• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос за тахошайба

Започната от Дамян Йончев, Сряда, 15 Февруари, 2012, 13:15:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Дамян Йончев

Здравейте колеги.

Как трябва да постъпя тъй като от 2 дена не съм сменял шайбата на камиона пък не ми се иска да тръгвам пак със бележка.... заради 2 дена нито съм оплескал старите шайби просто нямах време да ходя до фирмата да си ги сменя на обет във 11:30 часа.

Дамян Йончев


georgi87

А също не съм сменявал шайба по 2-3 дни.Така като теб не съм ходил до камиона изобщо и не съм имал проблем.

georgi87


Дамян Йончев

Цитат на: georgi87 - Сряда, 15 Февруари, 2012, 13:35:35
А също не съм сменявал шайба по 2-3 дни.Така като теб не съм ходил до камиона изобщо и не съм имал проблем.

Значи да слагам преди да тръгна нова и да си карам.


Не знам да не да има проблем тъй като втория и третия курс все със бележка тръгвам пусната от дата 13.01.12год. до 10.02.12год. че не не съм излизал от гаража. на 10.02.12год. тръгнах от Троян и на 12.02.12 год. се върнах от Русе заради проблем по границата и само на 13.02.12год. я смених и от тогава не съм я сменял така си пише по нея до сега.


georgi87

Не би требвало да има проблем аз поне не съм имал.Като затръгваш пишеш нова и газ,ако пък искаш може да кажеш на чорбаджийте ти да ти пуснат нова бележка от датата на която ще тръгнеш.

BoBy_BoY

 Ако наистина не си вадил диска няма по-голяма радост ;D за контрольора, или друг проверяващ-мислим! ???
Не се коси! Маджара ми я гледа, въртя и накрая –ОК!

Roshko

Преди години едно Крюшо помисли, че е попаднал на балък, ма като чу по телефона думата адвокат и ме изгони като мръсно коте без дори да ми удари печат, че ме е проверявала гадта. Причината беше че съм сменил шайбата с около половин час по-късно демек застъпила почивката върху караното предния ден та даже ако не беше и върху пауза, ма тва нема никво значение. Спомена неква бесна сума вече съм забравил и ми я пише на кабината с пръст. Аз му казвам, че повечето са ми такива и му показвам няколко и той сложи бройката на шайбите пред сумата и знак за умножение... лелеееееее щех да паднем. Опитва се на какви ли не езици да ме пита дали кеш ше плащам или с карта хахахахаха само като се сетя. Викам ни кеш ни на ръка ни в брой ни как се сетиш - кръв повръщам пари не връщам... и те така...  :D

Дамян Йончев

или да най добре от утрешна дата и часа преди да тръгна и да си почна на ново :)
Благодаря за отговорите колеги!
Лека и Безаварийна.

Don Marino

За повече от 45 часа пауза задължително бележка . Който ги разправя , че няма проблеми , да има да взема.
Преди 2 години в фирмата в която работя баща и син ги спряха в Каталуня и познайте – 3600 Е  глоба . Шефа
се разболя , сбира ни шайбите и праща копия да доказва , че никой не е карал камиона . Накрая дойде глобата и бяха я намалили на 600 Е .

Don Marino

Цитат на: Don Marino - Сряда, 15 Февруари, 2012, 16:44:38
За повече от 45 часа пауза задължително бележка . Който ги разправя , че няма проблеми , да има да взема.
Преди 2 години в фирмата в която работя баща и син ги спряха в Каталуня и познайте – 3600 Е  глоба . Шефа
се разболя , сбира ни шайбите и праща копия да доказва , че никой не е карал камиона . Накрая дойде глобата и бяха я намалили на 600 Е .
Не питай старило нито пък патило , питай платило !!!  ;D

grants

Здравейте колеги. Имам един въпрос може да ви се стори смешно но ще питам.Понеже никога не ми се е налагало да чертая на шайбата а може да се наложи. Седя си тук пред компа и кериза една шайба но не вдявам как се чертае на нея.Почивки, раб.време и т.н. Та ако може някой да ме светне? Знам че ще има и такива които ще си помислят, гледай го тоя какъв шофьор е незнае да си начертае  шайбата. Е какво да се прави човек се учи цял живот. Извинявам се за НЕКОМПЕТЕНТНОСТА предварително. :-[ :-[ :-[
Не всичко е пари,но всичко е с пари

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: grants - Сряда, 26 Декември, 2012, 18:16:40
Здравейте колеги. Имам един въпрос може да ви се стори смешно но ще питам.Понеже никога не ми се е налагало да чертая на шайбата а може да се наложи. Седя си тук пред компа и кериза една шайба но не вдявам как се чертае на нея.Почивки, раб.време и т.н. Та ако може някой да ме светне? Знам че ще има и такива които ще си помислят, гледай го тоя какъв шофьор е незнае да си начертае  шайбата. Е какво да се прави човек се учи цял живот. Извинявам се за НЕКОМПЕТЕНТНОСТА предварително. :-[ :-[ :-[

     На гърба на шайбата има нанесени символите управление, друга работа, заангажиран и  почивка. Това е на редовете, по колони са нанесени часовете 0-24. Получава се мрежа от малки квадратчета. Там чертаеш на ръка, дейността и времето от началото до края. Чертал съм на ръка, но не са ме проверявали и не съм сигурен дали правилно съм го направил.
     На дигиталните тахографи е подобно на гърба на хартията за принтера.
     Ръчно се записва, когато нямаш достъп до тахограф или е повреден. Ако е повреден, не повече от 7 дни можеш да се движиш така. След това задължително сервиз.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

grants

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Сряда, 26 Декември, 2012, 18:32:38
     На гърба на шайбата има нанесени символите управление, друга работа, заангажиран и  почивка. Това е на редовете, по колони са нанесени часовете 0-24. Получава се мрежа от малки квадратчета. Там чертаеш на ръка, дейността и времето от началото до края. Чертал съм на ръка, но не са ме проверявали и не съм сигурен дали правилно съм го направил.
     На дигиталните тахографи е подобно на гърба на хартията за принтера.
     Ръчно се записва, когато нямаш достъп до тахограф или е повреден. Ако е повреден, не повече от 7 дни можеш да се движиш така. След това задължително сервиз.
Благодаря ще погледна и ще пробвам да начертая.Та макар и да сасипя шайбата. Ще черпя бира. ;) ;) ;)
Не всичко е пари,но всичко е с пари

M.Traykov

И аз да попитам един глупав въпрос.
На аналоговите тахографи на какъв период се кара-На разположение (квадрат с една диагонална черта) или друга работа (чукчета)?

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Drifter - Сряда, 26 Декември, 2012, 19:14:15
И аз да попитам един глупав въпрос.
На аналоговите тахографи на какъв период се кара-На разположение (квадрат с една диагонална черта) или друга работа (чукчета)?

     На чукчета е "друга работа". Квадрат с диагонал, е на "разположение".

     Лятото карах една стара Скания. На втория водач, ако не сложиш, превключвателя на "разположение", чертае тънка черта като почивка.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

driver1

 Чукчета.


  Уаууу! Вече го бях постнал, когато съобразих, че всъщност съм в грешка! Извинявай колега! Все пак отдавна не превключвам ръчно тахографа.

driver1