAN  bus) САN шина - комуникация  до тахограгфа има грешка.
MR 1 0104 - CAN  link   до FR   има грешка.  комуникационна грешка с на MR модул с FR  модул.
TCO 1 8300-  синхронизацията не може да започне.
MR 0 4024-  вътрешна грешка в самия   електронен модул ....
PSM 0 0163- комуникационна грешка с  модул на FR
 RS 0 0312- няма CAN съобщение от FR  .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
valers
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-1
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 12
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 20 Октомври, 2012, 19:14:29 »
ОтговорОтговор

Някой да знае, с какъв кабел ОБД, могат да са четат и трият грешките, не МБ Стар, че е много скъп, иначе програмите ги имам за него.


Некои
какав
триат
скљп
мб стар

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 21 Октомври, 2012, 09:46:21 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!