• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Японски трактори втора употреба

Започната от sasho2202, Събота, 04 Февруари, 2012, 23:15:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sasho2202

Колеги,напоследък нашият пазар е залят от тези тракторчета.Иакам да знам какво вие мнението за тях,като странични наблюдатели.Аз работя за фирмя директен вносител,и съм ги виждал преди и след реставрацията.Въпросът ми не е за идеите на фирмата в която раотя, а просто искам да видя какво мислят хората.Ако някой има въпроси за тези тракторчета може да пита.
"Човек не трябва да живее в пепелта,а трябва да се възроди от нея" Ърнест Хемингуей

sasho2202

"Човек не трябва да живее в пепелта,а трябва да се възроди от нея" Ърнест Хемингуей

Бриги Магнито

Мислим от де да сберем 3500 каймета си узмем едно от 16к.с. и да си шпорим из нивите.
Според мен е тъпня,че не ги дават на лизинг,така мислим де,то па нема с кво.


Бриги Магнито



loshdancho

Да ти кажа за първи път чувам дай малко инфо. линк....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 04 Февруари, 2012, 23:45:44
Да ти кажа за първи път чувам дай малко инфо. линк....
Линка баце е из пътищата ,само около Ст.Загора ги има мислим на 4-5 места,след Сливен пак,на влизане в Кърджали пак,на околовръстното на София на втората отбивка за Г.баня пак у нета линк има само мислим за Ст.Загора за китайските,но друго си е японче. ;)
Туй АПК работата с нет не бишка ,сака си оране. ;)


Mandor

То лозето иска мотика, а не молитва.
Сега има европрограми за обновяване на техниката. А тези тракторчета дали могат да се финансират от там?
Темата е интересна, може ли повече подробности.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

sasho2202

По принцип,тракторчетата не са лоши.Но в повечето случаи са прекалено амортизирани.Има марки които са проблемни."Хиномото"-проблеми с двигателите и скоростите,имат и много калпава електроника."Митсубиши"-много нежни скорости,на по-новите модели електрониката."Исеки"-те са произведени по лиценз на "Митсубиши" -но те провлачват лесно и бутала."Кубота"-малко коне,а много пари.Всички тези преди палене,искат подгрев,иначе не палят.
Моят фаворит,поне за работа и ремонти по тракторите е"Янмар".Но по-старичките.Няма подгряване,въртиш и пали.Мотора малко по-твърдо работи,но са железни.
Всички който ги продават завишават конете.Който е мераклия да си копува да гледа надписите на предния капак.Пример:"Хиномото С174"-17коня,"Митсубиши Д1550"-15коня.За да ви върши работа трактора трябва да е над 18 коня.Може да влачи плуг с две тела,чизел,по-малка брана/120 сантиметра/,пръскачка/300литра/.Лошото е че,продавачите казват че има резервни части за тях,но няма.Тези тракторчета са произведени за азиатския пазар и частите са много кът.Набавят се от един магазин в Атина.И то за определени модели.Ако си копувате трактор, и продавача ви каже че може да влачи плуг с 3 тела,вземете си с 2.Така ще удължите живота на тракторчето.И накрая за гаранцията.Тя е само за двигателя-1година.Непокрива скоростите който са проблемни-една зъпчатка е 300лева,а те чупят най-малко 3.
"Човек не трябва да живее в пепелта,а трябва да се възроди от нея" Ърнест Хемингуей

Бриги Магнито

Арно за техникъл супорта оно по-арно ,че ми дойде едно ЮМЗ ма нали съм си мазохист сакам ми е гадно .
От къв зор не се продават на духинг баце,мое ли ни светнеш?


sasho2202

#7
Зашото ще ги изловят за данъци.Иначе ти го продават за 5000 лева, а фактурката ти е за 1800 най-много.Пък и гледат да си лапнат мангизите веднага.
"Човек не трябва да живее в пепелта,а трябва да се възроди от нея" Ърнест Хемингуей

georgi87

Е па то по-добре човек верно да си вземе нещо Руско че поне части има за него.По Русия видях че трактор Беларус се произвежда и в момента и правят трактори на външен вид заоблени като западните.

Бриги Магнито

Цитат на: georgi87 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 14:33:23
Е па то по-добре човек верно да си вземе нещо Руско че поне части има за него.По Русия видях че трактор Беларус се произвежда и в момента и правят трактори на външен вид заоблени като западните.
Бе праат си ората ние нали сме тарикати и завода у Карлово му таковахме таковата,ма ко ни е бре пара бол,че мааме рана маде ин ЕО и зеленчуци маде ин Греко,Туркиш или Македониш силни сме.
Но истината,че за малка ферма в момента тез японски тракторчета са най-доброто като цена ,имаше и Сръбски тракторчета,но нещо май на нашият пазар отсъстват .


sasho2202

В момента колегата от Карлово има най-добри цени,но куца от към ремонти.То и ние де :).В София,Сливен/квартал Речица/,София,Сандански/Ново Делчево/,Исперих,са наши бази.
Ако има някой желание да си купи такъв трактор,да пита.Аз ще му кажа за модели,цени/наи ниските сред вносителите/,характеристики и други.Защото повечето са чуруци. :)
"Човек не трябва да живее в пепелта,а трябва да се възроди от нея" Ърнест Хемингуей

kdjolev

Всички Японски трактори, произведени за употреба в Япония, са предназначени за много тежка
работа  с фреза,  в оризовите блата, където, фрезата  върти тинеста почва на дълбочина 25-30 см
При тези тежки условия на работа, Японските производители на трактори винаги монтират по-мощни двигатели, които, при голямото натоварване на фрезата, в тинята, редуцират мощността си, върху силоотводния вал, с около 3-4 конски сили надолу.. Никой Японски производител на трактори не произвежда двигатели през 1 конска сила, обикновенно се монтират двигатели през 2-3-4 к.с., понякога  заимствовани от друга Японска фирма, производител на по- качествени двигатели. Във всички тези случай, Японските трактори, произведени за самата Япония, се обозначават с мощността на силоотводния вал, а не на двигателя. Извън Япония, където техните
трактори не работят при трудните условия на оризовите блата, конските сили на двигателя са равни на конските сили  на силоотводния вал. Тоест, трактор с двигател 24 к.с. и силоотводен вал,
при Японсите условия - 20 к.с,  пристига у нас като 20 к.с.,  което, за нашето земеделие без блатнести оризови почви, вече не е вярно. Всеки Японски трактор, извън Япония, е с обща мощност такава каквато е мощността на двигателя му. Данни за мощността на Японските трактори, базирани върху мощността на двигателите им, могат да бъдат взети от каталозите на  Японските производители.
Японските трактори, втора употреба, се изнасят противозаконно, по света, от Японски предпиемачи, които нямат дадени, официално, търговски права върху тях от Японските производителите и, съответно, нямат производствени права върху тях, тоест  НЕ РЕЦИКЛИРАТ в Япония. Тази търговия по света е позната като – grey market.  Всички трактори, втора употреба , внесени от Япония, се рециклират по света от съответния вносител, който, в случай че рециклира, дава  ГАРАНЦИЯ НА ВСИЧКО ПО ТРАКТОРА. Трактори, обявени като рециклирани, но, само с  ГАРАНЦИЯ НА ДВИГАТЕЛЯ ,   са  под въпрос  , и  могат да Ви изложат на дълга поредица от транспортни разходи и ремонти, ту на една част, ту на друга.
Винаги, при покупка, залагайте на  ГАРАНЦИЯ НА ВСИЧКО ПО ТРАКТОРА



SEMPER

Маркирането на мощността е въпрос на стандарти, и се прави според нормативната уредба на съответната държава, а не според желанията на производителя.

Ако се мери мощността при маховика определено ще е по голяма, отколкото ако се мери на края на силовите агрегати - примерно на главините на колелетата. Защото при предаването е нормално да има загуби.

Естествено мощността,която е описана  в документацията е само за сведение когато става дума за втора употреба.
Няма какво да разясняваме точно в този форум, че при експлоатация е нормално малко кончета да умрат.


А специално за БГ - "заводското" рециклиране е маркетингов трик ползван от хитрите търговци. Подобренията се правят у нас, и в повечето случаи са колкото да улеснят продажбата. А в повечето случаи такава техника идва у нас чак като и е свършил експлоатационния живот

Така че като се купува нещо такова - въпрос на преценка, трябва човек да си отваря очите на четири, и в крайна сметка е въпрос на късмет.

Поне според мен такова читаво тракторче ще е много полезно в сравнително малко стопанство.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

sasho2202

От 6.03 до 10.03. се провежда агроизложението в Пловдив.Ако някой се интересува от японската техника и инвентар мога да му помогна.Нашата фирма сме пред палата 3/няма да и кажа името-не дават кинти за реклама :)/.Питайте за Сашо.Пък и ще е готино да се запозная с някой от форума.
"Човек не трябва да живее в пепелта,а трябва да се възроди от нея" Ърнест Хемингуей

actros 6

Ако имам път ще мина че имам някой въпроси. :)

actros 6