• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Допълнително споразумение

Започната от Don_Bazilio, Сряда, 08 Февруари, 2012, 12:08:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Неделя, 12 Февруари, 2012, 10:58:26
И не мога да се съглася, че това е тема на друг разговор, защото е нормативно регламентирано и не е необходимо допълнително споразумение, за да ги получиш, но е факт, че както сам казваш едва 1 на всеки 10 го знае, прави, взима....
Te за тва ти мъцам,че е тема на друг разговор  ;)

Таз тема се зове,, Допълнително споразумение,, лично аз не знам кво допълнително ще се споразумяват ,кат всичко си е натъманено законово,може би служебен тел и лек служебен автомобил,няма такова животно,, Допълнително споразумение,,  ;) ,но щом е за пазрлък нек си се пазарат,само им мъцнем ора дирете тва де ви се полага по закон па после се допълвайте  :D :D :D :D


Бриги Магнито



!na

Значи "говорим" за едно и също.
И си е съвсем по темата според мен.
Преди да размишляваме дали и за какво е необходимо допълнителното споразумение, да видим какви са правата ни и сега и да вземем да си ги търсим. Имаше една приказка за питомното и дивото. За нея иде реч.   ;)
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

Цитат на: !na - Неделя, 12 Февруари, 2012, 11:33:25
Значи "говорим" за едно и също.
И си е съвсем по темата според мен.
Преди да размишляваме дали и за какво е необходимо допълнителното споразумение, да видим какви са правата ни и сега и да вземем да си ги търсим. Имаше една приказка за питомното и дивото. За нея иде реч.   ;)

По-нагоре в темата изразих същото становище. Достатъчно е да се спазват сега действащите закони и нещата ще бъдат много по-различни. Но и това не се прави, за съжаление.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!na

Според мен си струва обаче да се предприемат действия в посока на увеличаване на основното възнаграждение по трудов договор и веднага обяснявам защо - заплащането по време на отпуск или болничен е въз основа на това възнаграждение и там командировъчните не играят. В такъв случай излиза, че в тези периоди заплащането е мизерно и работника е наказан за това, че ползва полагащия му се платен годишен отпуск, например.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

wolves

В КТ и наредбата за командировките е много ясно всичко упоменато,и съда се базира на него.там си е написано по колко на ден,колко време,между другото за да си командировка в чужбина повече от 30 дни нае работодателя  му е нужно изричното съгласие на работника,другото е незаконно.Не е нужно даже да го изисква работника,работодателя е задължен от закона.както и застраховка-трудова не туристическа,съответните разходи за телефон също са за сметка на изпращащия.Много добре си е записано,отделен въпрос е,че работодателя разчита на нашето не знание.

Бриги Магнито

По скоро разчита,че като послушни работяги ще си трайкате ,а на него му е добре дошло. ;) :D :D :D :D

Трайте си,че шефо че Ви изволни,бъдете послушни работници и такива допълнителни споразумения мое си бъцкате смело като анекс към трудовият договор,но само ако е с намаление на законово регламентираните неща,тоест с анексче мое се откажете от 8 часово осигуряване,да се откажете или намалите заплата,командировки и т.н.

Ора не нам ,ма Асан не си търси тва дек му се полага от го шубе ,па щел се договаря допълнително,я то филм съм го гледал и че ви мъцнем нема такъв филм .


Don_Bazilio

Цитат на: !na - Неделя, 12 Февруари, 2012, 10:58:26
Това имам предвид. Че масово не са чували, още по-малко виждали. А като се има предвид, че заплатата по трудов договор в общия случай е определената по класификатора на професиите, т.е. доволно ниска, реално немалка част от дохода би трябвало да идва от командировъчни. И не мога да се съглася, че това е тема на друг разговор, защото е нормативно регламентирано и не е необходимо допълнително споразумение, за да ги получиш, но е факт, че както сам казваш едва 1 на всеки 10 го знае, прави, взима....

Именно за това подхванах темата за допълнителното споразумение - много от колегите не само че не знаят правата си, но и не искат да ги научат! Благодаря на всички, оставили мнение по темата. Но ми се иска да насоча разискванията в друга насока, а именно: "Какво бихте препоръчали на колегите в направление защитата на интересите ни?". Искаше ми се да прочета и мнението на всички избрани в Управителния съвет на нашето Сдружение...

!na

Цитат на: Don_Bazilio - Неделя, 12 Февруари, 2012, 18:59:41
...много от колегите не само че не знаят правата си, но и не искат да ги научат...

Доне, на такива и Господ не може да помогне!
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Don_Bazilio

Цитат на: !na - Неделя, 12 Февруари, 2012, 19:17:39
Доне, на такива и Господ не може да помогне!
Ами те затова и писах този пост! Да им го дадем синтезирано, сдъвкано, !на...

Don_Bazilio

Дойде ли време за мислене повечето губят интерес към темата. Що сме такива овци?

Don_Bazilio

Днес мой близък е ходил на интервю в х-л Рила, София. Фирмата се казва "Полисимо". Оказало се е, че е някаква агентка на "Перчемлиев". Кое е фрапиращото: Трябва да отиде до Бургас за собствена сметка за подписване на договора с Перчемлиев. "Полисимо" НЕ работи по изискванията на Наредбата за командировките. Одобреня разход за Волво евро 5 е 30л./100 км. Системата на заплащане е много странна-толкова странна, че не можах да намеря нищо законно в нея. Заплащането е на километър, което е нарушение на Регламент 561 ЕО. С моя близък преди бяхме коментирали преди ходенето му темата за Допълнителното споразумение. След получените обяснения, той се е отказал да работи за "Полисимо". Прав ли е?

krench

#56
Тук е  много важно да се каже, хубаво си го написал, прекрасно  бих казал, бях в Испания, предлага ти договор. Толкова на км, толкова заплата + три заплати през годината бонус. за Коледа  за Великден и една като излизаш  в отпуска 30 дена,  отпуск. И  изобщо не  се кахариш за нищо парите, ти ги праща в  картата и никакви проблеми, никакви отчети  /следят те за горивото/ като не крадеш и си работиш както трябва няма кой да ти нагризе тоягата. А, иначе, ще намерят повод да се отърват от теб, ако си НЕКОРЕКТЕН, но мисълта ми беше, че имаш  договор НЕ КАТ  ТУК НАШИТЕ ПАТРОНИ.  Хвърлят ти един лист, подпиши, ВСИЧКО В НЕГОВА ПОЛЗА  ДАЖЕ   И ДА СИ ПРАВ  ВИНОВЕН СИ. Ето това не бива да се допуска колеги. ТРЯБВА  ДА ИМ СЕ  ИСКА  ЕТО ТАКЪВ  ДОГОВОР.

Редакция поради:

нубаво
испания
коледа
великден
кат
изпщо
никви
следат
карадеш
намерат
мисалта
ХВЪРЛЯТИ
ДАСИ
НЕБИВА

    И писане с изцяло главни букви, повече от необходимото!

DENINI

Някой иска да инвестира няколко 10-ки часа труд и да печели колкото този инвестирал труд,мозък и много пари.Е как да стане?

SEMPER

Цитат на: DENINI - Сряда, 07 Ноември, 2012, 22:20:35
Някой иска да инвестира няколко 10-ки часа труд и да печели колкото този инвестирал труд,мозък и много пари.Е как да стане?

Че от де са го взели този мозък  ;D ;D ;D Купува ли се, под наем ли се взима, и с какво се носи  до ДАП-а ? С туба или с торба ?

Ако наистина имаха малко мозък шефчетата щяха да си печелят доволно и да работят според закона, а не да си трошат сами главите с дъмпинг навла
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Don_Bazilio

Лично аз си имам мои, лични правила при търсене на работа. Ето някои:
-предложат ли ми камион със шайби, питам: По колко кутийки дават месечно?Да не се налага аз да си купувам, де.И така вече доста години не съм карал камион без дигитал.
-ако камиона е правен преди 2005 г. им викам: Не се прави нов бардак със стари к*рви.
-питам как ще ме осигуряват и ако не ми изнася-бягам.
-питам как плащат-по Наредбата за командировките или на км. Ако кажат: на км, питам ги що не са чели Регламента и Наредбата за командировките- изсмивах се и бегах.
   Така няколко месеца се смях на българските фирми и се убедих, че читава от тях нема. Сега си бачкам в Европата и грижи немам. Ама не пипам дизелчето и работя коректно. А у нас на такива като мен им викат "БУДАЛА" и най-лесно си намират работа, но и стоят на таз работа най-малко време.

Don_Bazilio