• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Мерцедес -зимният камион

Започната от Бриги Магнито, Неделя, 05 Февруари, 2012, 15:26:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Не знам дали сте бръмчали из дарогите тия дни ,но имаше много дръгели от различни марки,но съвсем откровенно ви казвам ,аз замръзнал Актрос не видех.
Та дали па само техната нафта е арна та не замръзват  ??? ??? ??? ??? или па има нещо друго?
Според мен от големите 7 Актрос е номер едно за зимни условия откъм проблеми със замръзване.


Бриги Магнито



godji

Този Актрос който карам също няма никакви (засега)проблеми тази година (нито някой от тези които имаме във фирмата ) ! Миналата година във предишния шофьор му замръзна цедката в инжектора за ръчно подкачване . Тази година беше изчистен преди началото на зимния сезон  ;) Проблеми с него не съм имал ,даже и вериги да чукна на дърво още не съм му слагал (аз и на МАН-а не съм слагал :)  )  ДАФ-овете които имаме имат дребни проблеми , но единствения който остана като паметник и отказа беше МЕРЦЕДЕС 1320
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

kobrata-kalugerovo

#2
Моя Актрос също не видя  проблем само искаше ток.Имаме два Дафа ати 380 и сф 430, то не бяха калорифери,факли един бойлер гореща вода и пак не тръгнаха.

Причина за редакция : Правопис

ivopifeca

Колеги,а за "Каската" на Mercedes,какво ще кажете,как ли се представя на студа? ;)

ivailo079

Нямал съм никви грижи. Ни лете,ни зиме с каската

imter

Каската е голям камион :D,на такъв съм се учел,хем беше 2420-дълъг 9 м.,но зимата беше, като танк.

ivopifeca

Много корав камион,маи нема по здрав от него,а?

godji

Цитат на: ivopifeca - Вторник, 07 Февруари, 2012, 18:10:51
Много корав камион,маи нема по здрав от него,а?
Ако намериш някъде някой нов ще е здрав :) колко да е здрав един пенсионер . Както и да го поддържаш се амортизира ,няма нищо вечно !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Механик-водач

Имам 1622 и от 14 години само нафта ,филтри и накладки....
Така си е ,който не е карал такъв нищо не знае !
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

godji

Цитат на: Механик-водач - Вторник, 07 Февруари, 2012, 20:44:40
Имам 1622 и от 14 години само нафта ,филтри и накладки....
Така си е ,който не е карал такъв нищо не знае !
... едва ли , ама щом казваш !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Гена

Цитат на: godji - Вторник, 07 Февруари, 2012, 20:55:35
Цитат на: Механик-водач - Вторник, 07 Февруари, 2012, 20:44:40
Имам 1622 и от 14 години само нафта ,филтри и накладки....
Така си е ,който не е карал такъв нищо не знае !
... едва ли , ама щом казваш !
Абсолютно съм съгласен,не само за 1622,а за 1632 пък да не говорим.

loshdancho

Абре все сте разбирачи на MERCEDES. ;)
Аз пък да ви кажа да не ми го фалите, да не съм го карал да не знам, хе-хе.
Даже днеска пак си патих.
1.Слабо парно. А пък за вградените сухи печки, които духат през парното дори от Мерцедес не са доволни и ги спряха. Защото за неефективни поради причината, че са ограничени от към температура, иначе ще стопят пластмасовите въздухопроводи на парното. А и много бързо нагряват датчика (вграден над сенника). А кабината си остава студена.
2. Мръзне му четрипътния кран.
3.Мръзне му крана за групите на скоростите.
4. Мръзне му нафтата в цедката или допълнителния  груб филтър. Единствено на него филтъра(цетката) е далече  от мотора.
А и е забутана зад резервоара да ти е по удобно.
5 Бронята само да я пипнеш някъде в снега и е счупена(МР1).А плюс нея и халогените..
6. Най трудно свалящите се калници(МП1 горната част). Приятно е когато слагаш вериги.
7. Най- тъпото нещо - системата за конденз на Актроса- датчика е на най- ниското място и ако затънеш има голяма вероятност да го счупиш. Да не говорим за липсата на вентил за източване на конденза (разчита се на дехидратора и датчика за конденза).
Ако искаш да го източиш се отвиват тапите на бутилките...

Поне за това се сещам в момента, очаквайте продължение. :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kobrata-kalugerovo

Данка за парното и бронята си прав  ;)

doncho79

Братя да запишем и аз нещичко,това Мерцедес може да прави много хубави и красиви леки автомобили но стигне ли се въпроса за камиони то до там,камионите са конструирани за собствениците им а не за тези които ги карат,то печката ли му убава па да не говорим че в момента съм в чисто нов Актрос ми то вратите му не оплътнени на френската ривиера вятъра бе по силен в кабината отколкото отвън.....Изобщо нещем да го чуем това за мене не е камион не знам вече по новия модел може и да са се погрижили нещо и за драйвъра но за мене MAN-TGX си е камион ................................ :o :o :o :o

wolves

Колега за печката решение има,не знам дали знаеш.Вади тръбата под кечето ,където влиза в таблото и си у джаза.Друго спасение нема,ще продължаваш да грееш таблото иначе

wolves