• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос за тахошайба

Започната от Дамян Йончев, Сряда, 15 Февруари, 2012, 13:15:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Yordan

Ами Минко написали са го искат 30мин. почивка. То тези 15 мин. те всички знаем как се правят. Затова хората искат поне 1 почовка от 30 мин. Виждал съм колеги на светофар е и слага почивка.  С този закон се съобразявах когато работех с бетоновоза и никога не съм имал проблеми.
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

Yordan

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Yordan - Събота, 26 Юли, 2014, 11:12:50
Ами Минко написали са го искат 30мин. почивка. То тези 15 мин. те всички знаем как се правят. Затова хората искат поне 1 почовка от 30 мин. Виждал съм колеги на светофар е и слага почивка.  С този закон се съобразявах когато работех с бетоновоза и никога не съм имал проблеми.


     Обикновено тахографите на шейна при спиране минават на "легло" и на светофар само при допълнително натискане може да е на "друга работа", например.
     За другото, явно за различни неща "говорим". Няма "друга работа", няма 4,5 часа управление.Какви 30 минути като няма каране и кой пита за това? Задължително 45 минути или 15+30 се правят след 4,5 часа управление или "друга работа" и "управление" 6 часа поне 30 минути. Ама кой пита за това, да повторя?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Yordan

30 мин. Каране+15мин.почивка+30мин. Каране+15мин.почивка+30мин.каране+15почивка+30мин.каране+15мин.почивка+30мин.каране+15почивка+30мин.каране+15мин.почивка+30мин.каране+15мин.почивка+30мин.каране+15мин почивка+30мин.каране= 6ч и 30 мин. Работа. А няма нито една почивка от 30 мин.
29 мин. Не са 30
В Плевен в автото имаше един учител който много добре обясняваше в безопаснос на движението. За съжаление не си спомям как се казваше. Не беше вчера.  ;)
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

BISER1975

За максимум 4 часа и 30 мин. управление трябва да има 45 мин. пауза, може и 15+30.

Yordan

#64
Цитат на: BISER1975 - Събота, 26 Юли, 2014, 12:59:34
За максимум 4 часа и 30 мин. управление трябва да има 45 мин. пауза, може и 15+30.

Имено а не 15+15+15. 29мин.се брой за 15. Трябва да има почивка от 30мин.


Коригиран цитат!
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Yordan - Събота, 26 Юли, 2014, 12:50:54
... В Плевен в автото имаше един учител който много добре обясняваше в безопаснос на движението. За съжаление не си спомям как се казваше. Не беше вчера.  ;)

     Не разбрах какъв извод да си направя? От Плевен си, учил си в Техникум по автотранспорт гр. Плевен или учителят много отдавна е обяснявал как ще се кара след 2006 година?



Цитат на: BISER1975 - Събота, 26 Юли, 2014, 12:59:34
За максимум 4 часа и 30 мин. управление трябва да има 45 мин. пауза, може и 15+30.
Цитат на: Yordan - Събота, 26 Юли, 2014, 13:16:50
Имено а не 15+15+15. 29мин.се брой за 15. Трябва да има почивка от 30мин.

     Ако попитам още няколко пъти, дали ще ми е за първи път? Ще каже ли някой кой оспорва това? Някой написал ли е, че много почивки по 20 минути се равняват на една от 45 или 15+30? Къде точно?

     Тръгвам в 8.00, карам 10 минути почивам 20 и така продължавам 10 каране 20 почивка. На час 20 минути каране на 3 часа от тръгването 1 час каране на 12-тият (в 20.00 часа) 4 часа и решавам да "вляза" в 13 часа спирам в 21.00. Дотук или за целият ден, има 4 часа и 20 минути. Въпроса ми е: В колко часа съм направил 4,5 часа (4 ч. и 30 мин.) управление да спра за почивка?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Yordan

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Събота, 26 Юли, 2014, 14:05:51
     Не разбрах какъв извод да си направя? От Плевен си, учил си в Техникум по автотранспорт гр. Плевен или учителят много отдавна е обяснявал как ще се кара след 2006 година?



     Ако попитам още няколко пъти, дали ще ми е за първи път? Ще каже ли някой кой оспорва това? Някой написал ли е, че много почивки по 20 минути се равняват на една от 45 или 15+30? Къде точно?

     Тръгвам в 8.00, карам 10 минути почивам 20 и така продължавам 10 каране 20 почивка. На час 20 минути каране на 3 часа от тръгването 1 час каране на 12-тият (в 20.00 часа) 4 часа и решавам да "вляза" в 13 часа спирам в 21.00. Дотук или за целият ден, има 4 часа и 20 минути. Въпроса ми е: В колко часа съм направил 4,5 часа (4 ч. и 30 мин.) управление да спра за почивка?
Даскала на времето ни е учил как да разбираме законите. А не да ги зубрим. Затова този урок важи дори и след като излязат нови закони.
На снимката е написано точно това което питаш. После ти го обясних с почивки а не с друга работа защото явно това те объркваше.
сега ще го кажа с едно изречение.
Не можеш да разтегляш 4,5 те часа каране във време повече от 6 часа, без да направиш 30мин. почивка.
При мен се получаваше така. Понеже във шесте часа работа, имах и почивки ( 15,20,22,30) както каране и друга работа (чукчетата). Към шестия час от както съм започнал деня, правя една пауза от 30 минути. И след това започвам да си броя нови 4,5 часа каране. Да поясня във първите 6 часа от началото на работния ден може да съм карал (1, 1,5 2, 2,5 и т.н.) няма значение че не са комплето 4,5 в закона не пише колко минум можеш да караш преди да спреш за пауза. Пише само, че не трябва да са повече от 4,5 часа.   
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Yordan - Събота, 26 Юли, 2014, 19:26:06
... На снимката е написано точно това което питаш. После ти го обясних с почивки а не с друга работа защото явно това те объркваше.
сега ще го кажа с едно изречение.
Не можеш да разтегляш 4,5 те часа каране във време повече от 6 часа, без да направиш 30мин. почивка. ...

     Благодаря че последва отговор! Обичайно само задавам въпроси, без отговор.
     Това наистина за първи път го чувам, че след 6 часа от тръгването се прави задължителна почивка и разбира се не съм го чел и не вярвам да можеш да го посочиш. Няма смисъл да давам примери, след като така смяташ, по този начин си работи. Чел съм: Управление и друга работа не повече от 6 часа. Това по никакъв начин не мога да го тълкувам така както предлагаш. Дадоха се мнения всеки да си избира или по негов вариант да работи!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!