• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Автовлакове

Започната от Volvo FH16 700, Неделя, 12 Февруари, 2012, 20:03:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bizzart

Цитат на: dimich87 - Сряда, 15 Февруари, 2012, 12:28:53
Не знам от кой град са били, но не мисля че с второ ремарке са били натоварени с по-малко от 20т. Мадарата е 8т, първото ремарке също е 8т, а вторито е 4т. Допустимото е 20т. Но с земна маса и камъни си мисля че може и повече
Ето ти и доказателство горе сега да не кажеш,че е поправено а да не приказва ме простотии повече едно време се товареше яко сега пак се товари ама с страх.

bizzart


dino412

Цитат на: loshdancho - Петък, 16 Март, 2012, 17:34:20
Евалата dino412 ПРИЗНАЛ СЪМ ТЕ. Но не слагай снимки на които може да се види- кога и от къде за да не пострадаш...


Че то на бележката не се виждат никакви данни от къде е.

Цитат на: bizzart - Петък, 16 Март, 2012, 19:20:22
Ето ти и доказателство горе сега да не кажеш,че е поправено а да не приказва ме простотии повече едно време се товареше яко сега пак се товари ама с страх.

В БГ винаги се е товарило яяяяккккооооо и ако мислите че Мойто е товарене жестоко се лъжете.Във Видинско товарих с едни колеги под 40 тона само товар не се слагаше единствено гондолите ги ограничаваше тотала от 60тона на кантара.Бях свидетел как Шкода Европа преправяна от бордова на самосвал с триосен шмиц също преправен на самосвал мерена отделно камион отделно ремарке излезна общо 64+ тона тотал.
А товарехме за "Софиямел".Редко има самосвал да е у нормите.Мен са ме мерили 13.5т на диферинциал. 
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

Вижда се името,номера, печата,датата......
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Цитат на: loshdancho - Петък, 16 Март, 2012, 20:37:32
Вижда се името,номера, печата,датата......
Не гепнат ли те бате на пътя майната им.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

bizzart

За русенски регион не ме е страх нито от АПИ нито от ДАЙ с шефа на Апи сме израснали заедно с ДАй си имаме позиции там още ама за нататак не смея.

svet4o

#35
Колега, автовлаковете над 18,750 м в България са забранени заради двупосочните ни пътища, а и това, че са тесни.
Габаритните размери от предната броня на автомобила до най-задната точка трябва да не надвишава 18,750 м. като най-добре е тази дължина да бъде по равно разпределена за автомобила и ремаркето. В БМД Добрич е възможно да бъде произведен автовлак съобразен с дължината на автомобила, т.е, ако той е по-къс примерно 6,600, ние правим по-дълго ремарке до 18 750.

За повече информация :

Тел: 058 605 567

MT: 0888 595062

Факс: 058 602 787

9300 Добрич ул.Калиакра №66

Е-mail: office_bmd@mail.bg

WEB:  www.bmd-dobrich.com
BLOG: http://furgoni.wordpress.com/
http://remarketa.wordpress.com/

Boroman21

Колега разбирам че имаш интерес да пускаш тези реклами , но първо е забранено (освен ако нямаш изрично разрешение) и второ не ги пускай 2-3 пъти на страница.

dino412

Това е било автовлак до преди няколко години само че вече е без последното ремарке.Правилния състав беше този :
1-камйон 8-10т товар-16-18т тотал
2-12 тонно ремарке-16т. тотал
3-  8 тонно ремарке -12т. тотал
или общо 44-46 т. тотал.






Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

 ;) Толко си мога , но така изглеждаше на времето.(би изглеждала)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Аиде сега връщаите Шкодето назаде :)

Rammbon

През 2003-2005 г работех за една фирма за изкупуване на зърно. Имаше период в който всичките ни налични камиони бяха заети и чакаха по 20 часа на разтоварището. Тогава наехме едни камиони от казанлъшко. Огромни гондоли. 4 м високи и дълги колкото нормално полуремарке. Товарехме ги само с елеватор, защото фадромите неможеха да ги стигнат. Ето тези гондоли , като ги закарахме на нашите кантари на разтоваричещо, 20м електронен кантар неможа да ги хване. Цифрите се завъртаха до 65000 и после само чертички. Теглихме като се откачи влекача, показаха 64300 кг тотал. И така до края на кампанията. По същото време имаше една Европа от Раднево с по 2 ремаркета. Двигателя на Европата бил от Ман и със скорости на Ман. Първото ремарке беше 3-осно със 6 гуми , а второто 2-осно българско с 8 гуми. Тотала не си го спомням колко беше , но товареше догоре винаги.

dino412

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 16 Април, 2012, 20:53:50
;) Толко си мога , но така изглеждаше на времето.(би изглеждала)
Е някой и толкова неможеме.+1

Цитат на: ivopifeca - Понеделник, 16 Април, 2012, 22:17:36
Аиде сега връщаите Шкодето назаде :)
Имах колега с такава Шкода връщаше назад с двете ремаркета и вкарваше по складове и разтоварища без проблем.Сега човека кара в САЩ автовлак 53.5м.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca

Цитат на: dino412 - Вторник, 17 Април, 2012, 13:02:04
Е някой и толкова неможеме.+1
Имах колега с такава Шкода връщаше назад с двете ремаркета и вкарваше по складове и разтоварища без проблем.Сега човека кара в САЩ автовлак 53.5м.
Евала на колегата,аз едното го връщам,ама с още едно ::),не че съм опитвал с две де,ама нема се оправим.

dino412

Цитат на: ivopifeca - Вторник, 17 Април, 2012, 14:35:50
Евала на колегата,аз едното го връщам,ама с още едно ::),не че съм опитвал с две де,ама нема се оправим.
Колега що мислиш че некой се раждат научени.Като потренираш фърлиш две-три-пет подгизнали от пот ризи ще се научиш и с четири ремаркета да караш назад не само с две.За това нетрябва диплома от Кембрич.Тоя мъж дето Ви казвам и мене Ме е учил.Не е толкова сложно трябва търпение малко акъл в главата изправен технически камион и здрави нерви.А и също е важно да знаеш хубави цветущи поздрави за женската рода на разни терикати невиждали отвътре кабина на камион а тръгнали да Те учат как да го караш.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca


ivopifeca