• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-лошият камион

Започната от admin, Вторник, 07 Февруари, 2012, 23:45:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

doktora179

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:26:22
Говори се за най-добрия камион , а не за камиона с най-голяма далавера.
Научете се да правите разликата, още малко някой ще напише ,че Зил е най добрият, защото е на  бензин....
Удобство , обслужване , цена, мощност. Това би трябвало да са критериите . Я да се изкажеш за новият модел с двител на VOLVO ,че от 3-ма чувам вече  много добри отзиви.


Няма нужда да се изказва който е карал волво знае че е много добра машина !

doktora179


DeDo Vi

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:26:22
Говори се за най-добрия камион , а не за камиона с най-голяма далавера.
Научете се да правите разликата, още малко някой ще напише ,че Зил е най добрият, защото е на  бензин....
Удобство , обслужване , цена, мощност. Това би трябвало да са критериите . Я да се изкажеш за новият модел с двител на VOLVO ,че от 3-ма чувам вече  много добри отзиви.

Дани, не мога да се изкажа за новия модел Премиум, защото не съм карал такъв. Верно с агрегат на Волво е, значи е по мощен и пъргав, но пък съм се качвал в кабината и не видях да има подобрения към удбство. Това е за новия Премиум което знам. Обаче, темата е доста спорна.

DeDo Vi


ivopifeca

От тези които съм карал са руските и американските,като на американски съм се качвал 2 пъти само да покарам,а с руски съм и работил.И двата народа си ги делат с теслата,а пък за каране да не говориме...Това е.

Rammbon


Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива  без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.

DeDo Vi

Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива  без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
Веднага ти светкам лампата. Скания и Волво направиха такъв дизайн за да пробият на американският пазар. Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива  без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.

     Мои разсъждения. С муцуна, двигателя е отпред, тази дължина се добавя. Височината на кабината е малка. В другия случай, двигателя е отдолу, по-къс е. На високо се качваш и от високо можеш да паднеш. По-принцип, колкото е по-голямо "торпедото", е по безопасно при удар.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

ivopifeca

Tоя с муцуната би трябвало да е по устоичив и по малко да буксува,така мисля аз.

Tihomir78

Не знам не съм им фен на тея "муцунестите". Предпочитам си стандартния вариант. Но може би е въпрос на свикване.

bojo

Тея с муцуните едно време като имаше мьгла не ги пускаха на работа,и без това на 2 метра пред теб нищо не виждаш ха ха ха
П.П. визирам марката КРАЗ.Чувал сьм, че инженера,който е измислил КРАЗа е хванал жена си да му изневерява с шофьор и той за да си отмьсти...
Божо

MIMO MS

Рено Премиум 400 много голям трошляк без малко 2 години го имах и ми скъса нервите

godech

ШКОДА ЕВРОПА прибирам се със нея работи,на сутринта не работи

матадора

Цитат на: godech - Сряда, 08 Май, 2013, 19:48:26
ШКОДА ЕВРОПА прибирам се със нея работи,на сутринта не работи
Верно,това е камионът,който докато ти спиш,той мисли каква изненада да ти поднесе сутринта  ;)
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

zezo

Ивеко Стралис Е3.Пет месеца в него се бях изкривил.Долното легло е на три части и като станеш приличаш на знак за високо напрежение.Горното легло се свиваше посредата на две,там пък все едно си в корито.Сутрин гледам под него и има ли капка масло паля и тръгвам,ама няма ли-лошо,свършило е в картера. :o
Живей у борчове,та да те помнят хората....

Haydutyn

Renault Premium I или Iveco Euro-Tech/Stralis c 10308 кубика, колебая се между двата!

rolly_s

Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива  без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
По принцип дизайна на камион е с ,,муцуна",но пътищата в Европа са тесни,особенно градските.Затова се е наложило нов дизайн,но американците са традиционалисти,те и автомобили правят за европейския пазар със съвсем различни параметри от тия,предназначени за САЩ.Сега една от най-разпространените марки камиони там е Peterbilt
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

rolly_s

Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш