Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:12:21
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
MAN
>
Счупен диференциал
Страници:
1
2
[
3
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Счупен диференциал (Прочетена 13499 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #30
-:
Неделя, 27 Май, 2012, 07:58:45 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Неделя, 27 Май, 2012, 07:25:54
Луфта си е луфт. Дали при цистерна или при гондола с времето от постоянните удари в лафета, които се поемат от трансмисията , се чупи диференциала.
Туй само при Калдаръмките при Беларусите,тц няма такъв вариант.
П.П.Викал съм всичко коз ,пак ми влизаш с троен туз,държим три валета и яки пики бре,запри се.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #30 -:
Неделя, 27 Май, 2012, 07:58:45 »
Активен
Tihomir78
Старши потребител
Рейтинг: +32/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 254
Теми: 2
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #31
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 21:17:37 »
Отговор
Като стана дума за диференциалчета какво ви е мнението за Дафинските. Че имам едно дето и кожуха му се пръсна и се чудех дали са по слаби от другите или не?
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #31 -:
Неделя, 08 Юли, 2012, 21:17:37 »
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #32
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 21:38:52 »
Отговор
За по-слаби не са .. до колкото знам са производство на ZF...
Просто на DAF са по-бързи и по-трудно потеглят на баир.
Но за счупен кожух на DAF и аз за пръв път чувам?!?! Какво е теглил преди сега?
Да не е претоварван или не е във ред въздушното окачване и да е бил на твърдо?
Но дори тогава чупи основите и стойките(конзолите) под основите.Дори криви горните чинии между рамата и възглавницата.
Имаше един с паднала гондола с 45тона вътре ...изкриви моста, спука 4-те гуми на диференциала, спука възглавниците и откъсна кабината от заключалките, дори таблото в вътре се изскуба от болтовете.
Но не можа да счупи моста.
Другият вариант..ми се струва от хлабави скоби на конзолите за възглавниците...но тогава ще скъса болтовете на скобите първо...
Странна работа, ако не е имал фабрична шупла не мога да си го обясня....
Ха минава ми една мисъл....Ако имам такива?
Дали причината не е в захващането на диференциала към моста...
При късане на болт държащ диференциала към моста или различно натягане или каквато и да е разлика в силата предавана през болтовете ще има концентрирано напрежение в една точка предавано от диференциала към моста..
и тогава (според мен) е възможно да се пръсне кожуха...
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
Рейтинг: +32/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 254
Теми: 2
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #33
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 21:59:38 »
Отговор
Ехееее колега ти си цяла енциклопедия.
Въпросния камион дърпаше гондола естествено порядъчно натоварена с 40т, а това чупене стана при спускане по стръмен път вътре в самата кариера. От друга страна обекта на който се караше имаше бариера на доста стръмен наклон и там се спира за оправяне на документи. Та мисълта ми беше дали това натоварване от на всеки курс потеглянето е довело до пукнатина на някой зъб и в последствие се е счупил / то реално имаше 3-4 счупени зъба/ , или при самото спускане е станало защото е доста стръмно и на 2 бърза или 2 и половина /всеки различно му казва/.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #34
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 22:17:08 »
Отговор
Ахааа, счупени 3-4 зъба... с това трябваше да започнеш...
Аз си мислех, че диференциала е напълно здрав!
Да ти е минало през ума ,че в един момент парче от зъбите е останало в мястото на зацепване на короната и пиньона... и го е блокирало.
Тогава , какво се получава ..короната с стреми да се превърти заедно с целият диференциал спрямо моста , нормално е да се отчупи някъде в слаба точка.. дали ще е там или на друго място , божа работа.
Все едно да дръпнеш ръчна и да напъваш да тръгнеш все някъде ще поддаде.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
Рейтинг: +32/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 254
Теми: 2
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #35
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 22:22:11 »
Отговор
Е да де ама сметката на шефа излезе пито платено, колкото искара от претоварването, го даде за диференциал. Но както и да е темата е за МАН-ве а не за Дафинки.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #36
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 22:27:26 »
Отговор
Точно за това си има влекачи за тежки товари...най-малкото са на редуктор и трансмисията е разтоварена от към въртящ момент...
Ама нали и тези магистралните вършат работа за момента..щото онези другите за какво са по-скъпи , а то и с по-евтинките става, нищо ,че са на полуоски...
«
Последна редакция: Неделя, 08 Юли, 2012, 23:29:02 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
Рейтинг: +32/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 254
Теми: 2
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #37
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 22:32:23 »
Отговор
Затова трактросчето е идеално. Не че нямаше дребни недостатъци ама за 2 години с такъв тонаж че и повече само 2 възглавници заминаха.
Активен
SEMPER
Потребител герой
Рейтинг: +282/-99
Неактивен
Germany
Публикации: 1266
Теми: 10
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #38
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 22:45:47 »
Отговор
Цитат на: Tihomir78 в Неделя, 08 Юли, 2012, 22:22:11
Е да де ама сметката на шефа излезе пито платено, колкото искара от претоварването, го даде за диференциал. Но както и да е темата е за МАН-ве а не за Дафинки.
Имало да става - станало.
А шефа можеше да е напред, ако се беше усетил да удържи диф-а от шофьора
Активен
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Tihomir78
Старши потребител
Рейтинг: +32/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 254
Теми: 2
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #39
-:
Неделя, 08 Юли, 2012, 22:59:26 »
Отговор
Е той предвидлив, преди това беше купил една 430-ка за части и диференциалчето заспа. Направо стана оргиналдъ. То не че и тая не беше за части ама реши да я пусне да поработи заради по големия мотор.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #40
-:
Вторник, 10 Юли, 2012, 12:35:15 »
Отговор
Ето ти едно решение по турски на проблема с чупещите се диференциали...
Марка , модел...SCANIA 1632
Да добавя...и кардана е от нещо друго, ма не можах да позная от какво.
Изображение0203.jpg
(249.14 KB, 1200x1600 - видяно 292 пъти.)
Изображение0204.jpg
(268.09 KB, 1200x1600 - видяно 326 пъти.)
Изображение0206.jpg
(247.19 KB, 1200x1600 - видяно 339 пъти.)
Изображение0207.jpg
(315.03 KB, 1200x1600 - видяно 319 пъти.)
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
Рейтинг: +32/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 254
Теми: 2
Активност
0%
Re:Счупен диференциал
«
Отговор #41
-:
Четвъртък, 12 Юли, 2012, 21:39:51 »
Отговор
Това ми хареса вече, ама е рядкост и сигурно ще струва колкото 2 дафини
Активен
Етикети:
Страници:
1
2
[
3
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...