• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Мерцедес -зимният камион

Започната от Бриги Магнито, Неделя, 05 Февруари, 2012, 15:26:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

doncho79

Баце ако ме светнеш къде тва кече много ще съм ти благодарен в момента съм у Дания вън е -3 печката е на макс  пак студено...А относно Акроса и изобщо мерцедес съм за сефте та затова още не съм му научил тез кичета :P :P :P :P :P

doncho79


georgi87

Цитат на: ivailo079 - Вторник, 07 Февруари, 2012, 12:31:26
Нямал съм никви грижи. Ни лете,ни зиме с каската
С каската нема да имаш грижи никога след като я обслужваш навреме мерак ми е поне един път да седна да карам каска.А за печките на актросите съм чул оплаквания за тази на MP2.А със MP3 не съм мръзнал никога и не съм имал проблеми.

georgi87


ivailo079

Ако се засечем някъде ще ти дам едно кръгче

georgi87

Цитат на: ivailo079 - Сряда, 08 Февруари, 2012, 19:57:17
Ако се засечем някъде ще ти дам едно кръгче
За мен ще бъде чест.

stanche

Цитат на: doncho79 - Сряда, 08 Февруари, 2012, 11:46:30
Баце ако ме светнеш къде тва кече много ще съм ти благодарен в момента съм у Дания вън е -3 печката е на макс  пак студено...А относно Акроса и изобщо мерцедес съм за сефте та затова още не съм му научил тез кичета :P :P :P :P :P

Колега, в дясно в краката дето ти е капака за бушоните ти е кичето, надигаш го и там е тръбата(ботуша) през която минава топлия въздух от печката. При мен беше отрязано едно прозорче с размери ... 10см на 5см и от там си ми духаше:) и за мерцедеса знам, че не е хубаво печката да е на max. по-добре едно деление на долу примерно на 28градуса. Ама при много големи студове пак не може да стопли толкова много, че те тези камиони духат много през уплътненията на прозорците и между чекмеджетата под леглото ... последно бях сменил печката от 2kW с 3kW и да ти кажа вече беше по-добре :)
Не карам бързо - летя бавно :) !!!

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

trenti


Добре че са спасителите в оранжево да хвърлят малко пясък, има ли ги такива в нашата смешна страна?  ;D
"Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат!"

admin

Е нали и в България е същото. Даже тук снежинките ги ловят още във въздуха и не се налага често да се помага с пясък. :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

За колегите, на които им е студено в ACTROS  от личен опит.
Залепва се тиксо или широка лепенка  върху дупките с решетки над леглото(въздушните люкове за циркулация на въздуха)
Най-добре е да се свали решетката с нож или отвертка (има зъбчета  от горната страна) и внимателно се залепи тиксо , като се подгъне по краищата.
Не мога да си го обясня това глупаво местоположение точно над спящия човек се стича студен въздух и пада точно върху него?
Ако се притснявате после да не се задушите оставяйте парното в положение за циркулация на въздуха отвън. По- добре е да се изстудява таблото от колкото човека или в краен случай леко отворен прозореца пак е по голям ефекта от това да ти духа  направо в теб.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Откраднах снимката от друга тема ,но мисля тук и е мястото


Благодарение на grebeca1912

Дане мъцни как да си зазидам и аз теченията бре,че и при мен си подухва.


loshdancho

За  VOLVO FH12  ли става дума ?
Махаш матрака и облепяш всички фуги  под него .Отделно можеш да потърсиш и ти къде са циркулационите отвори на кабината и да им лепнеш малко тиксо.

Така и понеже съм почнал да оплювам ACTROS  Имах друг неприятен проблем тези дни тези дни.
  При движението по заснежен път натрупа лед и киша по шасито, след което налепите замръзнаха и при откачане на ремаркето
изкриви за късмет само едната щанга на сензора за ниво регулатора.
Системата блокира заради разликата в показанията от датчиците и не можах да пусна възглавниците от пулта, а бях принуден да ги спускам ръчно. А после да свалям лостовата система и да и връщам първоначалният вид  като едновременно следя какви са показанията от датчика през меню диагностика , отне ми около един час да се занимавам  глупости заради конструкторско безхаберие. Ако бяха изкривени и двете може би нямаше а се оправя заради липсата  на актуална информация за  правилната височина.
Така че за мен ACTROS си остава с много забележки откъм експлоатацията.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Станимир

На Волвото отваряш долапите и всички фуги ги облепяш с тиксо,по малко вее  в краката.

Бриги Магнито

Цитат на: Станимир - Петък, 17 Февруари, 2012, 09:40:56
На Волвото отваряш долапите и всички фуги ги облепяш с тиксо,по малко вее  в краката.
Тен фор ,че се заемем.

Дане баце он Тракторсчо те е подудшил,че не си му фен и са те габарка ти гледа сеиро бре  ;) я вземи се смисли да видиш как че си паснете и че видиш как,че спре да те гъбарка. ;)
Тва Тракторсо не е случайно дръгелче,а дръгелче с чувство  ;) оше не е роден инженеро де мое да го обесни научно,но е факт я ти казувам. ;)


Teodor

Баща ми е из  дарогите  с Actros 2005г. и му създава проблеми даже вчера е трябвало да го теглят .  :-X

Бриги Магнито

Цитат на: Teodor - Петък, 17 Февруари, 2012, 23:26:10
Баща ми е из  дарогите  с Actros 2005г. и му създава проблеми даже вчера е трябвало да го теглят .  :-X
Ма нафта сипвал ли му е?

Абре с цел  ;) уяждане да питам къв е дръгело от таз снимка,че нещо крехки ми се чинат.


Бриги Магнито