• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Мнения за Volkswagen Passat 2.8 V6 4Motion Comfortline

Започната от Teodor, Неделя, 12 Февруари, 2012, 00:04:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Teodor

Volkswagen Passat 2.8 V6 4Motion Comfortline 01/2001  автоматик и кожен салон.

Интересувам се от колко ще харчи с този двигател? За ходова част ? Скъпа ли е подръжката ? 200 коня е и колко ще е данъка? Ако я регистрирам на фирма (транспортна с камиони) ще мога ли да си взема ДДС-то ? Намират ли се лесно части нови/втора ръка? Каско застраховки гражданса колко ще излезнат ?  ;)

Teodor


ИванТ

#1
Според държавното законодателство всяка община сама определя ставките за местните данъци и такси върху леките автомобили, като трябва да се придържа в определени рамки. Ще дам пример с община Своге, там 1 kW, при автомобили с мощност над 110 kW се облага с 1.48 лева, като полученто число се умножава по 1.5 в случая, поради това, че автомобилът би бил първоначално регистриран през 2001 година до 2004 година:

Volkswagen Passat 2.8 142 kW, първоначално регистриран 2001 година - 315.24 лева (за община Своге).

Относто ходовата част, ще се опитам да Ви представя цените на оригиналните артикули (от официален представител на Volkswagen) и алтернативни вариант, Вие преценете дали могат да бъдат определено като скъпи или не.

Напречен носач долен преден - "4D0407151P"
- OE: 493.20 лева.
-Алтернативен (Delphi) - 113.30 лева.
-Алтернативен (Ruville) - 98.80 лева.

Напречен носач долен заден (ляв) - "8E0407693AG"
- OE: 444.00 лева.
-Алтернативен (TRW) - 158.60 лева.
-Алтернативен (Ruville) - 149.97 лева.

Напречен носач горен преден (ляв) - "8E0407505A"
- OE: 244.80 лева.
-Алтернативен (Delphi) - 79.74 лева.
-Алтернативен (Ruville) - 61.57 лева.

Напречен носач горен заден (ляв) -  "8E0407509A"
- OE: 244.80 лева.
-Алтернативен (Delphi) - 53.76 лева.
-Алтернативен (TRW) - 87.15 лева.

Без да претендирам за точност, това са цени в които се продават на пазара, съответните артикули. Има вариант и за много други производители, съответно и значително по-ниски цени, ако решите мога да Ви предоставя координати за свързване с техните вносители за България.
Искам да наблегна върху факта, че този автомобил, с този двигател се предлага само със задвижване на двете оси, което до води до значително разлики в ходовата част, спрямо страндартните модификации (със задвижване на предната ос).
И последно: при този двигател задвижването на разпределителните валове, се осъществява посредство зъбен (ангренажен) ремък.
Ако мога да Ви помогна с друга, конректна информация, ще се радвам да го направя.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

#1
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Teodor

#2
Благодаря много за тази информация. Аз лично държа автомобилът ми да е 4Х4 и ако можеш да ми кажеш и колко ще харчи горе долу и каското + гражданската колко ще струват ще съм много доволен? Ако ще те улесни аз съм към община Подуене .

ИванТ

Данъкът за този автомобил, на територията на Столична община е 328.02 лева, тъй като тук мощност от 1 kW (при леки автомобили с мощност над 110 kW) се облага с 1.54 лева. Отностно задължителната застраховка "Гражданска отговорност", може да сравните различните оферти, след въвеждане на параметрите на автомобила и водача.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Teodor

Много ти благодаря за тази информация. И да те попитам според теб тази кола хубава ли е и заслужава ли си да я купя ?

Teodor

Искам да попитам ако искам да я пребоядиша да сменя цвета как става това и колко ще струва ако е сив металик и искам да я направя тъмно син металик. Колко ще ми струва ?

imter

Цитат на: Teodor - Неделя, 12 Февруари, 2012, 16:51:36
Искам да попитам ако искам да я пребоядиша да сменя цвета как става това и колко ще струва ако е сив металик и искам да я направя тъмно син металик. Колко ще ми струва ?
Между 1200-1400 лева,зависи от боята и майстора,който ще я прави.

Teodor


Trucker_Boy

Цитат на: imter - Неделя, 12 Февруари, 2012, 16:54:39
Между 1200-1400 лева,зависи от боята и майстора,който ще я прави.

След пребоядисване как стои въпроса с документите в КАТ ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

imter

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 12 Февруари, 2012, 17:07:00
След пребоядисване как стои въпроса с документите в КАТ ?

Ако е сменен цвета,се сменят и талоните,и струва около 60 лева.

Trucker_Boy

Цитат на: imter - Неделя, 12 Февруари, 2012, 17:12:04
Ако е сменен цвета,се сменят и талоните,и струва около 60 лева.

Какъв е редът там ?
Нужно ли е да се кара и колата ?
Минават ли се някакви технически прегледи ?
За колко време стават новите талони ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

imter

Процедурата е същата,като при първоначална регистрация,като се попълват същите документи,с тази разлика,че старите номера се запазват,само се издава нов талон,с вписан в него сменения цвят.Аз лично няколко пъти съм минавал по този ред и ми е отнемало не повече от 2 часа.

Teodor

Много ви благодаря за информацията ще ми е от огромна полза за вбъдеще .  :) :) :)

SEMPER

Само като съвет - много е добре за джоба да се стои далеч от Пасат , А4 и А6 прозведени след 96та

Предното окачване, за цените на което стана дума по горе е крайно несъвместимо с пътищата в БГ
Осемте алуминиеви носача отпред осигуряват сравнително комфортна возия, но са огромно бедствие за джоба.

Въпреки че не са от най ниските коли, алуминиевият им картер също е доста уязвим от дупки и препятствия с каквито изобилстват пътищата.

Пистовите и ангренажния ремък с всичките им ролки обтегачи и агрегати към тях предизвикват също малка финансова буря в джоба, ама това как да е, повечето нови коли не са по малко сложни и увъртяни
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

ИванТ

Не споделям мнението Ви за ангренажното задвижване на този автомобил.

Зъбен (ангренажен) ремък - "078109119J"
- OE: 201.00 лева.
-Алтернативен (Bosch) - 75.12 лева.
-Алтернативен (Gates) - 121.30 лева.

Обтегач за зъбен (ангренажен) ремък - "078109243R"
- OE: 166.80 лева.
-Алтернативен (SKF) - 112.00 лева.

Допълнителна (паразитна) ролка за зъбен (ангренажен) ремък - "078109244H"
- ОЕ: 112.68 лева.
-Алтернативен (SKF) - 110.00 лева.

Водна помпа за охладителната система на двигателя - "078121006"
- OE: 334.80 лева.
-Алтернативен (Graf) - 77.26 лева.
-Алтернативен (Dolz) - 77.45 лева.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!