• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Допълнително споразумение

Започната от Don_Bazilio, Сряда, 08 Февруари, 2012, 12:08:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

LKW

Как реши ,че не съм шофьор?Аз LKW е шофьор на камион.Нямам желание да пиша в темата.Ще те помоля да си редактираш поста ,като махнеш думата LKW.В коя тема ще пиша си решавам само аз.След като всичко стане наред нека Админа истрие  този(моя) пост за да не се получава спам по темата.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Don_Bazilio

Моля Админа да удовлетвори желанието на LKW, тъй като времето ми за редакция изтече.
LKW, не виждам причина да реагираш така остро. Ако съм те засегнал - извини ме! Ще си позволя едно питане: Защо в последно време си толкова изнервен?

Don_Bazilio


admin

А аз ще си позволя да помоля и двамата да не започвате някакъв безсмислен спор. Благодаря ви предварително за разбирането.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Don_Bazilio


dimovtrans

Цитат на: Don_Bazilio - Четвъртък, 09 Февруари, 2012, 10:34:29Ника и тук е :euspeed и е дала в регистрацията си телефоните и мейла на чов. ресурси на Юроспиид. Казват, че е млада и хубава, ама за нея аз съм старец, Жорка...   ;)
Въпросната фирма са пълни негодници !!! Работих там четири месеца и получих общо 1950 лева. Шефовете са надути пуяци -идея си нямат за кво става на въпрос. Кашите ги твори един Савко -пияндурник и глист ,подла маша на господарите. Карат те да подписваш записна заповед за да те изнудят. Текучеството е огромно. За пример- 14500 километра курс със Скания на 2000000 километра пред разпадане и среден разход 34/100 ми удържаха 270 литра нафта -боклуци.

Don_Bazilio

dimovtrans, това което си написал въобще не е по темата. Има тема "Черен списък".

Roshko


dimich87

Не съм шофьор, но проблема не е само при вас. Във всички професии обикновенния работник е мачкан и подтискан. Държат се с работниците като роби (да не казвам като животни). Проблема е заради виската безработица и гладния обикновенн народ. Един човечец ако е бил с години без работа и без никакъв лев в джоба е съгласен на всичко за ако си намери работа. А тези които имат работа не смеят да надигнат глава за да не станат те в такова положение. На никого не му се стои гладен. Ако имахме всички един стабилен гръб и бихме могли да си позволим да сме без работа 2-3години, всеки един да заяви че не се и изпълнят условията ни, няма да работим. Ако всички отстояват на исканията, работодателите ще омекнат, като видят че няма кой да работи. А всеки ден в престой на камон гъби по много пари, един път от не реализирани приходи и втори път от големите разходи за лизинг, застраховки, данъци и др.
Колко от вас са готови да напуснат работа, ако не и спазват правата, колко са готови да не започнат работа ако няма добри условия? Аз ще го направя и до сега съм го правил винаги. Но за моите родители няма преспективи и за това се мъчат със земеделие. Поне те сами са си началници, макар че не изкарват много и когато имам възможност ходя да им помагам.

georgi87

Цитат на: dimich87 - Събота, 11 Февруари, 2012, 16:12:38
Не съм шофьор, но проблема не е само при вас. Във всички професии обикновенния работник е мачкан и подтискан. Държат се с работниците като роби (да не казвам като животни). Проблема е заради виската безработица и гладния обикновенн народ. Един човечец ако е бил с години без работа и без никакъв лев в джоба е съгласен на всичко за ако си намери работа. А тези които имат работа не смеят да надигнат глава за да не станат те в такова положение. На никого не му се стои гладен. Ако имахме всички един стабилен гръб и бихме могли да си позволим да сме без работа 2-3години, всеки един да заяви че не се и изпълнят условията ни, няма да работим. Ако всички отстояват на исканията, работодателите ще омекнат, като видят че няма кой да работи. А всеки ден в престой на камон гъби по много пари, един път от не реализирани приходи и втори път от големите разходи за лизинг, застраховки, данъци и др.
Колко от вас са готови да напуснат работа, ако не и спазват правата, колко са готови да не започнат работа ако няма добри условия? Аз ще го направя и до сега съм го правил винаги. Но за моите родители няма преспективи и за това се мъчат със земеделие. Поне те сами са си началници, макар че не изкарват много и когато имам възможност ходя да им помагам.
Баце ти си го правил тва дето казваш ама ваще са живи и здрави и гладен не си седел дори и без да бачкаш.Я си представи че имаш жена и деца и единствените пари които получаваш са от работа,ще седиш ли 2-3 години без работа понеже ти не изнасят условията или ще бачкаш щото в къщи чакат на теб.

!na

Цитат на: Don_Bazilio - Четвъртък, 09 Февруари, 2012, 03:57:55
Интересно защо, членовете на форума, които не са шофьори, мълчат по темата. Например бих се радвал да чуя мнението на представителката на Юроспийд (euspeed), !na, LKW, а и други...

Не бях чела темата досега, а и ме нямаше няколко дни.
Това не като извинение, а за да разсеем съмненията за конспирации  ;)

Ще споделя мнението си, въпреки че на много от вас няма да допадне.
Трудово-правните отношения са сходни във всяка област и тази не прави изключение.
Най-общо казано, за да започнем работа в някоя фирма, сключваме договор. Обратното е незаконно.
Продаваме труда си, в замяна на което получаваме заплата (и други възнаграждения).
Подписвайки договора и ние, и работодателят, се съгласяваме с условията в него.
Когато пътуваме в страната или извън нея, сме длъжни да го правим със заповед за командировка, подписана от работодателя. Тази заповед му вменява задължения, свързани с изплащането на т.нар. командировъчни (дневни, пътни, квартирни, др.).
Във вашата професия има и други, регламентиращи условията на работа нормативни документи. Но те не се спазват. Двустранно. Защото ако работодателят е склонен да ги заобиколи без съгласието на работника, това няма как да стане.

И оттук следват много въпроси. Ще спомена само някои от тях:
- Защо е масова практика да се подписват договори, чието съдържание не отговаря на уговорените преди постъпването на работа условия между работодателя и работника?
- Защо тръгвате на път без заповед за командировка?
- Получавате ли командировъчни? Заплащане за извънреден труд? Подписвате ли се за тях? Превеждат ли парите ви по сметка?

Тук непрекъснато чета за принудени да подпишат запис на заповед - знаете ли какви задължения ви вменява този документ? Защо го подписвате? И друго чета, за глоби/удръжки за преразход - на какво основание? Писмен документ за това има ли?

Знам че не е лесно и че когато си изправен пред избора работа при такива условия или никаква, избор на практика няма.
Но докато не започнем сами да ценим труда си и да се борим за правата си, никой няма да може да ни помогне.

Това е с няколко думи мнението ми.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

dimich87

Цитат на: georgi87 - Събота, 11 Февруари, 2012, 16:36:37
    Баце ти си го правил тва дето казваш ама ваще са живи и здрави и гладен не си седел дори и без да бачкаш.Я си представи че имаш жена и деца и единствените пари които получаваш са от работа,ще седиш ли 2-3 години без работа понеже ти не изнасят условията или ще бачкаш щото в къщи чакат на теб.
Това ти казвам, че гладен не се седи, а когато трябва и семейство да храниш се съгласяваш на всичко. Аз имах късмета да работя в САЩ. Там всичко си е уредено. Не може да си помисли работодателя да не ти плато. Спестих си добри пари от там и се върнах. Сега получавам добра сума всеки месец от лихва. Намирам тук таме работа, но искам толкова колкото заслужава труда ми. Уча второ више и европоиския съюз отпуска евростипендии. От стипендии получавам също доста добра сумичка. Но всичко това е благодарение на всичко което съм постигнал сам с двете си ръце. Всеки който ме познава, знае какво мога да направя и не се пазарят за цената. Опитвали са се няколко, но аз ги отпращам. След това са се връщали при мене. Сецата става друга по-висока и не се опъват вече на нея. Това което го правя добре си искам и добра цена.

Бриги Магнито

Четнох само поста на !na и реших да мъцнем,шоферите са се фанали на некви разплащанки де ги нема у никой докимент ,плащанки на км на процент навло и т.н. ,тъй че няма начин се разпишат на точно определена сумица  ;)
Командировки кой взима и със заповед и без нея тий си ги взима  ;) вервайте ми така е.
Относно преразхода на на нафта ,да Ви светна ,положението е от тъпо към по-тъпо по принцип разходната норма за един дръгел тръгва от 25/100 плюс 500гр на тон ,но това е само по влекач,тоест теглото на ремаркето би трябвало да се умножи по 500 гр ,тва е норма ,която некой държавен специалист е съчинил,но повечето фирми си ги шлеват на тъй наречения протокол ,тоест седа онбашията и казва те тоя дръгел арчи 20/100 нема туй нема онуй и се приема разход къвто им е кеф и оттам ако отчитат фактурите на този разход в НАП на този разход не мое ги бутнете,че си плащате нафта ,а они че си дебелеят.
Относно плащането по карта ,да Ви светнем ,мноо е важно ,когато ако некой са му платили нещо по карта да прочете основанието за плащане на платежното,много терикат фирми плащат по карта,но основанията варират от служебен аванс  ;) до командировки  ;) и редко пише заплата,за в момента те дължат данъци и осигуровки само на таз заплата ,скоро и на командировките ,тъй че па че се пие студена вода  :D :D :D


За да е всичко честно и почтенно другари и другарки  ;) единственият начин да е всичко изрядно е само тогава,когато държавата наречена България със свойте данъчни служби потърси сметка за движението на всеки лев.

Пример :Бачкате у Германия примерно,не Ви плащат нещо ,оплаквате се в съответната институция и забележете държавата погва работодателя не защото сте и симпатичен ,а защото това му деяние води до финансово-счетоводни прегрешения  ;) а тя държавата Германия ,мрази да я работат с укрити данъци ,нереални суми за начисляване на тез данъци и т.н.

Тва мойто мнение инак бацко му е играчка едно ТКЗС не го ли кефи да си се оправа как знае тва ТКЗС.

Бацета тука из тоя форум четох кво ли не от шефа не искал му прави печката и пичо мръзне оти ,че цака нафта ако остави дарако а чука цела нощ ,до разходи от 27/100 казани с гордост колко сме велики шофери  :D :D :D
От член на тоя форум разбрах че мой колега бивш работещ във велика фирма му шлевнали 200 лева преразход ,мога да кажа едно кво очаквате бре гуспода велики шофери ,при положение ,че разхода варира от топло,студено от пълно -празно от трафик от вятър и бем ли го още кво ,ми че си платите преразхода още повече ,че новите дръгели от витрината с всеки изминат км не намаляват разхода ,а го увеличават независимо от това ква подръжка имат.

Допълнително споразумение в БГ е предимно и само устно и ако вашият онбашия реши Ви го е таковал как си иска ,тъй че договаряйте си се ма как си искате и те тука си пишете колко си искате ,но да мъцнем у те таз нащата държава кервано ,че си върви ма точно как си е вървел.

Апропо депутатите си вдигнаха заплатките ,което в превод значи,че държавата е извън криза ,тъй че кво чекате ревнете бре ора,кат не ревете и господ нема ви помогне,седете си по терикатските фирми и си се радвайте на живота.
Аз не работя за много пари,но работил не работил точно определена сума ми влиза по сметката всеки божи месец на точно определена дата,тъй че построил съм си комунизма за мен  ;)


!na

Не са само данъчните панацеята, Бригадире.
Те работят с документи. Когато ги няма тези документи, какво да правят?

Ако не си подписал заповед за командировка например, след това няма как да имаш претенции за командировъчни. Казваш подписал-неподписал, взимаш, но дали е така? Какъв е размера на дневните за Европа? Пътуващите навън дали си ги взимат в пълния размер?

Също относно разхода на гориво - не вярвам превозвачите да отчитат горивото въз основа на възприет разход на 100 км, защото така немалка част от реално разходваните средства за гориво ще остават извън счетоводните сметки на фирмата, а това не е в техен интерес, защото ще увеличава размера на печалбата и съответно дължимите данъци. От друга страна, ако няма някъде на хартия документ във фирмата, в който е регламентиран този разход, работодателя няма никакво основание да налага глоби или да удържа пари от водача. Да не казвам, че по КТ май парични санкции изобщо не могат да се налагат.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Значи горе съм писал ако отчитат разхода към НАП в размера на който са ви шлевнали 200лв. нафта  :D :D :D мое се пробвате у съдо да ги съдите ,но от сега Ви казвам мисията е невъзможна,но ако отчитат ,а те винаги отчитат друг (зарад ДДС) имате некви шансове.

Командировки могат да се доказват по други начини не само със заповед ,а размера им е определен в закон,тъй че мисълта ми беше кой взима значи фирмата му си е тук таме читава и ше си ги вземе,ма те тука от 100 човека тамън 10 са чували и виждали командировки,но тва е тема на друг разговор.


!na

Цитат на: Бригадира - Неделя, 12 Февруари, 2012, 09:55:34
Командировки могат да се доказват по други начини не само със заповед ,а размера им е определен в закон,тъй че мисълта ми беше кой взима значи фирмата му си е тук таме читава и ше си ги вземе,ма те тука от 100 човека тамън 10 са чували и виждали командировки,но тва е тема на друг разговор.

Това имам предвид. Че масово не са чували, още по-малко виждали. А като се има предвид, че заплатата по трудов договор в общия случай е определената по класификатора на професиите, т.е. доволно ниска, реално немалка част от дохода би трябвало да идва от командировъчни. И не мога да се съглася, че това е тема на друг разговор, защото е нормативно регламентирано и не е необходимо допълнително споразумение, за да ги получиш, но е факт, че както сам казваш едва 1 на всеки 10 го знае, прави, взима....
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion