• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Японски трактори втора употреба

Започната от sasho2202, Събота, 04 Февруари, 2012, 23:15:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kdjolev

Употребяваните Японски трактори на нашия пазар са два вида - 1. Измити с гаранция на двигателя и 2. Изцяло рециклирани в България с всичко гаранция по трактора.
Две фирми в България - www.agrabg.com - В. Търново и
www.tractors-ktm.com - Петрич рециклират и продават Японски трактори с пълна гаранция. При всяка от фирмите
тракторите се разглобявнат основно, всички износени части се подменят с нови, годните части се промиват щателно и смазват, старата износена боя се смъква с пясъкоструика,
тракторът се грундира и пребоядисва с качествени автолакове. Тракторите излизат нови с гаранция на всички части и възли по тях. Фирмите представят тракторите си по интернет заснети от всички възможни фотографски ъгли за най-пълна информация.
Изборът е ваш.

kdjolev


Бриги Магнито

kdjolev  ,бацко решил съм да си закупувам такъв трактор дай акъл кво да гледам при избора.
Принципно дирим да не е 4по4 оти били скъпи,да е до 16 кончета оти сакало се завежда тук там,да оди на преглед и такива щуротии.
А принципно ми требва да е неква машинка дет мое се кичи с кофи,гребла,рала,сенокосачки и прочее.
Принципно естественно че ги гледам при избор у парата и нормално такъв индианец кат мен да гризнее дръвцето,та мъцни нещо по което да се ориентирам у ситуацията.

Естественно мое всичко дет съм изброил ма ич да не е така ,тъй че приемам акъл и относно това.
Примерно да купим тракторче дет е към 20 и кусур кончета па да го пишем че 14 и прочее.
Мерси мноо ако светнеш бацко


Бриги Магнито



Бриги Магнито

Реших да споделя едно свое мнение относно споменатите из темата търговци и то е ,че г-жата на г-на от Карлово се е взела насериозно и има добро търговско отношение към хората само до момента докато им прибере парите имайте го в надпредвид.

Иначе от известно време съм собственик на такова тракторче(не закупено от Карлово) и трябва да ,Ви споделя,че като цяло съм много доволен от него като техника,но апетита идва с храненето и ако не Ви трябва за градината или за 1-2 пъти годишно е по-удачно да си търсите не мини,а трактор с поне 40к.с.


kdjolev

Твърдението че мощността на Японските трактори е това което е написано върху тях не е вярно. Например, по тази логика трактор Yanmar F 7 трябва да е 7 к.с. а той е с двигател 21 к.с., Трактор Kubota B 1600 трябва да е 16 к.с. а той е с двигател 20 к.с. и т.н. Въпросът с мощността на Японските трактори е от компетентността на най-добрите вносители, които могат да ви докажат документално характеристиката на всеки трактор. Твърдението че няма резервни части за Японските трактори също не е вярно. Съседна Гърция предоставя много резервни части а от САЩ и Япония могат да се доставят всякакви нови или употребявани части - отново въпрос на компетентност на вносителя.
Твърдението че всички вносители продават употребяваните Японски трактори само с гаранция на двигателя също не е вярно. Две фирми -
www.agrabg.com - В. Търново и www.tractors-ktm.com - Петрич продават изцяло рециклирани /фабрично нови/ трактори с всичко гаранция по тях. Фирмата "agrabg" подпомага финансово своите клиенти със собствен безлихвен лизинг

emilpopoff

Цитат на: kdjolev - Събота, 05 Октомври, 2013, 09:24:44
Твърдението че мощността на Японските трактори е това което е написано върху тях не е вярно. Например, по тази логика трактор Yanmar F 7 трябва да е 7 к.с. а той е с двигател 21 к.с., Трактор Kubota B 1600 трябва да е 16 к.с. а той е с двигател 20 к.с. и т.н. Въпросът с мощността на Японските трактори е от компетентността на най-добрите вносители, които могат да ви докажат документално характеристиката на всеки трактор. Твърдението че няма резервни части за Японските трактори също не е вярно. Съседна Гърция предоставя много резервни части а от САЩ и Япония могат да се доставят всякакви нови или употребявани части - отново въпрос на компетентност на вносителя.
Твърдението че всички вносители продават употребяваните Японски трактори само с гаранция на двигателя също не е вярно. Две фирми -
www.agrabg.com - В. Търново и www.tractors-ktm.com - Петрич продават изцяло рециклирани /фабрично нови/ трактори с всичко гаранция по тях. Фирмата "agrabg" подпомага финансово своите клиенти със собствен безлихвен лизинг

Колега не съм на "ти" съм земеделската техника но и аз проявявам интерес към тези тракторчета. По принцип за въпроса с трактовката с "конските сили" е малко разтеглив защото сигурно знаеш,че има няколко стандартизации за мощността например японците мисля, че беше JIS стандарт измерват конските сили без допълните и периферните агрегати(със свалено предаване(т.е без ремъците към тези възли) към климатик, генератор, хидравлична помпа на сервото на волана и т.н) което си някъде към до към 5% повече, а пък в САЩ измерват мощността на двг-то без изпускателната система което си 2-3 % по-високи показатели и пр. В Европа е приета DIN стандарта за измерване на мощността където се включват и периферните възли+ изпускателната с-тема. Затова и според мен има такива разлика в конските сили приравнени към "нашата" стандартизация.

dimich87

Много са хубави японските тракторчета, но само на приказки от продавача. Като дойде в ръцете на обикновенните земеделци почват мъките.
Имаме самоходно шаси и от 10-тина години сме го пригодили с навесна система. Закачаме плуг и култиватор. Доволни сме от работата, която ни върши. Един комшия преди 3 години започна да обработва градина като нас. Все и говореше че руското за нищо не става и е ноправдано да се експлоатира. Да сме си вземели японски трактор и ще се родим. Така като започва се хвърли на японски трактор Кубота (не знам каква мощност е точно). Купи инвентар за него (плуг и фреза). Още първата година като го взема беше с година гаранция. Гореше масл, но не го отремонтираха с мотива че е нормално за трактор втора употреба. В началото по малко, а сега на няколко часа работа го гледам комшията с едно шише долива.
Оранта е слаба работа, прилича на оране с кон. Ние с шасито заораваме по 25-30см с единичен голям плуг. Сериозни ремонти не сме правили, освен на единия ръкав припасване на нови болтове.
За момента ако имаме работа и на достъпна цена нов владимировец бих предпочел него пред японски трактор. Проблема е че нямаме вече работа (по точно не си заслужава да се работо).

kdjolev

По повод публикуваните съвети за покупка на Японски трактори втора употреба от 05.02.2012 на някакъв "капацитет" Сашо, се чувствам задължен да споделя следното :
1. Тракторите Хиномото съвсем не са проблемни. Произвеждат се от фирмата "Hitachi Construction Machinary". Фирмата "Toyosha" ги пуска първи в Япония през 1950 година, докато Кубота започва проишзводството си на трактори едва през 1960 година. Днес Хиномото произвеждат цялото задвижване на американските трактори "Massey Ferguson" и са експерт в производството на здрави, дълготрайни и удобни трактори на най-конкурентните цени в света. Ние от "Аграбг"
ги рециклираме и продаваме с всичко гаранция по тях от 1996 година
и от тогава до сега нямаме нито една рекламация за тях. Намираме всички необходими части.
2. Тракторите Исеки не са лиценз на Митсубиши а се произвеждат с двигатели Митсубиши и Исузу. Изключително добри трактори. Фирмата е основана през 1927 година и днес има оборот от 10 милиарда долара.
3. Фирмата Янмар произвежда най-добрите двигатели в света и по отнощение на двигател Янмар са най-добрите трактори в своя клас
4. Надписите по Японските трактори въобще не означават конските им сили. Японците единствени в света кръщават тракторите си според минималната мощност на силоотводния вал на трактора при работа в оризищата, където фрезата върти 30 см. кал. Мощността на двигателите им няма нищо общо с написаното върху тях. Надписите са валидни само за Япония и за условията на работа там.
5. Внасяните у нас употребявани Японски трактори са произведени само за Япония и отговарят на специфичната Японска характеристика,
различна от Европа и САЩ
6. Частите за Японските трактори въобще не са кът за компетентния вносител. В съседна Гърция се продават доста нови части, от Американските тракторни морги могат да бъдат закупени всякакви употребявани части, а Японските производители могат да предоставят всичко на по-високи цени.
7. В България две фирми рециклират Японски трактори и продават тракторите си със 100 % гаранция. www.agrabg.com - Велико Търново и www.tractors-ktm.com - Петрич рециклират тракторите си до състояние - фабрично нови - и ги продават с всичко гаранция. Фирмата Аграбг подпомага клиентите си със собствен безлихвен лизинг

Бриги Магнито

kdjolev не се коси баце кой кво писал,оди при конкурента ти у Ст. Загора ти обясни туй онуй и ,че си пукнеш от смех.
Арно лафи момчето и ош по-арно си верва,че му вервам.

Я мъцни у твойто фирме как сте с инвентаро съответно лизинга дет го мъцаш важи ли и за инвентаро,оти една мини-балировачка млати цена колко две тракторчета(примерно)
Питам оти язека съм любител и нема от де да изръсим едно 5-10 хилки за инвентар накуп,ами се ще да си го имам тамън целия,че живота кратък.


rolly_s

Цитат на: Бриги Бичкията - Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 20:43:04
kdjolev не се коси баце кой кво писал,оди при конкурента ти у Ст. Загора ти обясни туй онуй и ,че си пукнеш от смех.
Арно лафи момчето и ош по-арно си верва,че му вервам.

Я мъцни у твойто фирме как сте с инвентаро съответно лизинга дет го мъцаш важи ли и за инвентаро,оти една мини-балировачка млати цена колко две тракторчета(примерно)
Питам оти язека съм любител и нема от де да изръсим едно 5-10 хилки за инвентар накуп,ами се ще да си го имам тамън целия,че живота кратък.
Е не моа се сдържа- ше те цуням.
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

Бриги Магнито



Deadhoreseman

А нещо за http://kubota.tractor.bg/ да кажете ?

А и забелязах,че някой малко лъжат с мощността на тракторите.Примерно във http://agrabg.com/ трактор Iseki TU220 го пишат 25 к.с. В този сайт http://www.tractordata.com/ проверих и пише,че е 22 к.с. или Iseki TL1900 го пишат 25 а всъщност е 19...

Бриги Магнито

Цитат на: Deadhoreseman - Четвъртък, 23 Януари, 2014, 22:27:15
А нещо за http://kubota.tractor.bg/ да кажете ?

А и забелязах,че някой малко лъжат с мощността на тракторите.Примерно във http://agrabg.com/ трактор Iseki TU220 го пишат 25 к.с. В този сайт http://www.tractordata.com/ проверих и пише,че е 22 к.с. или Iseki TL1900 го пишат 25 а всъщност е 19...
Че Баце това с конете най-арно го ползват именно в Ст.Загора.
Иначе ,когато търсих тракторче минах и от там останах с чувството,че собственика набляга повече на продажбата на гребла за челни товарачи отколкото на трактори иначе имаше бая хубави тракторчета естественно и на добра цена.
Определено и след това с покупките н инвентар ,погледа ми не е насочен към Ст.Загора


kdjolev

В отговор на Deadhorseman /необичаен прякор/ че agrabg.com лъжат за мощността на тракторите си публикувам следното опровержение
Тракторите Iseki TU 220 и Iseki TL 1900 са със един и същ двигател -
Isuzu 3AF1 - 1170 cc. И двата трактора са със мощност на двигателите си 25 кс. Не всички данни в източника на Deadhoreseman  са верни. На автора, както и на нашите клиенти ще покажем съвсем друг много по-достоверен източник за мощността на тракторите ни. Ние сме сериозна фирма и не е в мантгалитета ни да лъжем, господин Deadhorseman

Deadhoreseman

Нормално е така да кажете,че моя източник не е верен.Веднага мога да ви покажа и други сайтове където ще потвърдят информацията! А вие как ще ми докажете мощността на тракторите?!
Това го правят и на други места,не съм искал да направя лоша реклама на агра.бг просто дадох пример от там.А както каза и Бриги Бичкията в Ст.Загора също малко преувеличават.

Бриги Бичкията,вие от къде си купихте трактор и какъв? И най-вече доволен ли сте от него?

kdjolev

Веднага ще ти отговоря, приятелю. На някои места просто нямат техническа документация за  конкретните двигатели, а в интернет има толкова разнородна информация, че човек може да се обърка.
Започвам от началото - значи примерно отишъл си да гледаш едно тракторче. Да вземем за пример Iseki TU1700. TU1700 - означава, че реалната производителност на този трактор на ВОМ-а е 17 к.с. Японците са единствената нация, която си кръщава тракторите по реалната мощност, която дават на сило-отводния вал. Обикновено трактор, който дава 17 к.с. на сило-отводния вал има около 20-22 к.с. двигател, за да може при редуцирането на мощността през скоростната кутия да се получи посочената мощност на вала. Това е нещо като си купуваш кола - казват ти че е 150 к.с. (но това е мощността измерена на маховика на двигателя), а реално на гумата отиват около 110-115 к.с.
При конкретното Iseki TU1700 има и друг момент обаче. Iseki TU1700, Iseki TU1900 и Iseki TU2100 са със един и същ двигател, а именно 3AF1 - 1170 кубика. Ето списък с двигателите на някои трактори Iseki - http://www.det-isuzu.com/en/isuzu-diesel-motoren/toepassingen/iseki
В този случай TU1700 е с двигателя на TU2100, което означава, че на японците просто не им е било икономически изгодно да произведат 3 двигателя за тези 3 трактора, при което, както виждаш Iseki TU1700 изкарва 21 к.с. на ВОМ-а. Оставям изводите по-нататък на теб.  ;)

kdjolev