Автовлакове
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 19:50:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Автовлакове  (Прочетена 43474 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
bizzart
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-11
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #30 -: Петък, 16 Март, 2012, 19:20:22 »
ОтговорОтговор

Не знам от кой град са били, но не мисля че с второ ремарке са били натоварени с по-малко от 20т. Мадарата е 8т, първото ремарке също е 8т, а вторито е 4т. Допустимото е 20т. Но с земна маса и камъни си мисля че може и повече
Ето ти и доказателство горе сега да не кажеш,че е поправено а да не приказва ме простотии повече едно време се товареше яко сега пак се товари ама с страх.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Петък, 16 Март, 2012, 19:20:22 »

 Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #31 -: Петък, 16 Март, 2012, 20:27:43 »
ОтговорОтговор

Евалата dino412 ПРИЗНАЛ СЪМ ТЕ. Но не слагай снимки на които може да се види- кога и от къде за да не пострадаш...


Че то на бележката не се виждат никакви данни от къде е.

Ето ти и доказателство горе сега да не кажеш,че е поправено а да не приказва ме простотии повече едно време се товареше яко сега пак се товари ама с страх.

В БГ винаги се е товарило яяяяккккооооо и ако мислите че Мойто е товарене жестоко се лъжете.Във Видинско товарих с едни колеги под 40 тона само товар не се слагаше единствено гондолите ги ограничаваше тотала от 60тона на кантара.Бях свидетел как Шкода Европа преправяна от бордова на самосвал с триосен шмиц също преправен на самосвал мерена отделно камион отделно ремарке излезна общо 64+ тона тотал.
А товарехме за "Софиямел".Редко има самосвал да е у нормите.Мен са ме мерили 13.5т на диферинциал. 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Петък, 16 Март, 2012, 20:27:43 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #32 -: Петък, 16 Март, 2012, 20:37:32 »
ОтговорОтговор

Вижда се името,номера, печата,датата......

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #33 -: Петък, 16 Март, 2012, 21:32:12 »
ОтговорОтговор

Вижда се името,номера, печата,датата......
Не гепнат ли те бате на пътя майната им.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
bizzart
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-11
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #34 -: Събота, 17 Март, 2012, 01:53:25 »
ОтговорОтговор

За русенски регион не ме е страх нито от АПИ нито от ДАЙ с шефа на Апи сме израснали заедно с ДАй си имаме позиции там още ама за нататак не смея.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
svet4o
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 19
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #35 -: Петък, 30 Март, 2012, 16:05:51 »
ОтговорОтговор

Колега, автовлаковете над 18,750 м в България са забранени заради двупосочните ни пътища, а и това, че са тесни.
Габаритните размери от предната броня на автомобила до най-задната точка трябва да не надвишава 18,750 м. като най-добре е тази дължина да бъде по равно разпределена за автомобила и ремаркето. В БМД Добрич е възможно да бъде произведен автовлак съобразен с дължината на автомобила, т.е, ако той е по-къс примерно 6,600, ние правим по-дълго ремарке до 18 750.

За повече информация :

Тел: 058 605 567

MT: 0888 595062

Факс: 058 602 787

9300 Добрич ул.Калиакра №66

Е-mail: office_bmd@mail.bg

WEB:  www.bmd-dobrich.com
BLOG: http://furgoni.wordpress.com/
http://remarketa.wordpress.com/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 30 Март, 2012, 16:27:47 от svet4o » Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #36 -: Петък, 30 Март, 2012, 16:31:07 »
ОтговорОтговор

Колега разбирам че имаш интерес да пускаш тези реклами , но първо е забранено (освен ако нямаш изрично разрешение) и второ не ги пускай 2-3 пъти на страница.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #37 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 16:01:54 »
ОтговорОтговор

Това е било автовлак до преди няколко години само че вече е без последното ремарке.Правилния състав беше този :
1-камйон 8-10т товар-16-18т тотал
2-12 тонно ремарке-16т. тотал
3-  8 тонно ремарке -12т. тотал
или общо 44-46 т. тотал.






Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 41317819161819263_1.pic (72.22 KB, 800x600 - видяно 4027 пъти.)

* 41317819161819263_2.pic (67.62 KB, 800x600 - видяно 3667 пъти.)

* 41317819161819263_3.pic (61.78 KB, 800x600 - видяно 3364 пъти.)

* 41317819161819263_5.pic (61.15 KB, 800x600 - видяно 4087 пъти.)

* 41317819161819263_7.pic (61.49 KB, 800x600 - видяно 4854 пъти.)

* 41317819161819263_8.pic (72.13 KB, 800x600 - видяно 5246 пъти.)

* 41317819161819263_9.pic (53.2 KB, 800x600 - видяно 3363 пъти.)
Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #38 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 19:53:50 »
ОтговорОтговор

Намигване Толко си мога , но така изглеждаше на времето.(би изглеждала)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 41317819161819263_12.pic (130.67 KB, 800x600 - видяно 3505 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #39 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 21:17:36 »
ОтговорОтговор

Аиде сега връщаите Шкодето назаде Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #40 -: Понеделник, 16 Април, 2012, 21:21:53 »
ОтговорОтговор

През 2003-2005 г работех за една фирма за изкупуване на зърно. Имаше период в който всичките ни налични камиони бяха заети и чакаха по 20 часа на разтоварището. Тогава наехме едни камиони от казанлъшко. Огромни гондоли. 4 м високи и дълги колкото нормално полуремарке. Товарехме ги само с елеватор, защото фадромите неможеха да ги стигнат. Ето тези гондоли , като ги закарахме на нашите кантари на разтоваричещо, 20м електронен кантар неможа да ги хване. Цифрите се завъртаха до 65000 и после само чертички. Теглихме като се откачи влекача, показаха 64300 кг тотал. И така до края на кампанията. По същото време имаше една Европа от Раднево с по 2 ремаркета. Двигателя на Европата бил от Ман и със скорости на Ман. Първото ремарке беше 3-осно със 6 гуми , а второто 2-осно българско с 8 гуми. Тотала не си го спомням колко беше , но товареше догоре винаги.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #41 -: Вторник, 17 Април, 2012, 12:02:04 »
ОтговорОтговор

Намигване Толко си мога , но така изглеждаше на времето.(би изглеждала)
Е някой и толкова неможеме.+1

Аиде сега връщаите Шкодето назаде Усмивчица
Имах колега с такава Шкода връщаше назад с двете ремаркета и вкарваше по складове и разтоварища без проблем.Сега човека кара в САЩ автовлак 53.5м.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #42 -: Вторник, 17 Април, 2012, 13:35:50 »
ОтговорОтговор

Е някой и толкова неможеме.+1
Имах колега с такава Шкода връщаше назад с двете ремаркета и вкарваше по складове и разтоварища без проблем.Сега човека кара в САЩ автовлак 53.5м.
Евала на колегата,аз едното го връщам,ама с още едно Завърти очи,не че съм опитвал с две де,ама нема се оправим.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #43 -: Вторник, 17 Април, 2012, 18:41:45 »
ОтговорОтговор

Евала на колегата,аз едното го връщам,ама с още едно Завърти очи,не че съм опитвал с две де,ама нема се оправим.
Колега що мислиш че некой се раждат научени.Като потренираш фърлиш две-три-пет подгизнали от пот ризи ще се научиш и с четири ремаркета да караш назад не само с две.За това нетрябва диплома от Кембрич.Тоя мъж дето Ви казвам и мене Ме е учил.Не е толкова сложно трябва търпение малко акъл в главата изправен технически камион и здрави нерви.А и също е важно да знаеш хубави цветущи поздрави за женската рода на разни терикати невиждали отвътре кабина на камион а тръгнали да Те учат как да го караш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #44 -: Вторник, 17 Април, 2012, 19:10:14 »
ОтговорОтговор

Така си е Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!