• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Автовлакове

Започната от Volvo FH16 700, Неделя, 12 Февруари, 2012, 20:03:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Volvo FH16 700

Цитат на: Стоян - Понеделник, 13 Февруари, 2012, 23:32:33
На времето говоря за началото на осемдесетте години в нашия дап имаше четири или пет автовлака самосвали и мисля три или четири бордови.Бяха с осем тон ни ремаркета тия дето ги правеха в Елена.Сега се сещам че имаше един, срещал съм го по пътищата с влекач, полуремарке и отзад с едно осемтонно двуосно.Мисля че беше от Ловешкия дап ама вече ми се губи от паметта.Ако има някой от тия времена да помни нещо нека помогне.Жалко че тогава техниката за снимане беше само смяна8 по младите може и да не знаят за какво иде реч,та няма снимки от тия времена.Пък и кой се е сещал за това  ;D
Нали,кой да знае че ще дойдат времена когато камионите ще станат И хоби И професия :) за мен лично в момента са все още само хоби,надявам се да ми станат и професия,колкото се може по-скоро :P

Volvo FH16 700


dimich87

Много е интересно да се видят различни видове и начини на транспорт. Представлява си тръпка да се качиш на подобна машина. Поне за мене е така и с интерес съм пробвал когато имам възможност нова техника. Но за ежедневна работа не мога да я върша. В един момент всичко което го правя всеки ден ми е отекчаващо. Работил съм в САЩ с бус за пътници. Маршрута ми беше около 10км в едната посока. Когато имаше пътник си не усещах кога съм го минал, но на празния курс съм заспивал на волана. Улиците прави, еднопосочни и имах чувството че се пътува с часове. Радиото въртеше 10 песни и доиде време че и то не ми помагаше. Усещал съм се на няколко пъти да заспивам на волана нощно време. Слава богу не съм имал инциденти.

dimich87


Volvo FH16 700

Да си призная честно и аз бих се отегчил от еднообразната работа.Но искам да се кача и да видя и усетя какво е,не само като пътник да навра камерата в страничното огледало така че шофьора да не вижда нищо в него,за да снимам автовлака,но и като шофьор,да усетя как се движи цялата композиция,да се озоря на някой по,тесен завой,и малко да се пробвам на задна ;D
И отново интересни видеа,първото е от Канада :) камиона естествено Volvo :P не ме питайте за модела,не ги познавам американските им модели,по този въпрос мисля Инчето ще каже :D

Ето също и една Scania,хареса ми как маневрира само и само да се намести така че да го вкара отведнъж

И отново интересна гледна точка от автовлак :)

Само едно ще ви кажа,за мен истинските автовлакове са в Австралия.Композициите от този сорт които се правят в Скандинавските страни не са никакви автовлакове въпреки че принципно се водят такива.Ако става въпрос в Австралия има същите композиции но с две полуремаркета а не с едно както на снимката.Така че ние в Европа нищо не знаем,това е моето мнение.

Бриги Магнито

Баце пътищата са други брщ пак ти ричам тук теснотия,байри ,трафик и иляди неща ,там пустош ,широко ,път макадам или черен от де да минеш се си по пътя  ;) за това при тях няма ограничения в дължината,рядко нейде из села и паланки да ти отеснее ,но ето има варианти-разкачаш и проблема ти никъв.

Относно пробването ,лошо няма ,но с акъл,че от некой проби боли глава. ;)


georgi87

Аз па да ви кажа на мене си ми е доволно да карам обикновен влекач с обикновенно полуремърке 13.60м стига да се искарват добри пари изобщо неща да се права на голем шофьор с тия автовлакове дано никога ги не разрешат в България и Европа.

bizzart

Цитат на: georgi87 - Вторник, 14 Февруари, 2012, 15:50:05
Аз па да ви кажа на мене си ми е доволно да карам обикновен влекач с обикновенно полуремърке 13.60м стига да се искарват добри пари изобщо неща да се права на голем шофьор с тия автовлакове дано никога ги не разрешат в България и Европа.
Ама те в Бг си бяха разрешени горките Мадарки как ги влачеха незнам.

dimich87

Че какво и е на мадарката че да не ги влачи. То да се влачи е по-лесно от колкото да се носи.

bizzart

Цитат на: dimich87 - Вторник, 14 Февруари, 2012, 16:42:16
Че какво и е на мадарката че да не ги влачи. То да се влачи е по-лесно от колкото да се носи.
Абе да те натоваря с 42 45 тона да те видя колко ще държи тази мадарка?

dimich87

Сигурен съм че ще се справи. Не казвам че ще бяга, но за времето си е напълно прилична. Виздал съм газ 53 с булгаров двигател, как пълна дърпа и пълно ремарке. А на мадара сме правили надстройка за жито и събираше почети 15т жито. Направихме с такава 4 курса и на последния при изсипването счупи ресор. А с 15т си вървеше прилично с 60-70км/ч. А когато са се движили тези композиции не мисля че са били товарени малко.

bizzart

Цитат на: dimich87 - Вторник, 14 Февруари, 2012, 21:49:01
Сигурен съм че ще се справи. Не казвам че ще бяга, но за времето си е напълно прилична. Виздал съм газ 53 с булгаров двигател, как пълна дърпа и пълно ремарке. А на мадара сме правили надстройка за жито и събираше почети 15т жито. Направихме с такава 4 курса и на последния при изсипването счупи ресор. А с 15т си вървеше прилично с 60-70км/ч. А когато са се движили тези композиции не мисля че са били товарени малко.
А аз не съм съгласен с теб,че са товарени малко първите мадарки закачили 2-ро ремарке знаешли от каде са от кои град.

dimich87

Цитат на: bizzart - Сряда, 15 Февруари, 2012, 00:16:40
А аз не съм съгласен с теб,че са товарени малко първите мадарки закачили 2-ро ремарке знаешли от каде са от кои град.
Не знам от кой град са били, но не мисля че с второ ремарке са били натоварени с по-малко от 20т. Мадарата е 8т, първото ремарке също е 8т, а вторито е 4т. Допустимото е 20т. Но с земна маса и камъни си мисля че може и повече

Стоян

Аз където писах за самосвалните автовлакове возеха кварцов пясък по 9+8+8 тона от Сеново до Попово и прицепите караха по 25т. с големите Толбухински полуремаркета.
100ЯН

bizzart

Ами виждал съм кантара как показва товар (Пшеница) на мадарки и европеики 40 45 тона зърновози колите бяха на Милушев от Полски Тръмбеш.

dino412

Двуосен камион с двуосно ремарке made in Bulgaria с доработка и "тунинг инжинер бай Ганьо" демек моя милост.
Те Ви кантарна бележка те Ви камиона и не спорете:
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

Евалата dino412 ПРИЗНАЛ СЪМ ТЕ. Но не слагай снимки на които може да се види- кога и от къде за да не пострадаш...

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.