Счупен диференциал
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:12:21 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Счупен диференциал  (Прочетена 13499 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #30 -: Неделя, 27 Май, 2012, 07:58:45 »
ОтговорОтговор

Луфта си е луфт. Дали при цистерна или при гондола с времето от постоянните удари в лафета, които се поемат от трансмисията , се чупи  диференциала.

Туй само при Калдаръмките при Беларусите,тц няма такъв вариант.

П.П.Викал съм всичко коз ,пак ми влизаш с троен туз,държим три валета и яки пики бре,запри се. Намигване Усмивчица Усмивчица Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Неделя, 27 Май, 2012, 07:58:45 »

 Активен
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #31 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 21:17:37 »
ОтговорОтговор

Като стана дума за диференциалчета какво ви е мнението за Дафинските. Че имам едно дето и кожуха му се пръсна и се чудех дали са по слаби от другите или не?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 21:17:37 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #32 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 21:38:52 »
ОтговорОтговор

За по-слаби не са .. до колкото знам са производство на ZF...
Просто на DAF са по-бързи и по-трудно потеглят  на баир.
Но за счупен кожух на DAF и аз за пръв път чувам?!?! Какво е теглил преди  сега?Ъ?
Да не е претоварван или не е във ред въздушното окачване и да е бил на твърдо?
Но дори тогава чупи основите и стойките(конзолите) под основите.Дори криви горните чинии между рамата и възглавницата.
Имаше един с паднала  гондола с 45тона вътре ...изкриви моста, спука 4-те гуми на диференциала, спука възглавниците и откъсна кабината от заключалките, дори таблото в вътре се изскуба от болтовете.
Но не можа да счупи моста.
Другият вариант..ми се струва от хлабави скоби на конзолите за възглавниците...но тогава ще скъса болтовете на скобите първо...
Странна работа, ако не е имал фабрична шупла не мога да си го обясня....

Ха минава ми една мисъл....Ако имам такива?
Дали причината не е  в захващането на диференциала към моста...
При късане на  болт държащ диференциала към моста или различно натягане или каквато и да е разлика в силата предавана през болтовете ще има концентрирано напрежение в една точка предавано от диференциала към моста..
и тогава (според мен) е възможно да се пръсне кожуха...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #33 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 21:59:38 »
ОтговорОтговор

Ехееее колега ти си цяла енциклопедия.
Въпросния камион дърпаше гондола естествено порядъчно натоварена с 40т, а това чупене стана при спускане по стръмен път вътре в самата кариера. От друга страна обекта на който се караше имаше бариера на доста стръмен наклон и там се спира за оправяне на документи. Та мисълта ми беше дали това натоварване от на всеки курс потеглянето е довело до пукнатина на някой зъб и в последствие се е счупил / то реално имаше 3-4 счупени зъба/ , или при самото спускане е станало защото е доста стръмно и на 2 бърза или 2 и половина /всеки различно му казва/. 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #34 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 22:17:08 »
ОтговорОтговор

Ахааа, счупени 3-4 зъба... с това трябваше да започнеш...
Аз си мислех, че диференциала е напълно здрав!
Да ти е минало през ума ,че в един момент парче от зъбите е останало в мястото на зацепване на короната и пиньона... и го е блокирало.
 Тогава , какво се получава ..короната с стреми да се превърти заедно с целият диференциал спрямо моста , нормално е да се отчупи някъде в слаба точка.. дали ще е там или на друго място , божа работа.
 Все едно да дръпнеш ръчна и да напъваш да тръгнеш все някъде ще поддаде.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #35 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 22:22:11 »
ОтговорОтговор

Е да де ама сметката на шефа излезе пито платено, колкото искара от претоварването, го даде за диференциал. Но както и да е темата е за МАН-ве а не за Дафинки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #36 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 22:27:26 »
ОтговорОтговор

Точно за това си има влекачи за тежки товари...най-малкото са на редуктор и трансмисията е разтоварена от към въртящ момент...
Ама нали и тези магистралните вършат работа за момента..щото онези другите за какво са по-скъпи , а то и с по-евтинките става, нищо ,че са на полуоски...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 08 Юли, 2012, 23:29:02 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #37 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 22:32:23 »
ОтговорОтговор

Затова трактросчето е идеално. Не че нямаше дребни недостатъци ама за 2 години с такъв тонаж че и повече само 2 възглавници заминаха.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #38 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 22:45:47 »
ОтговорОтговор

Е да де ама сметката на шефа излезе пито платено, колкото искара от претоварването, го даде за диференциал. Но както и да е темата е за МАН-ве а не за Дафинки.

Имало да става - станало.

А шефа можеше да е напред, ако се беше усетил да удържи диф-а от шофьора  Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #39 -: Неделя, 08 Юли, 2012, 22:59:26 »
ОтговорОтговор

Е той предвидлив, преди това беше купил една 430-ка за части и диференциалчето заспа. Направо стана оргиналдъ. То не че и тая не беше за части ама реши да я пусне да поработи заради по големия мотор.  Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #40 -: Вторник, 10 Юли, 2012, 12:35:15 »
ОтговорОтговор

Ето ти едно решение по турски на проблема с чупещите се диференциали...
 Марка , модел...SCANIA 1632
 Да добавя...и кардана е от нещо друго, ма не можах да позная от какво.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Изображение0203.jpg (249.14 KB, 1200x1600 - видяно 292 пъти.)

* Изображение0204.jpg (268.09 KB, 1200x1600 - видяно 326 пъти.)

* Изображение0206.jpg (247.19 KB, 1200x1600 - видяно 339 пъти.)

* Изображение0207.jpg (315.03 KB, 1200x1600 - видяно 319 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #41 -: Четвъртък, 12 Юли, 2012, 21:39:51 »
ОтговорОтговор

Това ми хареса вече, ама е рядкост и сигурно ще струва колкото 2 дафини

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!