• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-лошият камион

Започната от admin, Вторник, 07 Февруари, 2012, 23:45:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bruto

Цитат на: DeDo Vi - Вторник, 10 Април, 2012, 22:48:25
Веднага ти светкам лампата. Скания и Волво направиха такъв дизайн за да пробият на американският пазар. Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.
Ооооо да ,да абсолютно вярно.Северно-американската сглобка на ВОЛВО е върха ,а ако и си я поръчаш с екстрите ,няма кой да я бие .А за I-SHIFT да не говорим .......кърти мифки  ;D

bruto


rider777

Някъде видях назад в темата, че конструктора на КРАЗ бих хванал с жена си,,, може и така да е, но на тези конструирали двигателите ЯМЗ шапка им свалям в Света няма друг двигател като този, на един МАЗ 88ма година точно за година му смених 3 двигателя, 3 скоростни кутии и 2 диференциала, той също трябва да се впише в тази класация ,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

!na

Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
...Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива  без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.

Сегашният дизайн на кабините е свързан с изискванията за максимална дължина на композицията.
Т.е. по-малката дължина на кабината допринася за освобождаването на повече място за товар в ремаркето.
В Америка, Канада и Австралия няма такива изисквания, а и пътищата са предимно прави.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

American

#33
Цитат на: !na - Неделя, 12 Май, 2013, 09:37:29
В Америка, Канада и Австралия няма такива изисквания, а и пътищата са предимно прави.

Прави са докато не ти се наложи да правиш деливъри в центъра на някой град. Аз съм правил деливъри в "мазето" на небостъргач. Вътре с една маневра на заден заставаш на док-а и после навън. Там апойтментите за доставка ги правят през ноща, в малките часове когато няма движение. В центъра почти всички улици са еднопосочни и има много мостове с лимит на тежеста, както и много ниски мостове.


Цитат на: DeDo Vi - Вторник, 10 Април, 2012, 22:48:25
Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.

Дедо, мислиш ли че тая Скания с муцуната е продавана някога в Америка ? Защото аз не съм виждал, а съм сигурен че ако се продаваше щеше да бъде даже по-продаван от Волво.
smoking gun

American

#34
     Поредни публикации!!!
smoking gun

loshdancho

Цитат на: American - Неделя, 12 Май, 2013, 19:21:53


Дедо, мислиш ли че тая Скания с муцуната е продавана някога в Америка ? Защото аз не съм виждал, а съм сигурен че ако се продаваше щеше да бъде даже по-продаван от Волво.
Ще ти отговоря аз вместо него.....Само две думи- V8
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

American

Данчо не те разбирам.

Иначе направих "рисърч" и виждам че ги има само в южна Америка- Бразилия
smoking gun

loshdancho

Е как да не ме разбираш?
Нали в Америка е на почит V8 а тъй таченото VOLVO  няма такъв двигател за разлика от SCANIA.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

American

Нямаме V образни двигатели, всичко е с редови 6-так.
Затова и "Cab-over, also known as Cab Over Engine" които са правени в средата на миналия век изглеждат толкова куцо.
V образния двигател е много по-подходящ когато кабината е над двигателя.
smoking gun

pumix

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 13 Май, 2013, 00:37:36
Е как да не ме разбираш?
Нали в Америка е на почит V8 а тъй таченото VOLVO  няма такъв двигател за разлика от SCANIA.
На почит е при така наречените мускулести автомобили,а и не само.Американците са болни на тая тема под капака на колата да имат двигател способен да задвижва и камион.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

emilpopoff

Цитат на: American - Понеделник, 13 Май, 2013, 00:57:07
Нямаме V образни двигатели, всичко е с редови 6-так.
Затова и "Cab-over, also known as Cab Over Engine" които са правени в средата на миналия век изглеждат толкова куцо.
V образния двигател е много по-подходящ когато кабината е над двигателя.
Колега, никога не съм бил в Северна Америка, но смятам че там няма V8-ци(при камионите) не само заради дизайна на кабината, защото ако не ме лъже паметта един от най-здравите мотори на MACK ЕЕ9 e V8. Според мен един V8 мотор е много по-скъп като себестойност за производителя отколкото аналогичния на него редови "шестак".(за леките автомобили съм 101 % сигурен)
 А по въпроса за Скания на Американския пазар си е фирмена политика, смятам че е много трудно и свързано с доста пречки и финансов ресурс една европейска марка да стъпи там. Според мен да се сравняват с Волво не е много удачно защото да не забравяме връзката им с Мак, защото е много по-лесно да имаш бизнес партньор на един непознат в началото пазар особено пък странния по не за мен американски.

Тариката

    Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.

ivopifeca

Цитат на: Тариката - Сряда, 15 Май, 2013, 13:43:08
    Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.
Е нека да си е с Волво мотор!Нека да не е с Кразов-американски боклук-двигател :)

emilpopoff

Цитат на: Тариката - Сряда, 15 Май, 2013, 13:43:08
    Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.
Колега, това е обичайна търговска политика от доста години на повечето американски марки( Mack, Кenworth, Peterbilt, Freightliner, International)тежкотоварни автомобили, да предлагат избор на клиентите си  на повече от един доставчици на двг-та. И с предавателните кутии е по същия начин. Пък щом "побратимената" марка Мак може защо и Волво US  да не може  :) ?
  Според мен ако Волво не бяха придобили основната част от Мак никога нямаше да са това, което са на американския пазар-защото със това придобиване се откриват много неща: технологии и иновации от Мак, "ноу хау" за маркетинга на марката на този пазар, та да стигнем до логистичната мрежа на резервните части, а пък и да не ЗАБРАВЯМЕ ,че всяко правителство гледа с "добро око" на компания която инвестира в "родното" производство, а не е само конкурент на "родните" марки.

крис

Нека и аз да се включа по тази тема,макар че отдавна никой нищо не е писал тук,доколкото съм запознат от доста време в щатите не се внася скания,или и да се прави някакъв внос то той е доста мижав,това е защото имало някакъв критерий в САЩ,който го покрива само волво,но и това не е много сигурно,има и друга теза,Saab е не просто завод за производство на леки а-ли и камиони а е един много голям концерн в който се произвеждат и самолетите грипен многоцелеви изтребители които са най голямата конкуренция на руските Миг и американските F,сами се сещате че ако Америка купува тези камиони(като се има в предвид че американския пазар е много голям) то те самите ще наливат пари срещу себе си,разбира се тук става въпрос за много пари,които се влагат след това в разработки т.н.това разбира се е само едно предположение,истината е обаче,че почти всички марки товарни автомобили отговарят на съвременните изисквания и не вярвам че сканията може да изостава по някой показател зад волвото.

крис