• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Със 140 километра в час

Започната от admin, Вторник, 31 Януари, 2012, 22:40:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Одобрявате ли увеличаването на максималната скорост по родните магистрали?

Одобрявам
26 (55.3%)
Не одобрявам
21 (44.7%)
Нямам мнение
0 (0%)

Общ брой гласове: 45

driver1

Е, какво има да коментирам - не само в Швейцария е така. Другаде пък ограничението е 130км/ч., а в Германия е без ограничения. Всяка страна взима решенията си по този въпрос на базата от съвкупност от фактори, които имат отношение към сигурността. Мнението ми е, че степента на натовареност на родните магистрали позволява по-високи скорости. Остава да се поработи върху съзнанието на самите участници в движението. А ако някъде пътя не отговаря на изискванията за макс. скорост, тя може да се ограничи и ако се спазва, няма да има проблем.

driver1


admin

Цитат на: driver1 - Петък, 03 Февруари, 2012, 12:24:29
Е, какво има да коментирам - не само в Швейцария е така. Другаде пък ограничението е 130км/ч., а в Германия е без ограничения. Всяка страна взима решенията си по този въпрос на базата от съвкупност от фактори, които имат отношение към сигурността. Мнението ми е, че степента на натовареност на родните магистрали позволява по-високи скорости. Остава да се поработи върху съзнанието на самите участници в движението. А ако някъде пътя не отговаря на изискванията за макс. скорост, тя може да се ограничи и ако се спазва, няма да има проблем.

Предполагам знаеш, че в Германия принципно няма ограничение на скоростта, ако липсва съответния пътен знак, с който се забранява движение с по-висока скорост от означената. Но знаци и светлинни табла по магистралите колкото искаш и в крайна сметка скоростта често пъти е ограничена дори на 100 км/ч.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Boroman21

В Германия, където няма ограничение има препоръчителна скорост, над която не е желателно да се кара. Ако не се лъжа беше 200км/ч.

Rammbon

Приятел има една кола автоматик със 7 скорости. При 130км/ч се включва 6-ста и като се подава нормално газ. На 7-ма върви с 260км/ч, но и двигателя е 5000куб/см с над 360к.с. Всичко е фабрично, но само е махнат ограничителя на скороста. По километраж е 320 :) Нормално е по магистралите вече да е 140км/ч. Това е нормална скорост за колите среден клас и нагоре модели след 1996г , като Ауди 100, Опел Омега, БМВ , разни бенцове и други. Друг е въпроса , че има много кухи глави с трошки и дори мангали с  и без книжки. Карат като на моравата на село, все едно са само те на пътя. Само тези високо скоростни пътища не ми са ясни къде ги има в България :(

admin

Цитат на: Boroman21 - Петък, 03 Февруари, 2012, 13:15:33
В Германия, където няма ограничение има препоръчителна скорост, над която не е желателно да се кара. Ако не се лъжа беше 200км/ч.

Няма такова нещо! Препоръчителната скорост е 130 км/ч и го пише на всяка табела на влизане в Германия.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Както и да гледам 140 км/ч, малко хора ги касае. Много са малко тези които карат с такава скорост. Още по-малко ще ги притесни дали са с 50 отгоре или 40 (ако е 140 км/ч). И с 200 км/ч да разрешат, ще си карам както и сега 110-120 км/ч, по магистрала. Интересно е друго, само на Балканите (Гърция, Сърбия, Румъния и България), по националите има такива безсмислени ограничения от 50 км/ч. Дори и Гърция абсолютно по същия начин, край на ограничението (значи 90), след 150 метра 50 км/ч. Това и със състезателна кола не може се постигна. Последните години, се опитвам да спазвам приблизително ограничението за скоростта. Това единствено може да стане, както караш с 90, след завоя 50 км/ч или бяла табела с населено място, само дето е доста в страни селото. Само и единствено със скачане на спирачките, т.е. внезапно спиране, което е забранено и глупаво. Във Франция, където има някакви къщи или кръстовище без кръгово, масово е 70 км/ч, където е широко има и 90. Където е опасно, има изкуствени стеснения (с камион едва се минава). И практически, всеки нарушава и който изгори, изгори.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Boroman21

Цитат на: admin - Петък, 03 Февруари, 2012, 14:52:03
Цитат на: Boroman21 - Петък, 03 Февруари, 2012, 13:15:33
В Германия, където няма ограничение има препоръчителна скорост, над която не е желателно да се кара. Ако не се лъжа беше 200км/ч.

Няма такова нещо! Препоръчителната скорост е 130 км/ч и го пише на всяка табела на влизане в Германия.

Става въпрос за отсечките където по принцип  няма ограничение и там всеки може да си кара с каквато скорост може и смее.Ако не се лъжа все пак има едно ограничение от 90мили/ч.Това съм го чул от предаването Пета предавка докато пробваха едно Ауди.Ся дали е така или не нз :)

LKW

#22
А бе вие пияни ли, пишете във форума? Админа, ти обясни, а и аз в по горните постове съм го написал. 130км/ч, е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА СКОРОСТ, за Германия и не си мисли, че всеки там на магистралата кара с колко му може колата. Ограничение от 90 като максимум няма никъде в Германия, нито на магистрала, скоростен път, национал. С това нямам предвид ограничения поради населено място, отбивка, ремонт, задръстване и др. В мили/час, се мери скороста в Англия.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

DeDo Vi

Цитат на: LKW - Петък, 03 Февруари, 2012, 19:41:18
А бе вие пияни ли, пишете във форума? Админа, ти обясни, а и аз в по горните постове съм го написал. 130км/ч, е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА СКОРОСТ, за Германия и не си мисли, че всеки там на магистралата кара с колко му може колата. Ограничение от 90 като максимум няма никъде в Германия, нито на магистрала, скоростен път, национал. С това нямам предвид ограничения поради населено място, отбивка, ремонт, задръстване и др. В мили/час, се мери скороста в Англия.
Абе Баце баш ме брига за скапаните шваби. Най ще ми е кеф ако се изтрепат до крак по аутобаните, жив човек да не остане в Германия. Въпроса е.... наще джигити как да вразумим та да не дават фира млади и невинни хорица по пътищата.

ivopifeca

#24
Цитат на: driver1 - Сряда, 01 Февруари, 2012, 20:05:35
Скоростта от 140км/ч. е максимално допустима, но не е задължителна. Ако при скорост 120км. един Трабант би се разпаднал (или прогнила италианска таратайка), то за съвременен, нов автомобил си е съвсем нормално да върви и по-бързо. Друг е въпроса дали задкормилното устройство винаги ще успява да съобрази скоростта си със своите и на автомобила възможности.
Колега, как го изчисли, че само от италианските автомобили има изгнили таратайки? От немските, няма такива-Опела той, никога не гние, БМВ-не гние и още други марки да не ги изброявам. По-скоро трябва да посочим изгнилите ни пътища, като причина скоростта да не надхвърля даже и 100км/ч.

g_dandy

Максималната скорост за движение на какъвто и да било път в която и да е държава е функция  от качеството на пътищата и от състоянието на автопарка. Не на последно място е и манталитетът на участниците в движението. Онази вечер пътувах до 1 село до Кърджали, на 3 места по пътищата имаше коли в канавките, смятайте какво беше състоянието на пътя и каква беше адекватната реакция на въпросните водачи при такъв път.

Rammbon

Цитат на: ivopifeca - Събота, 04 Февруари, 2012, 10:25:27
Цитат на: driver1 - Сряда, 01 Февруари, 2012, 20:05:35
Скоростта от 140км/ч. е максимално допустима, но не е задължителна. Ако при скорост 120км. един Трабант би се разпаднал (или прогнила италианска таратайка), то за съвременен, нов автомобил си е съвсем нормално да върви и по-бързо. Друг е въпроса дали задкормилното устройство винаги ще успява да съобрази скоростта си със своите и на автомобила възможности.
Колега, как го изчисли че само от италиянските автомобили има изгнили таратаики?От немските няма такива-Опела тои никога не гние,БМВ-не гние и още други марки да не ги изброявам.По скоро трябва да посочиме изгнилите ни пътища,като причина скоростта да не надхвърля даже и 100км/ч.
Ако говорим за коли, германиските също гният много отдолу, като VW, Mercedes, Opel,Ford . А за скороста по пътищата и дупките, пак зависи от модела МПС. При един и същи път с дупки, колитеот малък клас ще се разпаднат, а вътре се чувстваш като в консервена кутия. Ако минеш по същия път с кола от по-висок клас, дупките почти не се усещат, ако е с кола от висок клас, даже не се усещат, съответно и скоростта ще е по-висока. Примерно по последните километри на магистрала Тракия , ако се кара Опел Астра с 110км/ч се усеща едно люлеене. Ако си с BMW 5, при същата скорост нищо не се усеща. А и този път е чудесен за скорост и над 250км/ч на сух асфалт.
За новия закон за увеличаване на скоростта, ако ще става бела и при 80км/ч може да се случи и със жертви и с 50км/ч. Къде без колан или неотворен AirBag или от неопитност и гъзарлък пред мацка.

dimich87

Цитат на: Rammbon - Събота, 04 Февруари, 2012, 11:39:52
За новия закон за увеличаване на скоростта, ако ще става бела и при 80км/ч може да се случи и със жертви и с 50км/ч. Къде без колан или неотворен AirBag или от неопитност и гъзарлък пред мацка.

Има голяма разлика с каква скорост ще се движи МПС-то при удар. Защото не се увеличава силата на удара правопропорционално на скоростта, а се увеличава с квадрата на скоростта. Или с пример: при 50км/ч и при 100км/ч за челен удар на лека кола с маса 1тон, силата с която ще се ударят ще бъде
за 50км/ч силата е 96450 нютона което е 9,645тона
за 100км/ч силата е 385802 нютона което е 38,580 тона.
скоростта се увеличава 2 пъти, но силата на удар се увеличава 4пъти.

admin

Цитат на: dimich87 - Събота, 04 Февруари, 2012, 13:01:20
Има голяма разлика с каква скорост ще се движи МПС-то при удар. Защото не се увеличава силата на удара правопропорционално на скоростта, а се увеличава с квадрата на скоростта. Или с пример: при 50км/ч и при 100км/ч за челен удар на лека кола с маса 1тон, силата с която ще се ударят ще бъде
за 50км/ч силата е 96450 нютона което е 9,645тона
за 100км/ч силата е 385802 нютона което е 38,580 тона.
скоростта се увеличава 2 пъти, но силата на удар се увеличава 4пъти.

Правилно! И вероятно заради това дори и в доста по-развити държави не си позволяват да увеличават максимално допустимата скорост на движение. Изключение прави Германия, но както каза Дедо, много успешно се трепят там. Че имат добри магистрали и автомобили няма спор, но при ПТП щетите са безобразни в следствие на високите скорости.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

 :D :D :D Малииииииииииии шо бараки разглобихте не е истина  :D :D :D :D
Скоростта си е скорост и ако шарниро или шенкело са пред изпадане ше си паднат и при 10км/ч ,но има една константа ,която не се променя и при 10км/ч и при 200км/ч и се нарича време за реакция  ;) колите са усъвершенстват ,хората не  ;)
Тоест Ви го разясним за ко иде реч,кога ръгне да стаа жмело при еднакво време за реакция ,но при различна скорост на движение ,изминатото разстояние драстично се увеличава.
;)
От тук повечко Ви не мъцам да видим ,че сгревате ли или не.
По логиката за разглобването на бараките мислим мойта мецка до са да се разкинала на болтчета и ламаринки бре оти бацко си фиска и не я пази  ;) обаче она си джелезо оше си е у комплект със сите търкала.


Бриги Магнито