Subaru празнува 40 години двойно предаване
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 01:30:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Subaru празнува 40 години двойно предаване  (Прочетена 2877 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
tcvetan161
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 83
Теми: 16



Активност
0%


« -: Петък, 17 Февруари, 2012, 21:58:53 »
ОтговорОтговор


Fuji Heavy Industries Ltd., чиято собственост е марката Subaru, отбелязва 40 години от представянето на първия модел с постоянно задвижване на четирите колела. През 1972-ра в Япония стартират продажбите на Leone Estate Van 4WD. От тогава до 31 януари 2012 г. от Subaru са продали 11 782 812 автомобили с двойно предаване или 55.7% от цялата им продукция.

В момента японската марка монтира няколко варианта на системата си задвижване на четирите колела. Версията VTD с променливо разпределение на въртящия момент включва междуосев диференциал и многодискова хидравлична муфа за блокаж с електронно управление. 45% от мощността се предава на предния мост, а 55% - на задния. С VTD се оборудват мощните Legacy GT, Outback 3.6, Tribeca и WRX STI с автоматична трансмисия.

Системата за двойно задвижване с активно разпределение на въртящия момент променя в реално време подаването на мощност към двете оси. В обичайни условия съотношението между мостовете е 60:40 в полза на предните колела. Подобна система се монтира на Legacy, Outback 2.5, Impreza и XV с трансмисия Lineartronic, както и на Forester с автоматик.

Третият вариант на двойното предаване на Subaru е предназначен за механични скоростни кутии. Има междуосев самоблокиращ диференциал с вискомуфа и разпределя въртящия момент поравно между двата моста.

Със системата с многорежимен междуосев диференциал се оборудват най-наточените модели на Subaru. Тя използва съчетание между механичен и електронен блокаж на диференциала. Въртящият момент се предава в съотношение 41:59 в полза на задните колела. Механичният блокаж има по-бърза реакция и сработва преди електронния, а самата система демонстрира оптимален баланс между острота на управлението и стабилност на автомобила при работа с голям въртящ момент. С такава система се оборудва Subaru WRX STI с ръчни скорости.

Източник:www.mobile.bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 17 Февруари, 2012, 22:27:07 от tcvetan161 » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 17 Февруари, 2012, 21:58:53 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!