Японски трактори втора употреба
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 17:43:10 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Японски трактори втора употреба  (Прочетена 86456 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kdjolev
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 11:30:50 »
ОтговорОтговор

Употребяваните Японски трактори на нашия пазар са два вида - 1. Измити с гаранция на двигателя и 2. Изцяло рециклирани в България с всичко гаранция по трактора.
Две фирми в България - www.agrabg.com - В. Търново и
www.tractors-ktm.com - Петрич рециклират и продават Японски трактори с пълна гаранция. При всяка от фирмите
тракторите се разглобявнат основно, всички износени части се подменят с нови, годните части се промиват щателно и смазват, старата износена боя се смъква с пясъкоструика,
тракторът се грундира и пребоядисва с качествени автолакове. Тракторите излизат нови с гаранция на всички части и възли по тях. Фирмите представят тракторите си по интернет заснети от всички възможни фотографски ъгли за най-пълна информация.
Изборът е ваш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 11:30:50 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 14:52:25 »
ОтговорОтговор

kdjolev  ,бацко решил съм да си закупувам такъв трактор дай акъл кво да гледам при избора.
Принципно дирим да не е 4по4 оти били скъпи,да е до 16 кончета оти сакало се завежда тук там,да оди на преглед и такива щуротии.
А принципно ми требва да е неква машинка дет мое се кичи с кофи,гребла,рала,сенокосачки и прочее.
Принципно естественно че ги гледам при избор у парата и нормално такъв индианец кат мен да гризнее дръвцето,та мъцни нещо по което да се ориентирам у ситуацията.

Естественно мое всичко дет съм изброил ма ич да не е така ,тъй че приемам акъл и относно това.
Примерно да купим тракторче дет е към 20 и кусур кончета па да го пишем че 14 и прочее.
Мерси мноо ако светнеш бацко

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 14:52:25 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 11:14:14 »
ОтговорОтговор

Реших да споделя едно свое мнение относно споменатите из темата търговци и то е ,че г-жата на г-на от Карлово се е взела насериозно и има добро търговско отношение към хората само до момента докато им прибере парите имайте го в надпредвид.

Иначе от известно време съм собственик на такова тракторче(не закупено от Карлово) и трябва да ,Ви споделя,че като цяло съм много доволен от него като техника,но апетита идва с храненето и ако не Ви трябва за градината или за 1-2 пъти годишно е по-удачно да си търсите не мини,а трактор с поне 40к.с.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


kdjolev
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 05 Октомври, 2013, 08:24:44 »
ОтговорОтговор

Твърдението че мощността на Японските трактори е това което е написано върху тях не е вярно. Например, по тази логика трактор Yanmar F 7 трябва да е 7 к.с. а той е с двигател 21 к.с., Трактор Kubota B 1600 трябва да е 16 к.с. а той е с двигател 20 к.с. и т.н. Въпросът с мощността на Японските трактори е от компетентността на най-добрите вносители, които могат да ви докажат документално характеристиката на всеки трактор. Твърдението че няма резервни части за Японските трактори също не е вярно. Съседна Гърция предоставя много резервни части а от САЩ и Япония могат да се доставят всякакви нови или употребявани части - отново въпрос на компетентност на вносителя.
Твърдението че всички вносители продават употребяваните Японски трактори само с гаранция на двигателя също не е вярно. Две фирми -
www.agrabg.com - В. Търново и www.tractors-ktm.com - Петрич продават изцяло рециклирани /фабрично нови/ трактори с всичко гаранция по тях. Фирмата "agrabg" подпомага финансово своите клиенти със собствен безлихвен лизинг

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #19 -: Събота, 05 Октомври, 2013, 20:31:44 »
ОтговорОтговор

Твърдението че мощността на Японските трактори е това което е написано върху тях не е вярно. Например, по тази логика трактор Yanmar F 7 трябва да е 7 к.с. а той е с двигател 21 к.с., Трактор Kubota B 1600 трябва да е 16 к.с. а той е с двигател 20 к.с. и т.н. Въпросът с мощността на Японските трактори е от компетентността на най-добрите вносители, които могат да ви докажат документално характеристиката на всеки трактор. Твърдението че няма резервни части за Японските трактори също не е вярно. Съседна Гърция предоставя много резервни части а от САЩ и Япония могат да се доставят всякакви нови или употребявани части - отново въпрос на компетентност на вносителя.
Твърдението че всички вносители продават употребяваните Японски трактори само с гаранция на двигателя също не е вярно. Две фирми -
www.agrabg.com - В. Търново и www.tractors-ktm.com - Петрич продават изцяло рециклирани /фабрично нови/ трактори с всичко гаранция по тях. Фирмата "agrabg" подпомага финансово своите клиенти със собствен безлихвен лизинг

Колега не съм на "ти" съм земеделската техника но и аз проявявам интерес към тези тракторчета. По принцип за въпроса с трактовката с "конските сили" е малко разтеглив защото сигурно знаеш,че има няколко стандартизации за мощността например японците мисля, че беше JIS стандарт измерват конските сили без допълните и периферните агрегати(със свалено предаване(т.е без ремъците към тези възли) към климатик, генератор, хидравлична помпа на сервото на волана и т.н) което си някъде към до към 5% повече, а пък в САЩ измерват мощността на двг-то без изпускателната система което си 2-3 % по-високи показатели и пр. В Европа е приета DIN стандарта за измерване на мощността където се включват и периферните възли+ изпускателната с-тема. Затова и според мен има такива разлика в конските сили приравнени към "нашата" стандартизация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #20 -: Събота, 05 Октомври, 2013, 21:23:08 »
ОтговорОтговор

Много са хубави японските тракторчета, но само на приказки от продавача. Като дойде в ръцете на обикновенните земеделци почват мъките.
Имаме самоходно шаси и от 10-тина години сме го пригодили с навесна система. Закачаме плуг и култиватор. Доволни сме от работата, която ни върши. Един комшия преди 3 години започна да обработва градина като нас. Все и говореше че руското за нищо не става и е ноправдано да се експлоатира. Да сме си вземели японски трактор и ще се родим. Така като започва се хвърли на японски трактор Кубота (не знам каква мощност е точно). Купи инвентар за него (плуг и фреза). Още първата година като го взема беше с година гаранция. Гореше масл, но не го отремонтираха с мотива че е нормално за трактор втора употреба. В началото по малко, а сега на няколко часа работа го гледам комшията с едно шише долива.
Оранта е слаба работа, прилича на оране с кон. Ние с шасито заораваме по 25-30см с единичен голям плуг. Сериозни ремонти не сме правили, освен на единия ръкав припасване на нови болтове.
За момента ако имаме работа и на достъпна цена нов владимировец бих предпочел него пред японски трактор. Проблема е че нямаме вече работа (по точно не си заслужава да се работо).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kdjolev
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #21 -: Неделя, 06 Октомври, 2013, 09:08:03 »
ОтговорОтговор

По повод публикуваните съвети за покупка на Японски трактори втора употреба от 05.02.2012 на някакъв "капацитет" Сашо, се чувствам задължен да споделя следното :
1. Тракторите Хиномото съвсем не са проблемни. Произвеждат се от фирмата "Hitachi Construction Machinary". Фирмата "Toyosha" ги пуска първи в Япония през 1950 година, докато Кубота започва проишзводството си на трактори едва през 1960 година. Днес Хиномото произвеждат цялото задвижване на американските трактори "Massey Ferguson" и са експерт в производството на здрави, дълготрайни и удобни трактори на най-конкурентните цени в света. Ние от "Аграбг"
ги рециклираме и продаваме с всичко гаранция по тях от 1996 година
и от тогава до сега нямаме нито една рекламация за тях. Намираме всички необходими части.
2. Тракторите Исеки не са лиценз на Митсубиши а се произвеждат с двигатели Митсубиши и Исузу. Изключително добри трактори. Фирмата е основана през 1927 година и днес има оборот от 10 милиарда долара.
3. Фирмата Янмар произвежда най-добрите двигатели в света и по отнощение на двигател Янмар са най-добрите трактори в своя клас
4. Надписите по Японските трактори въобще не означават конските им сили. Японците единствени в света кръщават тракторите си според минималната мощност на силоотводния вал на трактора при работа в оризищата, където фрезата върти 30 см. кал. Мощността на двигателите им няма нищо общо с написаното върху тях. Надписите са валидни само за Япония и за условията на работа там.
5. Внасяните у нас употребявани Японски трактори са произведени само за Япония и отговарят на специфичната Японска характеристика,
различна от Европа и САЩ
6. Частите за Японските трактори въобще не са кът за компетентния вносител. В съседна Гърция се продават доста нови части, от Американските тракторни морги могат да бъдат закупени всякакви употребявани части, а Японските производители могат да предоставят всичко на по-високи цени.
7. В България две фирми рециклират Японски трактори и продават тракторите си със 100 % гаранция. www.agrabg.com - Велико Търново и www.tractors-ktm.com - Петрич рециклират тракторите си до състояние - фабрично нови - и ги продават с всичко гаранция. Фирмата Аграбг подпомага клиентите си със собствен безлихвен лизинг

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #22 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 19:43:04 »
ОтговорОтговор

kdjolev не се коси баце кой кво писал,оди при конкурента ти у Ст. Загора ти обясни туй онуй и ,че си пукнеш от смех.
Арно лафи момчето и ош по-арно си верва,че му вервам.

Я мъцни у твойто фирме как сте с инвентаро съответно лизинга дет го мъцаш важи ли и за инвентаро,оти една мини-балировачка млати цена колко две тракторчета(примерно)
Питам оти язека съм любител и нема от де да изръсим едно 5-10 хилки за инвентар накуп,ами се ще да си го имам тамън целия,че живота кратък.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


rolly_s
Старши потребител
****

Рейтинг: +650/-292
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 273
Теми: 10



Активност
0%

няма втори шанс за първо впечатление


Ел. поща
« Отговор #23 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 20:00:05 »
ОтговорОтговор

kdjolev не се коси баце кой кво писал,оди при конкурента ти у Ст. Загора ти обясни туй онуй и ,че си пукнеш от смех.
Арно лафи момчето и ош по-арно си верва,че му вервам.

Я мъцни у твойто фирме как сте с инвентаро съответно лизинга дет го мъцаш важи ли и за инвентаро,оти една мини-балировачка млати цена колко две тракторчета(примерно)
Питам оти язека съм любител и нема от де да изръсим едно 5-10 хилки за инвентар накуп,ами се ще да си го имам тамън целия,че живота кратък.
Е не моа се сдържа- ше те цуням.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 20:21:51 »
ОтговорОтговор

Е не моа се сдържа- ше те цуням.
Ич не ме бави ,ми ме зафатай

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Deadhoreseman
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #25 -: Четвъртък, 23 Януари, 2014, 22:27:15 »
ОтговорОтговор

А нещо за http://kubota.tractor.bg/ да кажете ?

А и забелязах,че някой малко лъжат с мощността на тракторите.Примерно във http://agrabg.com/ трактор Iseki TU220 го пишат 25 к.с. В този сайт http://www.tractordata.com/ проверих и пише,че е 22 к.с. или Iseki TL1900 го пишат 25 а всъщност е 19...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Петък, 24 Януари, 2014, 07:49:18 »
ОтговорОтговор

А нещо за http://kubota.tractor.bg/ да кажете ?

А и забелязах,че някой малко лъжат с мощността на тракторите.Примерно във http://agrabg.com/ трактор Iseki TU220 го пишат 25 к.с. В този сайт http://www.tractordata.com/ проверих и пише,че е 22 к.с. или Iseki TL1900 го пишат 25 а всъщност е 19...
Че Баце това с конете най-арно го ползват именно в Ст.Загора.
Иначе ,когато търсих тракторче минах и от там останах с чувството,че собственика набляга повече на продажбата на гребла за челни товарачи отколкото на трактори иначе имаше бая хубави тракторчета естественно и на добра цена.
Определено и след това с покупките н инвентар ,погледа ми не е насочен към Ст.Загора

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


kdjolev
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #27 -: Петък, 24 Януари, 2014, 09:39:44 »
ОтговорОтговор

В отговор на Deadhorseman /необичаен прякор/ че agrabg.com лъжат за мощността на тракторите си публикувам следното опровержение
Тракторите Iseki TU 220 и Iseki TL 1900 са със един и същ двигател -
Isuzu 3AF1 - 1170 cc. И двата трактора са със мощност на двигателите си 25 кс. Не всички данни в източника на Deadhoreseman  са верни. На автора, както и на нашите клиенти ще покажем съвсем друг много по-достоверен източник за мощността на тракторите ни. Ние сме сериозна фирма и не е в мантгалитета ни да лъжем, господин Deadhorseman

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Deadhoreseman
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #28 -: Петък, 24 Януари, 2014, 10:35:09 »
ОтговорОтговор

Нормално е така да кажете,че моя източник не е верен.Веднага мога да ви покажа и други сайтове където ще потвърдят информацията! А вие как ще ми докажете мощността на тракторите?!
Това го правят и на други места,не съм искал да направя лоша реклама на агра.бг просто дадох пример от там.А както каза и Бриги Бичкията в Ст.Загора също малко преувеличават.

Бриги Бичкията,вие от къде си купихте трактор и какъв? И най-вече доволен ли сте от него?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kdjolev
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 9
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #29 -: Петък, 24 Януари, 2014, 11:03:18 »
ОтговорОтговор

Веднага ще ти отговоря, приятелю. На някои места просто нямат техническа документация за  конкретните двигатели, а в интернет има толкова разнородна информация, че човек може да се обърка.
Започвам от началото - значи примерно отишъл си да гледаш едно тракторче. Да вземем за пример Iseki TU1700. TU1700 - означава, че реалната производителност на този трактор на ВОМ-а е 17 к.с. Японците са единствената нация, която си кръщава тракторите по реалната мощност, която дават на сило-отводния вал. Обикновено трактор, който дава 17 к.с. на сило-отводния вал има около 20-22 к.с. двигател, за да може при редуцирането на мощността през скоростната кутия да се получи посочената мощност на вала. Това е нещо като си купуваш кола - казват ти че е 150 к.с. (но това е мощността измерена на маховика на двигателя), а реално на гумата отиват около 110-115 к.с.
При конкретното Iseki TU1700 има и друг момент обаче. Iseki TU1700, Iseki TU1900 и Iseki TU2100 са със един и същ двигател, а именно 3AF1 - 1170 кубика. Ето списък с двигателите на някои трактори Iseki - http://www.det-isuzu.com/en/isuzu-diesel-motoren/toepassingen/iseki
В този случай TU1700 е с двигателя на TU2100, което означава, че на японците просто не им е било икономически изгодно да произведат 3 двигателя за тези 3 трактора, при което, както виждаш Iseki TU1700 изкарва 21 к.с. на ВОМ-а. Оставям изводите по-нататък на теб.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!