• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

ТИР се обърна на пътя Пловдив -Садово, водачът загина на място

Започната от grebeca1912, Неделя, 05 Февруари, 2012, 09:57:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

imter

Част от парка на тази фирма се състои от хладилни композиции,които зареждат магазините на Лидл,Кауфланд,както и част от магазините на Билла.Кандидатствах там за работа,но условията не ми харесаха,каране само нощно време.Като мисля,че имаше само един почивен ден в седмицата.

imter


Joro

Добре според вас е заспал ? Ами пътната обстановка не е ли тя един от факторите ?  ::)

Joro


DeDo Vi

#17
Цитат на: admin - Неделя, 05 Февруари, 2012, 16:41:58
Дедо, каква е тази релация, за която говориш? Сутринта се чухме с един колега по скайпа и във връзка с тази катастрофа той изрази мнение, че е крайно време да бъде забранено движението на камиони през уикенда.

Фирма N-N има контракт с Кауфланд и повечето камиони им работят за Кауфланд. За Кауфланд работят също така Биомет и СоМат. Та миналата година 9 месеца работих и аз там на тъй наречената от нас "вътрешна логистика". Предимно хладилни ремаркета са, товари се от с.Стряма централния склад на Кауфланд, и се кара из цяла България по магазините на Кауфланд. През ноща влизаш да товариш м/у 22:00ч и 01:00ч. шофьорите сами си товарят ремаркетата с палетни колички, като сами си сканираме палетата и внимаваме да не качим грешно пале. Понякога само докато натовариш ти свършва запаса от нерви. След като натовариш, газ за някой от Кауфландите някъде из България, 05:00ч трабва да си на рампата независимо от всичко, и пак сам се разтоватваш. После товариш амбалаж(пак сам) и се връщаш на с.Стряма. Ако няма амбалаж товари нещо друго пак за Стряма. На стряма разтоварваш и ако успееш да се справиш до към 17:00-18:00ч. може да дремнеш 4-5 часа. и така цяла седмица. Престави си на третия ден каква умора ти се трупа вече. Аз лично няколко пъти задремвах на волана от изтощение.
Но не можеш да пискаш, договора с Кауфланд е такъв. Всички шофьори там са пожелание защото се изкарват много добри парици, и се работи 15 дни в месеца само. Дано съм бил изчерпателен.
Бог да прости колегата, нищо чудно да го познавам.
P.S. Абсолютно същото е и за тези които карат за Лидъл и Пени. Педала до метала и никакво спане.

georgi87

Лека му пръст на колегата.Нещо подобно беше и наща катастрофа само че кабината не беше толко смачкана за това сме живи.

admin

Цитат на: georgi87 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:07:48
Лека му пръст на колегата.Нещо подобно беше и наща катастрофа само че кабината не беше толко смачкана за това сме живи.

Ти беше писал някъде, че при вас скоростта е била към 80 км/ч. А пък сега казваш, че вашата кабина не е била толкова смачкана. Според теб този камион с каква скорост се е движил, за да се смачка до такава степен кабината?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

georgi87

Не знам как е карал ама ако наща беше така смачкана колегата от ляво да е загинал а аз да съм бил много повече потрошен от сега.

DeDo Vi

Цитат на: admin - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:10:36
Цитат на: georgi87 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:07:48
Лека му пръст на колегата.Нещо подобно беше и наща катастрофа само че кабината не беше толко смачкана за това сме живи.

Ти беше писал някъде, че при вас скоростта е била към 80 км/ч. А пък сега казваш, че вашата кабина не е била толкова смачкана. Според теб този камион с каква скорост се е движил, за да се смачка до такава степен кабината?
Мхм, много е относително аз съм бил свидетел на катастрофа при която кабината не беше смачкана а колегата (бог да го прости Гената) почина на място. Също така съм виждал много смачкани кабини а шофьра без драскотина. Бали го, късмет ли е съдба ли е.

ivopifeca

Бог да прости колегата.Това карането нощем само е еб..а работа,жалко за колегата :(

g_dandy

Кауфланд или други подобни клиенти може да са си прави за тях,но вината изцяло е на собствениците на транспортни фирми,за които е важно да вземат големите пари,независимо на каква цена! Обикновено тази цена се плаща от шофьорите - каране нощем и при лоши метео условия,висене до припадък в очакване на товари,нарушаване на всичко,което може да се наруши. Така че,каквито и пари да взимаш,разделени на напрежението и ядовете по време на работа,не си струват!

DeDo Vi

Цитат на: g_dandy - Неделя, 05 Февруари, 2012, 18:28:11
Кауфланд или други подобни клиенти може да са си прави за тях,но вината изцяло е на собствениците на транспортни фирми,за които е важно да вземат големите пари,независимо на каква цена! Обикновено тази цена се плаща от шофьорите - каране нощем и при лоши метео условия,висене до припадък в очакване на товари,нарушаване на всичко,което може да се наруши. Така че,каквито и пари да взимаш,разделени на напрежението и ядовете по време на работа,не си струват!
Така е за съжаление, и въпреки умората и напрежението колегите както и аз се натискахме да работим на Кауфланд. Много добри пари се изкарваха там, но това е друга тема. Почти съм сигурен че го познавам загиналия но не искам да ровя за да не ми стане още по-гадно.

FH16

Бог да прости шофьора,...момчето,...човека!
Каквото и да кажа или напиша няма да върна човешкия живот :'(
Като слушам новините и чета пресата сякаш "тираджииския" живот няма значение....
Защо бе момчета ви имат за някакви нечовеци и убиици по пътищата ???

Станимир

Цитат на: FH16 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 18:43:02
Бог да прости шофьора,...момчето,...човека!
Каквото и да кажа или напиша няма да върна човешкия живот :'(
Като слушам новините и чета пресата сякаш "тираджииския" живот няма значение....
Защо бе момчета ви имат за някакви нечовеци и убиици по пътищата ???
Винаги при нещастен случай трябва да има виновен,ако е замесен камион добре дошло.Полицая в репортажа нищо не казва за пътя,а само несъобразена скорост.

grebeca1912

не знам кой как кара,но когато си ходя на село минавам през село Стряма,съответно през склада на кауфланд има ограничение по тези завой няколко пъти камиони ще се качат върху мен ограничението 40 аз с 50 и ще ме блъснат,има няколко завоя,които ако ги минеш нормално и караш на правите прилично забавя максимално 2-3 минути засичал съм го с дядо той не ми дава на магистралата стрелката да мине 90 и мисля че е прав,когато взех книжката му се сърдих,че не дава да карам с 100-120 един път направо вечерях с бог и от този път бавничко,и то лятото когато имах стаж с B около 4000-4500 километра когато изкарах C ноември осъзнах че шофирането не е детска игра и не само ръчни,напани и въртежи мисля,че ако се вкара закон да се сложат ограничения на колите на 100 на шофьори с под две години стаж ще е много добре и ще намали катастрофите и да се взима книжка на 16 да се кара с шофьор до теб
Бий за да те уважават

g_dandy

Универсалното обяснение - "несъобразена скорост"! И, донякъде са прави, не сме съобразили в коя държава да се родим,в коя държава да живеем,за какви баровци да работим,какви политици да си изберем!

wolves

Какво и да казваме,кълнем и тем подобни,жалкото е,че един човешки живот е безвъзвратно загубен,при това в началото на своя живот!!!!!!!!!!Бог да го прости!

wolves