• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ман ТГА 440 Е4

Започната от jorko__82, Събота, 18 Февруари, 2012, 11:47:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

jorko__82

Здравейте колеги.От един месец карам този камион и съм просто очарован от тази машина.То кеф ти вървене кеф ти возия добър разход и засега никакви проблеми.Камиона е на 643000км. реални ХХЛ кабина.Та въпросът ми е какво да очаквам за напред от това камионче. Благодаря предварително. :) :) :)

jorko__82


loshdancho

Пари да носи за теб и чорбаджията, останалото се прави с пари. ;)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

georgi87


Слави TGA

Здравей колега Жорко  и аз карам тга 460 ххл много добра машина.

jorko__82

Кои са най често срещаните проблеми при тези камиони,и как да ги избегна ако е възможно? :) :) :)

loshdancho

Със какви скорости е , ръчни  с конфортшифт  или автоматик.
Ако е с ръчни на хидравлика ,  по-внимателно ги ръгай  да не обърнеш гумичките, маслото е специално за тях, и ако получи теч после е почти невъзможен  качественият ремонт.
Като за начало да те питам изпадат ли ти пастмасите по таблото и вратите, че аз от това се оплаквах. :D
Мотора беше по-стар модел. Но патеше като всеки камион с най-голямата кабина от втулки  на кабината ,  амортисьори и възглавници., Но пък каква возия има не съм пускал въздуха на седалката  пак вози като рейс.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

jorko__82

Засега оплаквания от пласмасите нямам само малко пепелника дранчи ;D единствения проблем който съм имал е един датчик се развали и като взе да писука в тази кабина леко полудях и един колега ми го замаси с тиксо и спря иначе друго няма за сега.Скоростите са автоматик

Слави TGA

Автомата е по добре от ръчката,остане ли без масло няма скорости.Ремонт има,смяна на лоста 3 500лв.

vin4entzo

здравей колега
ще ти кажа с какво може най-често да имаш проблем;
турбокомпресора - случва се да гръмне. Ако видиш при ускоряване да изпуши повечко черно със сигурност е от него;
AGR/EGR модула - клапата често се случва да блокира, тръбичките на модула с течение на времето се пробиват  антифриза започва да изчезва;
съдейки по модела си с двигател D20 Common Rail - ще имаш проблем с горивната система;
ако ти светне на дисплея грешка EDC 03778/03779 ще загубиш мощност и се започва голямо изваждане (като инфо 1 дюза струва 800-900 лева най-малко)
ако имаш още въпроси с радост ще отговоря.

kron

здравей колега,за да нямаш проблем с горивната система най важно е карайте с читави горива от това страдат всички модерни машини,а специално за манчето добара машина аз нямам оплаквания ако имаш утайник там има и филтър до акумолаторите не се щади да пускаш утайките поне по един път на курс сменяйте горивни филтри редовно и няма да имаш никакви ядове,иначе друго няма горе доло нямал сам почти никви ядове с машината,капризна е към скорости но твоя е автомат и проблема е решен,ако не е правен съединител може да го очакваш на автоматичните скорости им дават около 500000км живот на съединитела за всички машини важи,друго няма карай радвай са на машината и тва е ;)

Mystang

И аз да добавя нещо.Още едно от слабите места е водната помпа.Ако караш с правилния антифриз няма да имаш проблем,обаче ако не е по бързо свършва помпата и клапана за парното не спира топлото и треа го млатиш в клещите за да не се свариш. ;D...Рамента на чистачките се прецакват доста често.Не издържат пластмасите на ябълките.Аз го реших проблема с по къси чистачки(60см,вместо 70).Вентилатора на парното ако не почне да скърца ще почне.Ако спре тотал не го пускай повече че дава на късо.Трябва да се сменя.Аз лично карам Д28 и горе долу са индентични с Д20.Моя има малко повече коне.Гледай си калниците на диференциала,че много обичат да бегат в канафката. ;D.Общо взето тва е с ядовете.И тези дето колегите са писали по нагоре.Много безаварийни километри и ако нещо мога да помогна съм насреща.

kkkvd

Това ТГА има ли адблу? Че сега се сетих за интересен парадокс, карах ТГХ Е4, без адблу, изобщо нямаше резервоар, а не че е изключен. После карах ТГА Е3 с резервар за адблу (не се ползваше), та сега съм малко объркан с това адблу, при кои има...

kron

#12
Колега МАН "Евро 4" е без АдБлу, само Мерцедес и Волво съм виждал Е4 с АдБлу, а за МАН "Евро 3" с АдБлу, сефте чувам няма такъв филм "Евро 5" при МАН е с АдБлу, съгласен съм с колегата Мустанг. Само че, Д28 мотора на МАН, не е идентичен с Д20, Д28 е стария мотор на МАН с отделните глави а Д20 е с цяла глава и куп различия, Д26 и Д20 са подобни. ;D


         сам - съм
      адблу - АдБлу, търговска марка, изписва се особено, има още една главна буква
     В цялата публикацията имаше една главна буква "М".
   Дано да работят бутоните "Shift" и "Caps Lock".

Mystang

Можем да поспорим.Д20 и Д28 са с 6 глави а  Д26 с 1 цяла.. ;D.
Д28 са с пов ;Dечко коне.има ги и с евро 3 и с евро 6.Нез :oнам колко е стар.

МИНКО ИЛЧЕВ

     При МАН, до скоро, успяваха да покриват нормите, само с рециркулация на отработените газове.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!