Автовлакове
Форум на българските шофьори
Вторник, 16 Юли, 2019, 23:22:49 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 2 3 [4] 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Автовлакове  (Прочетена 26604 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #45 -: Четвъртък, 10 Май, 2012, 10:28:23 »
ОтговорОтговор

Ето един материал по темата, публикуван в сп. Камиони този месец.
За съжаление качеството на сканираните файлове не е идеално, но все пак може да се прочете.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 1.JPG (144.76 KB, 635x897 - видяно 697 пъти.)

* 2.JPG (69.49 KB, 269x880 - видяно 690 пъти.)

* 3.JPG (152.21 KB, 645x884 - видяно 711 пъти.)
Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Четвъртък, 10 Май, 2012, 10:28:23 »

 Активен
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +306/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #46 -: Четвъртък, 10 Май, 2012, 12:27:29 »
ОтговорОтговор

Интересна статия. Накара ме да направя сравнение с българските работодатели, които щяха да искат разход от 89/100 (25/100 + 0.5 литра на тон).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #46 -: Четвъртък, 10 Май, 2012, 12:27:29 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4783
Теми: 301



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #47 -: Четвъртък, 10 Май, 2012, 20:40:36 »
ОтговорОтговор

Интересна статия. Накара ме да направя сравнение с българските работодатели, които щяха да искат разход от 89/100 (25/100 + 0.5 литра на тон).
Баце водих дискусия на туй 0,5 и познай ,супер точно си било.
Бацко казва ,,да ама не,, минете утре с тез сметки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +65/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #48 -: Четвъртък, 10 Май, 2012, 21:05:48 »
ОтговорОтговор

Баце водих дискусия на туй 0,5 и познай ,супер точно си било.
Бацко казва ,,да ама не,, минете утре с тез сметки.
Тази система е горе-долу вярна. Само в разхода не включвате тарата на двете ремаркета зад първото. За влекача дават около 20л/100км и за масата на останалата композиция с товара по 0,5л/тон.
А ако приемем че развива 100км/час и е на максимална мощност машината, на всяка конска сила за дизела разхода е между 160-175милилитра/к.с.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +306/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #49 -: Петък, 11 Май, 2012, 01:16:32 »
ОтговорОтговор

dimich87, обърни внимание какво пише в таблицата:

Цитат
Собствена маса – 51680 кг.
Товар – 76310 кг.
Обща маса – 127990 кг.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1638/-319
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1406
Теми: 75



Активност
0%

Месторабота ДАПА ЕООД! Образование начално вечерно


« Отговор #50 -: Петък, 11 Май, 2012, 02:34:18 »
ОтговорОтговор

Интересна статия. Накара ме да направя сравнение с българските работодатели, които щяха да искат разход от 89/100 (25/100 + 0.5 литра на тон).

     Даже доста надолу. Основната норма е за около 15 тона композиция, като нашите. Както и колегата dimich87, казва тарата и на другите ремаркета. При предишния ми шеф, празна 15 тона - 24 л/100. Следователно 128-15=113 тона. Товара е по малък, но все пак това е горницата над 15 тона, обичайната маса за европейските композиции. И 24+113*0,4=69,2 л/100км. При нормални условия, става тази формула. Но явно реалността е доста нагоре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни така, че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #51 -: Петък, 11 Май, 2012, 11:56:32 »
ОтговорОтговор

Маи забравяме и осите,колко са колетиите,та нали и те дават допълнително съпротивление Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +306/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #52 -: Петък, 11 Май, 2012, 14:18:01 »
ОтговорОтговор

Колеги не мога да ви разбера. От направената съпоставка смятам, че българските работодатели ни прекарват с нафтата. Ако правилно съм ви разбрал мненията, опитвате се от 99 кладенеца да ми донесете вода и да ми докажете, че греша. Е, добре! Така да е!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4783
Теми: 301



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #53 -: Понеделник, 14 Май, 2012, 20:51:33 »
ОтговорОтговор

Баце не се здавай бре я воювах и воювам още ,ма туй 400-500 грама тон си е ветър и мъгла,ма те ората си ги кефи и после има ма шефо ме резна преразход. Смотан Смотан Смотан Смотан
Българскио транспортен бос мое да е лош ,ма че ви напраи най-икономичните шофери на дръгели у свето -туй е факт почти вече. Намигване

А и се чудим тез с Джи пи есо на варело дали имат и те разходна норма . Смотан Смотан Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +306/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #54 -: Понеделник, 14 Май, 2012, 22:28:56 »
ОтговорОтговор

И с GPS-а пак има норма. Когато дам икономии никой нищо не казва, но един път да дам преразход и почват да точат брадвата. А, колегите почнаха да ми обясняват колко коректен е този начин на изчисляване. Е, как да не им направя едно добро на всички? При разходна норма 36-37/100 свалих разхода на 30-31/100 и така си отидох. Сега има камион, но никой не иска да го кара и така си стои.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #55 -: Понеделник, 14 Май, 2012, 22:49:21 »
ОтговорОтговор

За мен в европейски вариант на този автовлак е тотално нерентабилен.
1. Маса 128тона!! Нето 76 тона
-Ако вземем една средно тежка композиция с 25 тона товар и тарата 12-15 тона... стават37-40 тона тотал Х 3бр. =104до 120тона...0т8 до 24тона са в повече на австралиеца.
2.Разход.
- нормалният разход (според мен)при маса 37-40 тона е 32-38/100 Х 3бр композиции е= 96л. до106л гориво.
Австралиеца се вписва горе долу с разход  105 литра/100км.
3. гуми, оси, амортизация.
6-осни ремаркета на двойни гуми... без коментар.  амортизацията само от  усукването и спирачките  на квадрат.(според мен).
4 маневреност, също без коментар.
5.Заплащане на шофьора.
Тук австралиеца печели две заплати от въздуха, но в Европа би ги дал (че и повече ) за разрешителни.
6.Време за извършване на превоза..... каква е технологичната скорост, и сравнима ли е тя с скоростта на 37-40тона композиция.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 14 Май, 2012, 23:42:09 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
peev
Младши потребител
**

Рейтинг: +10/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 53
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #56 -: Вторник, 15 Май, 2012, 08:31:18 »
ОтговорОтговор

Отговорите на въпросите(някои) са в статията.Задай си и още 1 въпрос-как минава 270000 км,за година.Според сегашните представи за "работа на екипажите"(австралиеца е сам),той трябва или да е в затвора,или да е умрял от претоварване.Той е на 48,а има 25 год стаж.Мисля,че няма сравнение между нашия шофЬорлък и австралииския.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
R560
Старши потребител
****

Рейтинг: +51/-32
Неактивен Неактивен

Sweden Sweden

Публикации: 307
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #57 -: Събота, 05 Януари, 2013, 19:47:10 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xznWpAtgqRA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xznWpAtgqRA</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #58 -: Събота, 09 Ноември, 2013, 09:20:21 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=QA20Yd3Xe-I" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=QA20Yd3Xe-I</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #59 -: Събота, 09 Ноември, 2013, 11:40:03 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=QA20Yd3Xe-I" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=QA20Yd3Xe-I</a>
Само FH,може да догони толко бързо автовлака Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4] 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!