• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Код: Борисов

Започната от admin, Петък, 10 Февруари, 2012, 23:11:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Как оценявате управлението на правителството на Бойко Борисов?

Изключително успешно
8 (5.7%)
Много успешно
11 (7.8%)
Успешно
33 (23.4%)
Неуспешно
16 (11.3%)
Много неуспешно
5 (3.5%)
Изключително неуспешно
62 (44%)
Нямам мнение
6 (4.3%)

Общ брой гласове: 132

kkkvd

 ;D ;D ;D ;D
Е, щом мненията са 2:1, длъжен съм да се съглася, нали сме в демокрация

kkkvd


ivopifeca

Много малко знаеме за тези работи...,водиме се по медиите ,чиято информация е верна на 30 процента ;)

ivopifeca


Уди кълвача

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 19 Април, 2012, 14:55:06
Много малко знаеме за тези работи...,водиме се по медиите ,чиято информация е верна на 30 процента ;)

Махни нулата и ще стане точно :)

abator

Никъде не съм написал, че хората, които са на чело на държавата не трябва да са образовани. Написал съм, че заради кофти политика си унищожихме производството и сега нямаме достатъчно фирми, които да внасят големи данъци. В резултат на това няма пари за здравеопазване, образование, отбрана и каквото друго се сетите. Не може в джоба си да имаш 100 лева , а да изхарчиш 200. Дянков от както е станал министър мисли само как да оправи дефицита. Да ама тези финансови еквилибристики са до време. После ножа опира в кокала.

trenti

#94
 ;D Как България ще фалира през 2013?

Годината е 2013 г.

месецът януари

България покрива плащанията от 1,7 милиарда лева по външния си дълг с пари от Сребърния фонд, поради невъзможността да набере средства на международните финансови пазари. Министър Дянков заявява, че това е по-добрият за държавата вариант. Ура! Сребърния фонд е занулен.

февруари
Агенция Муудис намалява кредитния рейтинг на страната с два пункта. Министър председателя Борисов е безкрайно учуден и смята това, като мръсен ход от страна на рейтинговата агенция, неотговарящ на състоянието на Цъфтящата българска икономика. За една сутрин той успява да даде отделни гневни интервюта за Канал 1, БТВ, Нова, ТВ 7, Канал 3, ББТ, ВВС, НВО, Cartoon Network и БТВ Лейди.

март
Бюджетният дефицит надхвърля психологическата граница от 5 %. Опитът за повторно емитиране на еврооблигации се проваля поради незаинтересованост на инвеститорите и страната изпада дефакто в неплатежоспособност. Новите участъци на магистрала ,,Тракия" вече не са на вълнички, а на цунамита.

април
Брутният вътрешен продукт се срива с 8 % на годишна база, след намалението от 5 % година по-рано. Ръст от 2% отчита единствено развлекателната индустрия.

май
Държавата закъснява с изплащането на пенсиите и заплатите на държавните служители. Отливът на чуждестранни инвестиции придобива лавинообразни темпове. Бум на фалитите на малки и средни предприятия. Спират строежа на магистрала ,,Струма", което е отпразнувано с подобаващи количества алкохол от археолозите.

юни
БДЖ са купени от "Российские железние дороги". С парите от приватизацията правителството вдига пенсиите с 9.5 % и започва да се готви за избори. Междуфирмената задлъжнялост чупи нови рекорди. Голяма част от разплащанията вече са бартерни.

юли
На парламентарните избори електоралната активност е едва 32%. БСП печели с преднина от 1 процент и заедно с ГЕРБ и ДПС съставя ,,Правителство на Националното Спасение", наречено от пресата ,,Тройна коалиция ПърДоБор".

август
Започва спешно печатане на пари с цел да бъдат изплатени юнските пенсии и заплатите на държавните служители. Авто-паркът на Народното събрание е обновен с 80 чисто нови лимузини, чрез които ще спестят средства на данъкоплатците за ремонт и поддръжка на вече овехтелите 3-4 годишни досегашни МПС-та, с които се придвижват народните избранници.

септември
Националният статистически институт отчита 70 % инфлация на годишна база. Хлябът достига средна цена от 3 лв за килограм. Голяма част от големите български и чуждестранни фирми започват да прехвърлят средствата си в чужбина.

октомври
Валутният борд е официално отменен. Няма гориво за топлофикациите за предстоящата зима. Безработицата достига 29 %. Българска фондова борса е затворена, за да се спрат паническите разпродажби на акции. Фалира първата банка, разчитаща доскоро на парични потоци от държавния бюджет. Гражданите започват масово да теглят спестяванията си от банките. Министър-председателят Георги Първанов отчита поредния успешен летен туристически и ловен сезон.

ноември
Мисия на МВФ идва спешно в страната и препоръчва 50 % намаление на пенсиите и заплатите в публичния сектор, както и съкращаване на държавните служители с 30 %, като условие за отпускане на заем. Стачки обхващат всички отрасли на икономиката. Народното събрание е обсадено от разярени граждани самоорганизирали се чрез Социалните мрежи или просто по телефоните на единствения останал мобилен оператор. Полицията отказва да се намеси, тъй като стачкува и тя, въпреки забраняващите й законови разпоредби. Депутатите са изведени от войскови части от Парламента и откарани на безопасно място. Курсът на лева достига до стойност 10 лв. за 1 евро. Банковата система престава да работи. Остатъците от икономиката преминават главно към кешови разплащания, с изключение на тия, които вече са минали на бартерни такива или въобще на никакви.

декември
Германските влакове с хранителни помощи за бедстваща България са разграбени още на Драгоман от гладни тълпи. Народното събрание, заседаващо на тайно място, обявява мораториум върху плащанията по външния дълг. Създадени са ,,Агенция за борба с кризата", ,,Бюро за превенция на спекулата" и ,,Управление за разпределение на хранителните дажби", в които 1246 новоназначени държавни служители ще помагат на всички нас, обикновените българи, да живеем по-добре в условията на криза... Министър-председателят излиза с обръщение към българския народ, в което съобщава, че всъщност криза няма.


Написаното по-горе е плод на авторска фантазия и по никакъв начин не е препоръка за отърваване или придобиване на финансови активи.

Източник: http://mamkamu.blog.bg/zabavlenie/2012/04/18/kak-bylgariia-shte-falira-prez-2013.941839
"Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат!"

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Mandor

Сменил е хапчетата, не му връзвай кусур.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.


admin

Много се търси агнешко и овчО месо. Да ставаме овчари тогава. :D :D :D

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

ivopifeca

Цитат на: admin - Петък, 04 Май, 2012, 03:27:18
Много се търси агнешко и овчО месо. Да ставаме овчари тогава. :D :D :D


Ами ето,това е.А аз ревем,че не мое си намерим работа.Утре си зимам гегата и си пускам сивито при Гоико,ега ме земат да доим нещо там поне.

Mandor

ЦитатПремиерът не пропусна да коментира и пътната инфраструктура на България, а дори и тази на Европа: ,,Река Дунав, Русе, "Тракия", "Марица", всички магистрали минават надлъжно на България. Ако ние съумеем да намерим инвеститор, от Свиленград - сиреч Азия, Истанбул, Свиленград, Русе, от Русе на кораби за Констанца и съответно за Ротердам и през Дунав мост 1 - Румъния, Унгария и Германия, ще прекроим транспортната карта на Европа".
Източник
Може ли някой да ми обясни, защо ще караме нещо от Истанбул, през Свиленград до Русе, после кораб до Констанца и от там за Ротердам? Може би в Истанбул няма пристанище?
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

admin

Цитат на: Mandor - Петък, 11 Май, 2012, 17:26:40
Източник
Може ли някой да ми обясни, защо ще караме нещо от Истанбул, през Свиленград до Русе, после кораб до Констанца и от там за Ротердам? Може би в Истанбул няма пристанище?

От Истанбул до Русе сега не мога да го мисля. Обаче Констанца и от там за Ротердам ми се струва леко сбъркано с географията. Къде е Русе, къде е Констанца и къде е Ротердам?
Ами тези бисери?

Премиерът продължава по темата: "Този път, аз гарантирам, че ако успеем да го направим сега по този начин, от Свиленград до Русе и ако Русе има този четирилентов скоростен път през Свиленград, ще стане втора столица на България. Това мога да ви го гарантирам. Целият ТИР - поток ще отиде от Азия на Дунав. Това абсолютно се вписва и в Дунавската стратегия и във всичко останало. Това е прекрояване на транспортната карта на Европа. И отдолу, от пристанище Солун по магистрала "Струма" през София, ще почваме скоростният път Мездра - Ботевград през Враца - Монтана - Видин - Дунав мост 2, двата напречни коридора ще гарантират за следващите поколения изключително сериозен трафик, съответно такси. Всеки ТИР ни носи 600 евро".

Обърнете внимание на фразата "Всеки ТИР ни носи 600 евро". И както си носи яйцата и смята колко пари ще изкара, да не вземе да се спъне и да падне кошницата.

И още нещо си мисля... Значи ако Сърбия и Македония влязат в ЕС, дали няма да бъде предпочетен маршрут през тези държави за Западна Европа от Солун например?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

bad_kras

Админ , то и сега много камиони минават през Македония и Сърбия за Западна Европа . Имам колеги които бачкат за гърци и карат Германия и Полша за Гърция.  Маляките ги карали да минават от там , през Сърбия , Македония и за Ламия.
И аз съм на мнение , че от Изтока превозвачите предпочитат нашата западна граница и ако влезят в ЕС - Сърбия и Хърватско - потока ще е масово от там.
Наш премиерски командир , май смета ко ше прибират ,,,,,,,ама не в хазната ...... иска му се :D :D :D :D

А турските камиони вървят масово от Истамбул със ферибот до Констанца и от там на ход за Западна Европа ,,,,така каза един нашенец дето кара Турция-Англия.
Другите им камиони с кораб до Италия и от там на ход за Западна Европа ,  а шоферите със самолета!  ;)
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***