• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Със 140 километра в час

Започната от admin, Вторник, 31 Януари, 2012, 22:40:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Одобрявате ли увеличаването на максималната скорост по родните магистрали?

Одобрявам
26 (55.3%)
Не одобрявам
21 (44.7%)
Нямам мнение
0 (0%)

Общ брой гласове: 45

admin

Попаднах на тази статия и реших да ви попитам дали одобрявате увеличаването на максималната скорост по родните магистрали?

Предложението на правителството максималната скорост по магистралите да стане 140 км в час осъществява мечтата на мутрата и простака с ауди и или беемве, който така или иначе кара с максимална скорост и се държи сякаш пътят е негов. Сегашното предложение удовлетворява само неговите нужди. От това увеличение на скоростта няма да последва нищо повече, освен да намалеят глобите за същите тези нахалници, които карат с по 180 на магистралата. Ако досега нарушението им е било голямо, сега ще стане по-малко и ще им намалеят глобите.

Като мотив за увеличение на скоростта премиерът Борисов изтъкна неотдавна, че за модерните коли това е добра скорост, нормална. А кой му каза, че в България карат модерни коли? Подобни аудита и мерцедеси карат предимно мутри, далавераджии, контрабандисти. Масата българи карат малолитражки и то на средна възраст 15 години. Тоест - премиерът изразява интересите на мутрите, а не на средния българин.
Как тези стари малолитражки ще се движат по лелеяните магистрали на Борисов, като там ще фучат състезатели, които приемат увеличението на скоростта като освобождение от задължения въобще?
Самият Борисов неотдавна сам призна, че минал по новата магистрала със 180 км в час. После каза, че се пошегувал. Разбира се, никой не се съмнява, че е карал със 180 км в час, в стила на гореспоменатите състезатели с "модерни коли".

Цялата статия: http://e-vestnik.bg/13743/sas-140-v-chas-po-magistralata-mechtata-na-mutrata-i-prostaka-e-osashtestvena/
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ИванТ

Статията към новината е написана в твърде негативен стил, който аз определено не споделям. Този законопроект е една съвсем хубава вест, не само обхваща максималната скорост за движение по автомагистралите, но и дефинира понятието "скоростен път", което явно все по-често ще се среща в България.
На анкетата, аз одобрявам новото ограничение, не мисля, че ще доведе до повече инциденти или до влошаване на екологичната картина.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

admin

Аз пък не одобрявам абсолютно по никакъв начин увеличаването на скоростта по родните магистрали, доколкото могат да се нарекат така. В подкрепа добавям линк към сайт с информация за максимално разрешените скорости по европейските пътища. С изключение на Германия, нито една друга държава не си е позволила подобно нещо. Нужно ли е да правя сравнение между качеството на магистралите в България и останалите държави? Но ние като едни истински иноватори ще го направим и след това ще оплакваме за пореден път недалновидността на управниците ни.

http://www.europe.org/speedlimits.html
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

LKW

Никъде в Западна Европа няма ограничение за магистрали 140 ,масово са по 120-130(даже преди в Испания беше 110 но го увелечиха на 120) , дори в страна като Германия препорачитената скорост е 130.Става ме повече европейци от баш европейците.Сега безнаказано хората ще си джиткат със 160 ,че и мало више.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

DeDo Vi

Абе ако имахме магистрали в нашата усрана държава, тогава да говорим за такива бесни скорости. А ние какво имаме?????? Тъй наречените от бате Бойко "магистрали" са пълна пародия на истинските магистрали. На магистрала Тракия си е направо лунен терен, друса та знае ли се. Ако мутрона настъпи БМВ-то с 180км/ч. нали че се разлетят носачи и джанти бре. А и докато набере споменатата скорост тя "магистралката" е свършила.

petargv

Аз също не съм съгласен с тези изменения все пак не само аудита и бмв-та могат да поддържат такава скорост разни други "брички" на по 15 - 20 години с малко по-мощни двигатели мога да дам няколко примера но мисля че всеки един ги е срещал по пътищата. Разни тийнейджъри взели от мама и тати някой лев и готово. Да не забравяме, че един такъв може да предизвика ПТП и да нарани други шофьори.

admin

Цитат на: DeDo Vi - Сряда, 01 Февруари, 2012, 10:17:42
Абе ако имахме магистрали в нашата усрана държава, тогава да говорим за такива бесни скорости. А ние какво имаме?????? Тъй наречените от бате Бойко "магистрали" са пълна пародия на истинските магистрали. На магистрала Тракия си е направо лунен терен, друса та знае ли се. Ако мутрона настъпи БМВ-то с 180км/ч. нали че се разлетят носачи и джанти бре. А и докато набере споменатата скорост тя "магистралката" е свършила.

Дедо, и аз това казвам. Ние нямаме никакви магистрали, те решили да вдигат скоростта. Някой замислял ли се е защо например в Германия 130 км/ч е само препоръчителна скорост? Моят отговор е, че в Германия има регистрирани над 40 милиона превозни средства и всички тези превозни средства трябва да се движат по възможно най-бърз начин. Например пак там на извънградски пътища скоростта е 100 км/ч. Отново без аналог с други държави. Но ние нито сме Германия, нито ще станем. Ето и един нагледен пример за разликата между нас и тях.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

dimich87

На магистралите скоростта е нормална. Аз съм пробвал да се движа със 130 и никой не ме изпреварва. Но обикновенно си карам със 110-120. За извън градските пътища скоростта от 90км/ч може да се вдигне на 100. А ако се направят така наречените скоросттни пътища няма да имаме проблеми.
Има прекалено много бензиностанции заради които има безсмислени ограничения. Според мене покрай такива бензиностанции едно ограничение от 70км/ч е добре, а извънградско да си остане 90. И в най скоро време да очакваме скоросттните пътища.

DeDo Vi

абе мен ако питат, аз ще забраня в България да се карат каквито и да било автомобили докато не се направят някакви свестни пътища, че нали се вижда колко жертви даваме заради лоши пътища и превишена скорост. Но моето мнение е, че не толкова превишената скорост е причина за катастрофи а лошите пътища и НЕСЪОБРАЗЕНАТА скорост.

LKW

Петаре ти каква кола караш ,лична?Точно тези 15-20 годишни брички с малки двигатели не правят белите.Защото хората си знаят възможностите на колата и си карат нормално.В България се кара така защото западняка е карал коли и се е накарал , а хората в БГ тепърва почват да карат коли.Админа е качил много верна снимка.На запад хората имат култура а в БГ по пътищата е пълно с комплексари дето си мислят че като дават газ са некакви майстори , нещо "по-по най " от останалите.Хората в БГ разчитат на каското и не им дреме , колата става готова за седмица.Едно време как е било : като стане нещо колата ти стои така с месеци ,па се молиш на майстори ,па чакаш ред в сервиза , па чакаш за части.И хората за това по са пазили колитеси , а и в момента движението в БГ е уникално много всеки кара и не мисли ,пешеходци пресичат къде им падне.Просто това ни е манталитет.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

ИванТ

LKW, с последното Ви мнение не съм съгласен. Статистиката (в първата връзка от посочената страница) изнася съвсем различна фактолофия за броя на пътно-транспортните произшествия и фаталните изходи от тях. Съвсем логично е да се отбележи и броя на превозните средства през 1966 година, 1974 година, 1983 година и 2010 година и условията при използването им. Макар и да съм сравнително млад, на фона на общата възраст на посетителите във форума, добре си спомням, колко малко автомобили имаше през 1991 година, през 1994 година, през 1998 година и колко рядко се използваха те.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

LKW

Е нали точно това и аз казвам ,че едно време колите са били с пъти по малко от сега.Нещо не си ме разбрал май.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

driver1

Скоростта от 140км/ч. е максимално допустима, но не е задължителна. Ако при скорост 120км. един Трабант би се разпаднал (или прогнила италианска таратайка), то за съвременен, нов автомобил си е съвсем нормално да върви и по-бързо. Друг е въпроса дали задкормилното устройство винаги ще успява да съобрази скоростта си със своите и на автомобила възможности.

ivopifeca

Пълна лудост и простотия е това,нещо много почнаха да бият барабаните управниците ни с тези пътища,направиха една две отсечки и сега чак си правят реклама-демек са построили супер пътища та може и с 140 вече >:(Не да се увеличава,ами да се намали трябва,некъде на около 100-110 макс.

admin

Цитат на: driver1 - Сряда, 01 Февруари, 2012, 20:05:35
Скоростта от 140км/ч. е максимално допустима, но не е задължителна. Ако при скорост 120км. един Трабант би се разпаднал (или прогнила италианска таратайка), то за съвременен, нов автомобил си е съвсем нормално да върви и по-бързо. Друг е въпроса дали задкормилното устройство винаги ще успява да съобрази скоростта си със своите и на автомобила възможности.

А как би коментирал например Швейцария? Там няма Трабанти и "прогнили италиански таратайки", обаче скоростта по магистралите е 120 км/ч.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!